Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Wer heiratet auch nächsten Samstag, 16.5.09?? Wetter gesehen?
Wer heiratet auch nächsten Samstag, 16.5.09?? Wetter gesehen?
 1 2 3
Muus2  am 15.05.2009

Re: Wer heiratet auch nächsten Samstag, 16.5.09?? Wetter gesehen?

Hoi Rosamorena

Euchi Siite esch sehr sehr schön, wirsch sicher e wonderschöni Bruuti sii morn!!! Und au s Schloss gseht traumhaft us!

Dir und au allne andere Brüüt wo morn hürate wönschi e unvergässliche Tag!

Grüessli



surri  am 15.05.2009

Re: Wer heiratet auch nächsten Samstag, 16.5.09?? Wetter gesehen?

Sali Rosamorena

I wünsch dr au e schöne und unvergässliche Tag morn.
Euri Homepage isch toll!

Cu surri



bettina  am 18.05.2009

Re: Wer heiratet auch nächsten Samstag, 16.5.09?? Wetter gesehen?

Sali Rosamorena24

Ich gratuliere herzlich zum hochzig!
Han paarmal a di denkt am Samstig ... aber swetter isch ja am Namittag würklich no super gsi!
het zumindest bi üs im zh oberland nöd gregnet gha!

Alles gueti fürd zuekunft!
liebi grüässli bettina

Hochzeit am 20. Juni 09



Inessa

nicht registriert

am 18.05.2009

Re: Wer heiratet auch nächsten Samstag, 16.5.09?? Wetter gesehen?

alles gute zur hochzeit allen- wir warten auf euren bericht! und das wetter war doch auch sehr schön, oder ? (jedenfalls in der zentralschweiz)

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
& erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 mit dem kirchlichen Segen



Aquamarina

nicht registriert

am 18.05.2009

Re: Wer heiratet auch nächsten Samstag, 16.5.09?? Wetter gesehen?

na na? Was habe ich gesagt? Unsere Meteorolgen haben ihre Meinung ja noch sooo viele Male geändert und am Schluss war es nicht bewölkt und 14 grad, sondern Sonnig und warn.
auch ich habe ein paar Mal an euch gedacht und hoffe ihr hattet einen super tag!
Wir sind mit unseren Vorbereitungen nun def. fertig und haben alles organsiert und hoffen, alles klappt und alle sind happy!



Manu  am 18.05.2009

Re: Wer heiratet auch nächsten Samstag, 16.5.09?? Wetter gesehen?

Hallo zäme

Merci euch allne fürs Dume drucke, es het wirklich gholfe
Mir hän ä traumhafte Tag gha und soviel erlebt, dass es sich gar nid kurz loht loh zämefasse. Aber wegem Wätter hämer uns wirklich keini Gedanke müesse mache. Es isch vom 11i a bis Zobe spot strahlend schön gsi. Ich ha mir sogar ä Sunnebrand gholt und das nach dene Wätterprognose

Liebi Griessli
Manu

---------------------------------
Dr 16.05.2009 isch ä Traum gsi



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.