Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Zeremonie
Zeremonie
 1
Karin  am 05.10.2008

Zeremonie

Hallo
Het öper vo eu e Idee oder chli me erfahrig met we d Chirchlich Zeremonie gstallte???
Mer hend jetzte den de Termin met eusere Pfarrerin! und i han kei ahnig devo!
Wa hend ihr scho erläbz oder we mached ihrs???

Grüessli Karin



trulla09  am 05.10.2008

Re: Zeremonie

Katholisch oder reformiert?

ich han da gueti infos uf kirchenhochzeit.ch und kath.ch gfunde (mir werded kath. hürate)

uf kirchenhochzeit.ch/ablauf findsch die ganz gnaue abläuf. allerdings chasch ja au ziemli viel selber gstalte und au abändere...

grüessli trulla



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.