Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Tischdeko und Bestuhlung am Hochzeitstag
Tischdeko und Bestuhlung am Hochzeitstag
 1 2
Boo_1982  am 04.06.2009

Tischdeko und Bestuhlung am Hochzeitstag

hallo liebi bräute

wie macht ihr das so mit der tischdeko und der bestuhlung? bereitet ihr alles selber vor oder lasst ihr das machen?
macht ihr das allenfalls am morgen vom hochzeitstag oder mietet ihr den raum einen tag vorher zusätzlich um alles vorher vorzubereiten?
ich weiss nicht, ob ich den raum am freitag auch noch mieten soll, damit ich alles an diesem tag machen und planen kann und nicht denn stress am samstag habe. was meint ihr?

liebe grüsse

*Ziviltrauung am 13.08.10 - Schiffstrauung am 14.08.10*



Soefeli82

nicht registriert

am 04.06.2009

Re: Tischdeko und Bestuhlung am Hochzeitstag

Hallo boo

ds gliche beschäftiget mi im momänt o grad
so wiä ig bis iz idä erfahrigsbrichte vom hochzitstag gläsä ha, wärdä mir am morge nid no zit u älwä o nid d närvä ha, für ne ruum ga ds dekoriere ... ussert me sägs de mamis oder so. aber de weisch du när nid wiäs usgseht u das isch o blöd oder? ig tendiere o starch druf, das mir der ruum, wes müglech isch, scho am fritig abe "beziäh". so chame in ruäh älles härrichte u paratmache...
mir gö am samstig üsä ruum wo mir am hochzit der abe wärdä verbringe ga aluege u de frage ig der vermieter vo dere rümlechkeit grad mal, wiä das so ghandhabt wird. cha dir när schüsch bscheid gä wäs si derzue gmeint hei...

LG Soefeli



Boo_1982  am 04.06.2009

Re: Tischdeko und Bestuhlung am Hochzeitstag

chani mer äbe o guet vorsteue, dass me am morgä nid würklech zyt het u me wett doch luege, ob aues nach wunsch isch.
ou ja, wär lieb, we du mir mau chöntsch säge, was die so meine...

wenn hüratisch de du?

grüessli

*Ziviltrauung am 13.08.10 - Schiffstrauung am 14.08.10*



Soefeli82

nicht registriert

am 04.06.2009

Re: Tischdeko und Bestuhlung am Hochzeitstag

Das mache ig doch gärn...

Mir hürate am 20.08.2010 zivil ds thun oder d spiez u am 28.08.2010 chilchlech ds vechigä. wo hüratet dir de? so wiäs tönt bisch du o usem bärnbiät...

grüässli



Frettina  am 04.06.2009

Re: Tischdeko und Bestuhlung am Hochzeitstag

Bi eus ischs so das mini zuekünftig Schwögerin am Morge wird dä Ruum übernäh und alles herrichte. Wahrschinlich wird ihre no mis Mami oder susch öpper chli zur Hand gah. Da eusi Trauig ersch am 15.00 isch händs au gnueg Zit und müend nöd so stresse. Schliesslich sölleds dä Tag au nochli chöne gnüsse.



Fischli  am 04.06.2009

Re: Tischdeko und Bestuhlung am Hochzeitstag

Also mir chönd abem Dunschtig-Obig in Ruum. Falls üsi Vermieteri ä Afrog zum Vermiete überchunnt für dä Fritig zahlet mir 50Fr. meh Mietei, quasi als Mietusfall und suscht isch das im normale Pris inbegriffe. So chönd mir am Fritig morge i aller Rueh alles dekoriere.

Fischli




Boo_1982  am 04.06.2009

Re: Tischdeko und Bestuhlung am Hochzeitstag

@all: wie machet dir das de mitem ufruume? löt dir das vomne reinigsungspersonal mache oder heit dir dr nächscht tag ono gmietet? mir müesse dr ruum bis um 9.00 abgä, aber mir chöntes gloubs vom huuswart la reinige, fürne ufpriis säubverständlech...

@soefeli: mir hürate am 13.08.10 ziviu u am 14.08.10 ufem schiff (thunersee). du bisch auso o ä ougschtebrut 2010... juheee u ersch rächt no ä bärn-brut!

@frettina: mir hürate äbe scho um 12.00 uhr u de wär grad scho bau chli weni zyt bis zur abfahrt vom car. wett dä stress eigentlech niemerem atue...

@fischli: dasch ja ä super deal. die 50.- wäre ja haub so tragisch. ha das natürlech so no nie abklärt, ob me o sone deal chönt mache. chamers aber weniger vorsteue u de müesst ig haut nomau 250.- zahle. tja. chönt das aber mau aluege. merci füre tipp!

*Ziviltrauung am 13.08.10 - Schiffstrauung am 14.08.10*



Frettina  am 04.06.2009

Re: Tischdeko und Bestuhlung am Hochzeitstag

Bi eus isch d Reinigung inbegriffe, zahled däfür än stolze Priis vo 400.-.

Hmm, ja 12.00 isch dänn scho chli knapp. Vilicht chasch irgändöppis ushandle, so dass am Fritigabig chasch go vorbereite aber nöd dä ganz Priis muesch zahle?



Soefeli82

nicht registriert

am 04.06.2009

Re: Tischdeko und Bestuhlung am Hochzeitstag

bi üs isch ir miäti ds ufrumä u putzä inbegriffä, ds abrume vo dä tisch u ds puzä vor chuchi aber nid. das wird üs när d stunde verrächnet wo si hei ka. mir müässä der ruum bereits am 6i am morge abgä...

coool bini nid diä einzegi bärnerverträttig da im forum :o) us welere region bisch de du?




Fischli  am 04.06.2009

Re: Tischdeko und Bestuhlung am Hochzeitstag

Also mir zahlet 300Fr. inkl. Abwasch, Ufrume und Tische so anestelle wies mir wend.
Ich find das än sehr faire Pris. Will eis weiss ich, am nächste Tag no go ufrume han i ganz sicher kei Luscht. Und so chömer hai go nochem Fäscht und müend eventuell nuno verbi zum äs paar Klinigkeite go hole.

Fischli




 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.