Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Honeymoon    ›   2 mal flittern
2 mal flittern
 1 2
Frangipani  am 04.06.2009

Re: 2 mal flittern

Hoi zäme
Wäg de Campingplätz: Me chunt normalerwiis bi de Camperübernahm sones Buech/Verzeichnis über mit jenste Campingplätz.. Aber mached eu kei sorge, z neuseeland finded ihr all paar meter en campingplatz! mir händ nie gross gluegt, sind eifach druflosgfahre, und händ immer es plätzli zum übernachte gfunde
...beniide eu grad chli um eui reis, neuseeland isch soooooooooooo schön!! wott au mitcho! *trotz*



Hestia  am 04.06.2009

Re: 2 mal flittern

@sunshine

Ja d'Nervosität isch ab und zue mal da. Mängmal chli me und mängmal weniger.

@cesy

D'route händ mir nonig komplett planed. En Teil werdet mir sicher au no spontan entscheide. Mir händ eifach scho äs paar Pünkt festgleit, wo mir sicher ane wettet ga. Min Verlobte wett unbedingt uf Queenstown. Er wett dete irgend so ä cooli Sportart usprobiere. Mir händ vo da us bereits d'Fähre reserviert, da me eus gseit hät, dass es schwierig segi mit äm Camper spontan uf d'Fähre z'ga.

Ich bin fliessig am Lonely Planet läse und am usestriche, was ich alles wett go aluäge ga. Hoffe nur, dass mir gnuäg Ziit händ für die wichtige Sache.

lg

-----------------------------------------------------
Der Liebe zu begegnen ohne sie zu suchen,
ist der einzige Weg sie zu finden.

Zivil am 26.06.09/ Kirchlich am 04.07.09


















 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.