| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Australien
 1 .. 15 .. 28 29 30 31 32
08.11.11 16:17
nimbini 

Re: Australien

@chloe ou nei, also da hett ich dänn au grad e chli mittäubelet, da hani dänn amigs mega müeh mit so sache! wie chan meh für sis chind eifach kein sitz bueche?! finde das voll zviel.... wil amälde muess meh die chind ja au, wänn meh sie uf em schoss hät?! gwüssi lüüt sött meh ebe scho gar nöd in en flüger lah *seufz* (jaaaa ich chan das säge, han uf em reisebüro und als reiseleiterin gschaffet und mich tagtäglich mit lüüt müesse umeschlah, wo eifach kein plan gha händ)....

08.11.11 16:27
dia

nicht registriert

Re: Australien

Ich ha das leider au scho paar mol erläbt, dass d Kinder, resp. Babys dr ganz Flug brüelt hän. Isch jo klar, wie wänd die dr Ohredruck usgliche??? Ich finds ebbe au sehr egoistisch vo de Eltere, wenn me mit Kleikinder so Langstreckeflüg macht. Ok, es git usnahme wie scho erwähnt, wenn d Eltere in däm Land wohne und Verwandti wän go bsueche. Wie au immer... Aber mich würds scho aschisse das ganzi Gepäck mitznäh und Kinderwage... Es het nüd wäg de Kinder z tue, die tüend mir eher leid, ich ha au gärn Kinder, aber es het eifach mit purer Egoismus vo de Eltere z tue!
Ich bin erst mit 10 s erst mol gfloge, ich ha mini Ferie in Italie und Frankriich toll gfunde. Ich glaub nid, öb ich mich no an e Strand uf de Maldiven würdi errinnere...
Wenn mir mol Eltere sind, wänn mir uns dä Stress eifach nid a due, darum gniesse mirs jetzt umso mehr und gön au no witter wäg solang mir no könne...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

08.11.11 16:30
nimbini 

Re: Australien

@dia, ich bin sogar mit 13i s'erscht mal gfloge mir händ immer ferie mit em wohnwage gmacht in italie und frankrich und ich hans de absoluti hammer gfunde....

08.11.11 16:43
dia

nicht registriert

Re: Australien

Ich au, mir sind au mit em Wohnwage oder sogar nur mit em Zält gange! Super gsi!!
Min GG ebbe au und er freut sich jetzt scho wenn mir mol e kleine Stingger hän, dass mir wieder könne Zält-Ferie mache!
Für mi isch es immer toll gsi am Meer, ich glaub ich hät's eh nid gschallt wenn mir jetzt in dr Karibik am Strand gsi wäre...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

08.11.11 21:54
Trix77 
Re: Australien

@ all: jedem sini meinig. i weiss nur dass mini kollege kes schreiends chind debi gha händ. es isch also typ abhängig und au eltere abhängig...

i bi au immer in europa umegreist und has gnosse...

mal luege was d zuekunft bringt

08.11.11 22:15
Carmile 

Re: Australien

interessantes Thema, Kinder und Fliegen. Wie Prinzessin finde ich grundsätzlich, dass man toleranter reagieren sollte im Umgang mit Kindern. Fand dies in Schweden sehr vorbildlich und bin überzeugt, dass die Toleranz der anderen zu ruhigeren Eltern führt, da dieser weniger gestresst sind wegen dem Umfeld und sich dies wiederum beruhigend auf die Kiddies auswirkt. Zumindest den Eindruck hatte ich in Schweden.

Beim Thema Fliegen sehe ich es etwas anderst. Hier haben die anderen Gäste keine Wahl zu entfliehen, im Zug ist dies noch eher möglich. Somit ist meine Meinung, wenn es nicht notwendig ist (bspw. weil die Frau mit Kind in Land A wohnt, der Mann geschäftlich in Land B unterwegs ist und es keien andere Mögilchkeit gibt, als dass die Frau ihren Mann besuchen geht mit Baby), sein lassen. Ferien mit Baby in Thailand und Co. verstehe ich gar nicht.

Auf dem letzten Flug hat das Baby auch fast non-stop 13h durchgeschrieben, da es bereits mit Ohrenproblemen an Board ging und verständlicherweise schon von Beginn an Schmerzen hatte. Das war anstrengend, für die Mutter, die Passagiere und mich als direkter Nachbar. Einzig die Stillpausen waren ruhig und alle haben bemerkbar aufgeatmet. Dies war def. mein mühsamstes Erlebnis, besonders wenn man geschäftlich und nicht privat unterwegs ist, auf dem Flug noch etwas arbeiten will und viel wichtiger, erholt am Zielort ankommen, da man eh schon total mit Jetlag zu kämpfen hat. Klar, ist meistens nicht so tragisch und wenn das Geschrei nur zwischendurch ist, störts mich nicht gross. Es gibt auch sehr mühsame Erwachsene, die bspw. partout nicht das Fenster schliessen möchten bei einem Tagesflug, obwohl alle schlafen wollen. Genauso nervig. Aber, mit Kind ist das Risiko natürlich höher, dass es sich nicht wohl fühlt und man das Schreien schlechter vorausplanen kann als sein eigenes Verhalten. That's it.

Grüssle,

Carmile

11.11.11 12:53
Rollrasen 
Re: Australien

NEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

01.12.11 04:29
Vikunija 

Re: Australien

Hallo ihr Lieben

Sende euch liebe Gruesse aus dem schoenen Australien. Geniessen es hier so richtig. Heute gehts an die Byron Bay.
Danke fuer deine tollen Tips Bride.
Fotoalbum schon ferig Dia.
Haben schon Halbzeit jetzt.

LG

Vikunija

01.12.11 06:16
dia

nicht registriert

Re: Australien

Hello vikunija!!!
Schön von dir zu hören!!!
Ohh byron bay, ha waren wir auch... Jetzt sind wir schon einen monat wieder zu hause! wir schwärmen immernoch und beneide dich!! Halbzeit, phuuu, geniesst es noch in vollen zügen!!
Ja ich habe ein fotoalbum gemacht, aber nur mit den highlights, es wurden 60 seiten...
Ich wünsche euch eine ganz schöne zeit in down under!!

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

01.12.11 08:10
bride81

nicht registriert

Re: Australien

hey vikunjia, geniess es!! byron bay.. oh so toll!! ich hoffe ihr seht auch so viele wale und delfine wie wir!! und der schöne leuchtturm... uuuuuh da kommt man wirklich grad ins schwärmen! viel spass noch!

 1 .. 15 .. 28 29 30 31 32
Tomorrow   Australien   einfach   sachen-die-die-welt-nicht-braucht   nimbini   gesehen   Traumtag   lieblings-spitzenunterwäsche   wünsche   Flitterwochen   nochmals   fliegen   unterwegs   Springs   Adelaide   Oktober   gemacht   fooooooootossssssssssssssss   wirklich   Vikunija