| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Bali/Java
 1
11.03.12 12:34
arwen_1984 

Bali/Java

Hallo zusammen

Hat jemand von euch Erfahrungen gemacht mit Flitterwochen auf Bali/Java? Gibt es Empfehlungen für Anbieret und Packages?

01.05.12 00:39
Marie 
Re: Bali/Java

Hoi Arwen

Haben uns heute entschlossen unsere Flitterwochen in Bali und Sumatra zu verbringen.
Und ei dir? definitif Java und Bali?

Wir heiraten am 18.8.2012

01.05.12 08:17
nimbini 

Re: Bali/Java

hey arwen_1984

ich bin zwar nöd i de flitterwuche uf bali gsi, känns aber suscht! isch e wunderschöni insle und für honeymoon sicher empfehlenswert.... ich würd z.bsp. e rundreis uf java empfehle und aschlüssend e wuche bade/relaxe uf bali.... tourasia chani wärmstens empfehle.... bali hät traumhaft schöni hotels, was aber sicher au no lässig isch, isch e eigni villa.... balistylevillas.ch chani empfehle, da chasch e villa miete, bisch für dich allei, chasch en butler, choch, fahrer etc dezue miete, wänn willsch....

bali isch by the way nöd würklich e badeferie-destination.... s'meer hät extremi geziite, sprich ebbe und fluet isch rächt extrem, chasch zum teil fascht zueluege, wies meer zrugg gaht.... e villa oder es hotel in ubud im landesinnere isch sicher au ganz lässig für es paar täg... zmitzt i de grüene riisfelder, en traum....

lg nimbini

01.05.12 08:22
arwen_1984 

Re: Bali/Java

es tönt uf jede fall sehr schön! ds hotel oberoi würd mr äbe mega gfalle...

aber wüu mr ersch nächscht jahr gö, hani no nüt definitivs buechet.

nimbini, heit de dir über tourasia buechet?

01.05.12 08:48
nimbini 

Re: Bali/Java

@arwen_1984, nei ich han bali nöd über tourasia buecht, ich bueche mini ferie grundsätzlich immer sälber! han aber über tourasia scho einigi baustei buecht für diversi asie-ferie und ich han ja i de reisebranche gschafft und tourasia chani würklich mit guetem gwüsse empfehle....

lg

15.08.12 16:08
Matze 
Re: Bali/Java

Also ich kann Bali auch nur wärmsten empfehlen!

Allerdings würde ich glaube ich auf die Javerundreise verzichten...

Dafür würde ich dann eher ein Insel Hopping in der Umgebung von Bali machen!

Als Inseln könnte ich dir neben Bali vor allem die Gili Inseln, Lombok, Lembogan Island und Komodo (wo auch die Komodo Verane leben) sehr weiterempfehlen...

Das perfekte Hotel für Honey Moon ist auf jeden Fall das Dream Beach Huts empfehlen, auf Bali und Lombok werdet ihr problemlos tolle Hotels finden!

Allerdings gebe ich euch den Tip, haltet euch fern von Kuta auf Bali und macht umbedingt einen Besuch am Kuta Strand auf Lombok (bitte nicht verwechseln sonst gibt es Entäuschungen)...

Ein wundervolles Hotel ist auch das Banana Cottage auf der Gili Insel (Gili Air) allerdings fährt dort nur einmal täglich die öffentlihche Fähre hin, aber das ist auf jeden Fall eine Reise wert!

 1
grundsätzlich   flitterwuche   Empfehlungen   verwechseln   öffentlihche   empfehlenswert   weiterempfehlen   Entäuschungen   Allerdings   entschlossen   tourasia   wundervolles   Flitterwochen   balistylevillas   Erfahrungen   landesinnere   reisebranche   wunderschöni   Javerundreise   badeferie-destination