| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Kirchliche Trauung - Lied für alle
 1
16.04.08 10:21
madmadi 

Kirchliche Trauung - Lied für alle

Hoi mitenand, mer händ zwar scho i anderne Threads über Lieder ide Chile gredt, aber i ha do no ganz en spezifischi Frog:

Kennt öpper es (modärns) Lied, wo mer met allne Gäscht im Gottesdienscht cha singe? Eis, wo mer guet kennt - à la "Oh happy day", aber ebe ned grad das... das donkt mi drom afig so "usglotscht" (ebeso "Ewigi Liebi")...

Esch chli provokativ, wel sech secher veli genau die Lieder wönsche, aber i wett öppis, wo ned Standard esch, wo mer aber doch kennt.

Unmöglich?


Grüessli
madmadi


Ich hürote mi Schatz ganz genau 10 Johr nach öisem erschte Koss, am 8. August 2008!

16.04.08 10:30
dodo10 

Re: Kirchliche Trauung - Lied für alle

Hallo madmadi

Das hend mir eus au scho gfröget.
Mir hend eus jetzt für "Amen" und "Love can build a bridge" entschiede. Beidi hend relativ en eifache Rhytmus und hend au nöd so mega vill text. D'Frag isch eifach, öb eui Musig, won ihr i dä chile hend, so Lieder kennt.
Was au immer guet chunt, sind Lieder us dä Sister Act Film. Die kenned au fast alli und fetzig sinds au na.
Mir hend zwar a eusem Tag s'oh happy day au, aber eifach will ich das so schön finde (zum singe isch es zwar mega müehsam ) )
Mir mached extra Liedblättli, mit dä Liedtext, demit die wo wend immer chönd mitsinge.

Grüessli dodo10

Dä 14. Juni 2008 chunt immer nöcher...!

16.04.08 12:07
dragonfly 

Re: Kirchliche Trauung - Lied für alle

Hallo zäme

Mer send eus das au am öberlegge weg de Lieder e de Kirche.. Ergendwie hani au echli de Bammel devo, dass de niemerds wörli metsengt..

Lot öper vo eu au die Kelelieder eifach weg? Mer händ no en Sänger met Begleitig ond en Organistin i de Kele. Ha denkt, dass die söst anstell vom gmeinsame Senge chönte spele..
Was denket er do dezue?

Merci ond Grüessli
Dragonfly



Wir heiraten am 6. September 2008!

16.04.08 12:56
Sille 

Re: Kirchliche Trauung - Lied für alle

wir haben auch eine sängerin, die 4 lieder singen wird. ich möcht damit auch unseren "singsang" umschiffen, weil ich das so gar ned mag.
ich möchte eh eine ganz ungezwungene trauung und hoffe, dass unser pfarrer das auch so umsetzen wird.

Sille & Andi heiraten am 6. September 2008
www.wirheiraten.ch/SilleundAndi

16.04.08 13:24
madmadi 

Re: Kirchliche Trauung - Lied für alle

Be öis singe mini Schwöschter (Musigstudäntin/Gsang) ond ehre Frönd (Sänger vo de Band M-Day) ide Chile. Sie singe äuä s meischte uf Änglisch.
Gwössni Chilelieder gfalle mer scho, aber i hätt halt ou gärn es modärns gha, wo alli chöne mitsinge... Am liebschte hätti drom es Dütsches oder Mundarts gha.

Merci, dodo, i werde uf jede Fau emou d SisterAct Songs dorego ond luege, was öppe no chönnti passe... Änglisch hin oder här... Hmmmm, jetzt chonnt mer grad "I will follow him" i Sinn, das wörd u guet zu öisem Trauspruch passe "Wo du hingehst, will auch ich hin gehen, wo du bleibst, da bleibe auch ich...."


Mer (oder besser gseit, äuä ich) wärde sicher ou so es Blättli mache, wo d Liedtext ond velecht sogar de Ablauf vo de Trouig dinne stönd.

Danke, för öichi Tipps ond Hiwis.

Grüessli
madmadi


Ich hürote mi Schatz ganz genau 10 Johr nach öisem erschte Koss, am 8. August 2008!

