Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   zweisprachig
zweisprachig
 1
pluto2008  am 01.09.2008

zweisprachig

Ech han eu emou welle frage ob öppe vo euch, zweisprachig (z.B. E / D) kirchlich ghüratet het ond wie es gsi esch? Ben no uf de suechi nach emene Pfarrer! Villiecht het mer öppe en Tip?

Danke,
Pluto2008



SwissMiss  am 02.09.2008

Re: zweisprachig

Hallo Pluto

Mir wärde zeisprochig (E/D) hürote. Ich bi uf d'Homepage vo dr Kirche gange und ha dört e Pfarrer gfunde, wo isch um Expats kümmere duet. Dä het au grad zuegseit, dä macht das anschiinend öfters. Aber sunsch lüt doch eifach mol am Pfarramt vo Dim Ort a. Die sin bi mir au sehr hilfriich gsi und mir hätte au vo dört öbber könne ha. Bruchsch du au öbber wo Änglisch duet schwätze oder isch es e anderi Sproch?

Ich weiss allerdings no nid so genau wie das denn an dr Trauig sälber wird usgseh. Me ka jo nid alles in 2 Sproche sage. Das zieht sich jo ändlos in d'Längi.

Griessli



Tina  am 02.09.2008

Re: zweisprachig

Hallo

Auch wir werden zweisprachig krichlich heiraten (D/Portugiesisch). Unser Pfarrer spricht unter anderem portugiesisch. Wir wissen zwar auch nocht nich genau wie wir das dann machen sollen, aber es wird sicher 90% auf Deutsch sein und ein kleiner Teil auf portugiesisch, damit die portugiesischen Gäste auch etwas verstehen.

Es grüessli



pluto2008  am 02.09.2008

Re: zweisprachig

Chasch du mer säge uf welli Homepage? Ja, Englisch ond Dütsch...aber es muss ned alles übersetzt sii, wörds nor schön finde wents beidsprachig wär. Danke dir Swiss Miss!



SwissMiss  am 02.09.2008

Re: zweisprachig

Ich ha ebbe au gfunde, dass es schön wär, wenn alli öbbis würde verstoh. Vor allem dass bi uns sicher 2/3 vo de Gescht nur änglisch schwätze.
Will mir in Basel hürote bin ich uf d'homepage vo dr reformierte Kirche Basel. Weiss halt nid, öb dir das öbbis nützt. Do mol dr link:
http://www.erk-bs.ch/die-kirche-und-ihre-gemeinden/newcomers .
Dr Parrer Dürr isch supersympathisch und vor allem kann är perfekt Änglisch. Ha nämlig nid wölle, dass sich öbber duet meh schlächt als rächt mit em Änglisch abmiehe.
Aber ebbe sunsch kasch jo immer no luege öb dir s'Pfarramt ka öbber empfähle.



herzli76  am 24.10.2008

Re: zweisprachig

bi üs wirds au zweisprachig gmacht dütsch und spanisch..



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.