Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Honeymoon    ›   3 Wuche flittere in Fiji
3 Wuche flittere in Fiji
 1
Jeca  am 13.01.2011

3 Wuche flittere in Fiji


Hoi zäme

Üse Honeymoon isch mittlerwiile au scho bueched, werded 3 Wuche in Fiji verbringe und mir freued üs scho riesig, denn für üs goht en grosse Traum in Erfüllig!

Suscht no Fiji Honeymooner ume?

Falls öppert no Tips in Bezug uf es guets und spezialisierts Reisebüro bruucht, eifach melde ;-)

Liebi Grüess

Jeca



11.06.2011 - aus 11 Jahren Beziehung wird eine Ehe



nikki  am 31.01.2011

Re: 3 Wuche flittere in Fiji

hey jeca

mich nämts wonder wievell ehr ca. för 3 woche fiji den zahlet? ond wo händer den buechet?

grüessli

verliebt... verlobt und am 2./3. September 2011 verheiratet ...



hofmannrene  am 03.02.2011

Re: 3 Wuche flittere in Fiji

Hallo Jeca

Wir wollen nächstes Jahr auch in die Südsee, haben uns aber an einer Ferienmesse den Floh "Neu Kaledonien" ins Ohr setzen lassen. War schon irgend jemand einmal in Neu Kaledonien? Soll nur 2 Stunden von Australien entfernt liegen.

Liebe Grüsse
René



Hestia  am 15.02.2011

Re: 3 Wuche flittere in Fiji

Hoi Jeca

Eusi Flitterwuchene lieged leider scho eis Jahr zrugg, aber mir dänked gern zrugg. Mir sind als Abschluss vo eusne 5 Wuche no 1 Wuche uf dä Fiji gsi. Es isch eifach wunderschön gsi und absolut fantastisch.

Wünsch Eu ganz viel Spass und viel Freud uf dä Fiji.

lg Hestia



Jeca  am 23.05.2011

Re: 3 Wuche flittere in Fiji

Hallo zusammen

Über den Preis möchte ich hier drinnen ungern reden, was ich aber sagen kann ist, dass 3 Wochen Fiji kein Schnäppchen sind.... Aber uns ist es das wert!

Schickt mir doch eine PN falls Ihr mehr erfahren möchtet. Über Preise, Veranstalter etc. möchte ich nicht öffentlich sprechen. Merci für Euer Verständnis

Alles Liebe

Jeca

11.06.2011 - aus 11 Jahren Beziehung wird eine Ehe



Carmile  am 30.05.2011

Re: 3 Wuche flittere in Fiji

hi jeca

danke noch für deine pn. ich schau mir die hotels gerne mal an

carmile



Jeca  am 30.05.2011

Re: 3 Wuche flittere in Fiji

Gern gscheh


11.06.2011 - aus 11 Jahren Beziehung wird eine Ehe



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.