Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Wo habt ihr euch kennengelernt?
Wo habt ihr euch kennengelernt?
 1 2 3 4 5
Simonetta  am 17.12.2007

Wo habt ihr euch kennengelernt?

Guten Tag.......liebe Bräute=)

mich würde mal wunder nehmen, wie und wo ihr euren verlobten kennengelernt habt. schliesslich ist das der anfang von einer wunderschönen zeit und bei jedem ist es etwas spezielles.

lg
simi



Sille  am 17.12.2007

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

Wir haben uns im Februar 2003 (1 Tag nach meinem 30.) in Ischgl kennengelernt
Allen "Regeln" zum Trotz: auch aus eînem Apres-Ski-Flirt kann sich eine Ehe entwickeln

Sille & Andi heiraten am 6. September 2008
www.wirheiraten.ch/SilleundAndi



dodo10  am 19.12.2007

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

hoi simonetta

ich habe meinen zukünftigen beim arbeiten kennen gelernt...

für was so praktikumsplätze alles gut sind...

Grüessli dodo10



Manon  am 19.12.2007

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

Hi,

Mein Mann war der Nachbar meiner Eltern (Ferienhaus). Haben uns schon vom Sehen seit 2 Jahren gekannt. Mehr nicht.
Eines Tages kam er zum Karten spielen und da hats gefunkt!
Das war im Sommer 2004.

Seit Juli diesen Jahres sind wir glücklich verheiratet!


C & K in Love - 27. Juli 2007



nordliecht  am 19.12.2007

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

es geht doch nichts übers internet. wir lernten uns bei swissflirt kennen. die best investierten 70 rappen in meinem leben

miär freyid eys uif de 6. septämber 2008 :-)



Anasazi

nicht registriert

am 19.12.2007

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

Dem http://www.swisstalk.ch sei Dank! Aber leider isches nüme so wie vor 7 Johr... obwohl, bruuche duenis jo jetzt au nüme!!!

Ech han min Ängu am 07.07.07 zivil & kirchlich ghürotet



cannella  am 20.12.2007

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

Hallo zäme

Mier sind enand a de Baarer Chilbi 2005 per Zuefall über e Wäg gloffe und nach es paar Pannene simmer e Wuche später es Paar gsii.
Für alli wos gnäuer wettid wüsse [http://www.wirheiraten.ch/kenel-erni/content-r11047.html]

Es liebs Grüessli

Cannella



serry  am 20.12.2007

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

HI Mädels

Ech ha mine dorne gmeinsame Kolleg em Usgang könneglehrt.
Mer send denn allzäme go tanze ond dete hemmer scho chli zäme danced ond denn hani ne mol gfrogt öb er ned Loscht hetti mett mehr en Salzakors z bsueche. Ha det no kei Partner gha aber scho lang mol welle so en Kors bsueche ond so hed er gseid jo. Denn langsam langsam semmer zäme cho. Ha eigentlech det gar kei Beziehig welle well i det nonig lang vorhär en Beziehig beändet han....... aber äbe, mängisch gots halt schneller ond anderscht als mers ech vorstellt ! hihhi

LG

Serry
Kirchliche Trauung 24.05.08



bohne81  am 21.12.2007

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

Hallo liebi froue,

mir hei üs bim schaffe kenne glehrt.ha dört im Okt. 2003 neu agfange gha.
lang heimer nang gar ned beachtet und ned mitnang gredt.und de plötzlich dürne blöde spruch hani ihm de mis natelnummero gäh.und mir hei de mitnang vöu smslet und ou öpe mou abgmacht zum rede(es isch üs denn beidne ned so guet gange).
Und dür das mir so guet mitnang hei chönne rede und enang ghoufe hei simer enang immer wie nöcher cho.
Und eg be so glücklich das eg dazumals uf mis herz und ned mi verstang glost ha.




SaHa  am 21.12.2007

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

Auch bei mir: Internet sei dank. Partnerwinner war damals noch gratis Zum ersten Mal gesehen haben wir uns am 3. April 02 und Ende April 02 waren wir dann definitiv ein Paar.



 1 2 3 4 5

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.