16.04.08 14:00
Nicole80 

Re: Kirchliche Trauung - Lied für alle

hallo madimadi

ein kleiner hinweis zu "i will follow him": mit him ist in diesem lied gott gemeint, wird auch später im lied noch erwähnt. vielleicht passt es dann doch nicht.
ich persönlich finde bei der liedauswahl vor allem den text entscheidend. bei "fremdsprachigen" liedern ist mir wichtig, um was es überhaupt geht. da kann eine melodie noch so toll sein, wenn der text alles andere als ein liebeslied ist. so finde ich es auch immer etwas amüsant, wenn man sich für "i will always love you" entscheidet. das lied ist ein abschiedslied! "wenn ich bleiben würde, wäre ich dir bloss im weg. wir wissen beide, dass ich nicht das bin, was du brauchst.bittersüsse erinnerungen sind alles, was ich mitnehme..." passt wohl eher zu einer scheidung...

lg nicole

16.04.08 22:31
madmadi 

Re: Kirchliche Trauung - Lied für alle

Vielen Dank Nicole, lieb gemeinter Rat, aber ich unterrichte Englisch und kenne den Text. Für mich würde der trotzdem passen, denn es geht doch bei der kirchlichen Trauung nicht nur um uns beide, wir wollen ja auch Gottes Segen und wünschen uns, dass Er uns in unserer Ehe begleitet und leitet.

Auch ich finde den Text entscheidend - hast du vielleicht noch einen Tipp für weitere Lieder, die zu einer Trauung passt?


Grüessli
madmadi


Ich hürote mi Schatz ganz genau 10 Johr nach öisem erschte Koss, am 8. August 2008!

17.04.08 00:00
Nicole80 

Re: Kirchliche Trauung - Lied für alle

hallo nochmals

wir haben ja was gemeinsam, ich unterrichte auch englisch, witzig!
kommt ein bisschen drauf an, ob es auch auf deutsch sein darf und ob die gäste mitsingen oder ob es auch einmal eun stück ab cd sein darf.
ein stück, das mir sehr gefällt, und sicher alle verstehen, ist "liebe ist" von nena (wurde, als ich mit meinem schatz zusammen kam, im radio rauf und runter gespielt). auch "das beste" von silbermond finde ich toll. ebenso "the rose" von bette midler (für mich kommts nicht in frage, weil es das lieblingslied meines vaters war und an seiner beerdigung gespielt wurde).
wir haben uns bewusst gegen das singen entschieden, obwohl ich selber sehr gerne singe. vielen leuten sagt das singen aber nicht zu, vor allem, wenn es in der öffentlichkeit ist. und wenn noch die orgel dazu spielt, wird man oft noch übertönt. aber wenn du weisst, dass eure gäste alles sängerknaben sind, liegt der fall natürlich anders
ich unterrichte ja auch musik. stöbere mal in meinen büchern, vielleicht finde ich noch was singbares...
lg

17.04.08 07:52
Sille 

Re: Kirchliche Trauung - Lied für alle

da "leuchtturm" von nena unser lied ist, wird die sängerin dieses auch in der kirche für uns singen. der text passt eben auch sehr gut zu uns (immerhin bin ich seinetwegen in die CH ).sie wird 4 lieder bringen und davon ist eines das einzugs- und eines das auszugslied. wir nehmen es eher moderner und möchten wie gesagt eine unkomplizierte und lockere trauung und atmosphäre.
es wird für meinen schatz eine überraschung, es sind nur die trauzeugen und der pfarrer eingeweiht
ich suche nun noch lieder für den einzug und auszug. beim auszug dachte ich an "time of my life". war der kultfilm, wo wir "jung" waren und passt noch. bissel kitsch ist ja auch schööön...
aber zum einzug???? dachte, ein schweizerlied wär ja auch nicht schlecht, dann haben wir alles ("ewigi liäbi"). und es ist langsam genug für den einzug....
dann dachte ich noch an shania twain "forever and for always". wo das damals rauskam und ich das video sah, wurde mir total warm umsherz und ich habe nur gedacht: wenn ich mal heirate, dann muss dieses lied gespielt werden...
habt ihr vielleicht noch anregungen/vorschläge?

Sille & Andi heiraten am 6. September 2008
www.wirheiraten.ch/SilleundAndi

 1
Musigstudäntin   entscheidend   SilleundAndi   ungezwungene   abschiedslied   erinnerungen   schweizerlied   unkomplizierte   Trauung   fremdsprachigen   wirheiraten   Kirchliche   lieblingslied   unterrichte   vielleicht   überraschung   sängerknaben   öffentlichkeit   Grüessli   Gottesdienscht