| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Wann fotografiert ihr?
 1 2 3
20.09.07 14:15
hasi 
Re: Wann fotografiert ihr?

wir haben nicht kirchlich geheiratet, sonder "nur" standesamtlich! für uns beide war klar, dass wir nicht kirchlich heiraten möchten... aber wir haben genau so ein grosses fest gehabt mit allem drum und dran, wie bei einer kirchlichen hochzeit. aber auch wenn ich kirchlich geheiratet hätte, hätte ich es genau so gemacht, dass mich mein mann zu hause sieht. es war echt der schönste moment und vorallem, man hat ein wenig zeit für sich!! das ist so schö.... ich würde es jederzeit wieder so machen. kenne auch 2 brautpaare, die es genau so gemacht haben... und keiner bereuts....

20.09.07 17:36
Nadine_TN 
Re: Wann fotografiert ihr?

Ich möchte unbedingt, dass mein Mann mich erst in der Kirche sehen kann. Dieser Moment muss unglaublich aufregend sein, wenn ich mit meinem Vater an meiner Seite die Kirche betrete und er vorne am Altar mich zum ersten Mal in meinem Kleid sieht. Mein zukünftiger Mann ist Amerikaner und dort ist es eigentlich immer so, dass sich alle vor der Hochzeit sehen um Fotos zu machen, aber ich habe in diesem Punkt mein Wille durchgesetzt und hoffe, dass es sich zum Schluss lohnen wird.
Nur der Gedanke an diesen unglaublich wunderschönen Moment macht mich ganz kribbelig..........

20.09.07 17:50
jovia

nicht registriert

Re: Wann fotografiert ihr?

Genau dieses Gefühl habe ich auch in mir. Du läufst den Gang entlang und dein Mann sieht dich zum allerersten Mal im Kleid... wird sicher ganz traumhaft.
Wann heiratet ihr denn?

Zitat:



Ich möchte unbedingt, dass mein Mann mich erst in der Kirche sehen kann. Dieser Moment muss unglaublich aufregend sein, wenn ich mit meinem Vater an meiner Seite die Kirche betrete und er vorne am Altar mich zum ersten Mal in meinem Kleid sieht. Mein zukünftiger Mann ist Amerikaner und dort ist es eigentlich immer so, dass sich alle vor der Hochzeit sehen um Fotos zu machen, aber ich habe in diesem Punkt mein Wille durchgesetzt und hoffe, dass es sich zum Schluss lohnen wird.
Nur der Gedanke an diesen unglaublich wunderschönen Moment macht mich ganz kribbelig..........


20.09.07 18:01
Nadine_TN 
Re: Wann fotografiert ihr?

Hoi Jovia, mir hürote am 08.08.08 standesamtlich und am 09.08.08 kirchlich. Wo hürote dir? Hän dir scho vil organisiert?
Ich wünscht, es würd nüm so lang go bis mir endlich chönne hürote und unser gmeinsams Lebe chönne starte. Er lebt ebe zur Zit no in Amerika......

20.09.07 18:04
jovia

nicht registriert

Re: Wann fotografiert ihr?

Hoi Nadine
Mier hüratit am 29.07.08 kirchlich im Oberengadin und wahrscheynlich am 29.02.08 zivil in Nidwalde. Ja, hend scho einiges organisiert - Kile, Pfarrer, d'Musig am Abe, Restaurant-Saal reserviert, de Platz für de Apéro reserviert...
Hey, de muesch ja vill allei organisiere wenn är nu in Amerika wohnt, oder? Wo hüratet ier denn?
Ja, es gahd nu vill z'lang bis es äntlich soweyt isch... . Hütt bin ich grad meys Bruutchleid go abstecke lah - es isch wunderschön (aber das sägid ja alli Brüütli ). Hesch deys ai scho?

Liäbs Grüässli
jovia

Zitat:



Hoi Jovia, mir hürote am 08.08.08 standesamtlich und am 09.08.08 kirchlich. Wo hürote dir? Hän dir scho vil organisiert?
Ich wünscht, es würd nüm so lang go bis mir endlich chönne hürote und unser gmeinsams Lebe chönne starte. Er lebt ebe zur Zit no in Amerika......


20.09.07 18:22
Nadine_TN 
Re: Wann fotografiert ihr?

wow so toll.....das tönt richtig ufregend. Ich bin leider noni so wit, obwohl mir auch scho einiges gmacht hän: Mir hän Standesamt zArlese, dKirche in Ligerz am Bielersee und dLocation au direkt am See reserviert. DMusik und dr Fotograf fehlt leider no..........
SMeischte mues ich leider allei mache, aber ich han zum Glück fascht profesionelli Unterstützig vom ene private Weddingplaner.
Min Fründ chunt jetzt in zwei Wuche in dSchwitz und blibt für 14 Täg. In däre Zit wärde mir bereits dr Menuplan im Restaurant zämme bespreche und dFöteli mache für dIladigscharte.......es isch kei einfachi Zit, aber mir werde das zämme überstoh und wenn me so ne wunderschöns Ziel vor Auge het, goht villes lichter.....

21.09.07 07:47
kokon21 

Re: Wann fotografiert ihr?

I denkä schlussendilch muäss jedä das für sich findä wo für eim stimmt. Für di eintä isch äs wichtig dä Maa ersch idä Kirchä zgseh und für di anderä isch äs wichtig dä Maa voränä zgseh.

21.09.07 10:10
jovia

nicht registriert

Re: Wann fotografiert ihr?

hey, ier sind aber ai scho weyt . Schön dass dey Fründ in d'Schwiiz chund und ier ai einiges zäme chönd vorbereite. D'Musik han ich fast am schwierigste gfunde zum gfinde. Hend ier scho en vorstelle wie ier die wehnd? Band, DJ, Duo usw.?
Sicher wärdid ier das zäme dürestah - mit somene Ziiel vor Auge klappt gaaaanz vieles viel besser .
Wehnd ier demfall en Iladigscharte mit Föteli vo eych druffe mache? Mier äbe nid, sind beidi nid grad die wo u gärn uf Föteli sind .
Dörf ich frage isch denn dey Fründ Amerikaner oder läbt är eifach momentan dette?

21.09.07 10:11
jovia

nicht registriert

Re: Wann fotografiert ihr?

hi kokon21
genai so dänk ich au... es hed mich eifach mal wunder gnu wie das anderi bruitpaar so macheid

01.10.07 14:45
Manon 

Re: Wann fotografiert ihr?

Hallo Jovia,

Mein Mann wollte ich mich auch erst beim Schreiten zum Altar im Brautkleid sehen, daher haben wir die Photos zusammen mit den Gästen und dann noch ca. 1 Stunde alleine gemacht.
Wir hatten die Trauung, dann Apéro und dann die Photos im Garten während der Rest unserer Gäste den Garten besichtigen konnte. Das Fest hat daher keinen Unterbruch erlitten und es ist niemandem langweilig gewesen in unserer Abwesenheit.

Danach gings zum Abendessen und Fest.

Wir haben alles in einem englischen Rosengarten abgehalten, so dass wir keine Fahrwege überbrücken mussten.


C & K in Love - 27. Juli 2007

 1 2 3
freuden-tränen   geheiratet   rumfotografieren   Fotografen   schlussendlich   wunderschönen   zusammenreissen   Hochzeitsbilder   schlussendilch   Restaurant-Saal   gemacht   fotografieren   unglaublich   standesamtlich   dIladigscharte   wahrscheynlich   kirchlich   trauzeugen   fotografiert   komplimente