Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Honeymoon    ›   Route 66
Route 66
 1 .. 3 4 5 6 7
Mona83  am 15.04.2013

Re: Route 66

ja gäll, guät ich han abklärt mit dä personalchefin, sie seit ich chan au guät eis bis zwei wuchä unbezahlt näh. ich söll mer eifach diä feriä näh woni bruch das jahr und ändi jahr düänd mer abrächne.

aber s zehlt sich im fall scho eis zwei wuchä unbezahlt, das isch viel gäld. aber guät gäld chan mer sparä. feriä sind unbezahlbar

ja mir händ absichtlich gseit mä wänd zwüsched 2-4 wuchä ha vorem kirchliche. dän isch üs au no wichtig gsi dases ame fritig isch damit mer au chli chönd verhockä



elea  am 15.04.2013

Re: Route 66

ou jo ganz vergesse zschribe, krass dassd nor 1 tag hesch förd HZ! mer hend * gott sei dank. hett nie met dem grechnet.. guet deför chöme mer soscht nix öber. (aber muess jo au ned si).

jo onbezahlt hani au nie welle. du machi halt lieber minus stonde ond schaffe da noche. aber wen der de e loh fehlt esch das happig...

bi eus hets sechs me oder weniger eifach so erge wege de 2 woche. aber em nachhinein beni mega froh escs eso. es wer mer zstressig wens nor zb 2 täg usenand wer...



Mona83  am 16.04.2013

Re: Route 66

ja isch scho wenig däfür chömet mer no 500 stutz vom gschäft über.

mol ich wirdä unbezahlt näh, han mer gseit ich lah mer das jahr nöd versaue nur wägem gschäft wäge z wenig feriä. dän muäsi halt nächst jahr wieder chli sparä.



elea  am 16.04.2013

Re: Route 66

guet mi frönd het e kei stotz dorom eschs gar ned i frog cho länger ed ferie zgo..

i ha vor einahalb johr emol mega minus gmacht wege de ferie (beni jez emmerno am ufhole) aber i be au der meinig dass sichs glohnt het



Mona83  am 16.04.2013

Re: Route 66

ich han däfür s gägäteil erläbt. han ame scheiss ort woni gschaffed bin all vier wuchä im februar brucht für neuseeland nacher vom märz bis ändi jahr kei feriä meh gha. und ebä amä ort wos mer nöd gfallä hät.

wäni das nomal würd machä dän nur wäni d feriä ändi jahr het, dän chasch s ganz jahr säge okay ich han jetzt kei feriä will ich im härbst oder so chan gah. aber stell der vor wenn im juli/august all id feriä gönd häsch scho lang wieder vergässe wiä lässig dases im februar gha häsch.



elea  am 16.04.2013

Re: Route 66

ou jösses goht dasch kacke jo
i ha mini letschte ferie em kanuar gha ond werde erst em september weder ha. aber ebe es esch ned schlemm welli mi jez ofd ferie chan freue... dese weg wers dööfer!
i beni d lüt emmer wo eregndwie 6 woche ferie hend... uhh läck gieng i go reise....



Mona83  am 16.04.2013

Re: Route 66

ja das isch kacke aber han au drus glernt.

gäll ich au, oder würd i eim jahr nur drü näh und drü übärä schmugglä dän chasch 9 wuchä go umereisä.



elea  am 16.04.2013

Re: Route 66

ou weisch wie! i wörd nome scho gern weder emol en monet ed ferie! ha glaub nonie i mim lebe de grend so frei gha.
ha 2 kolege die hend erst grad en weltreise gmacht es johr lang ond hend emmer blog gschrebbe ond belder ufe glade ond i has emmer mega gern verfolgt abeer de niid het mi ame fascht ufgfresse



Mona83  am 16.04.2013

Re: Route 66

ja gäll das isch amel fies. wo händs dä blogg gmacht? Wet irgendwiä z amerika au einä machä

muäs aber sägä ich find drü wuchä reisä und vilicht sust mal no eini zwei im jahr viel schöner. also 4 wuchä oder länger, isch irgendwiä au schräg. vorallem nacher wieder zrugg is bruäfsläbäz cho und dä altagstrott inäh dunkt mi schwierig



elea  am 16.04.2013

Re: Route 66

si hend de blog bi blogspot gmacht! wend wetsch chader per PN ere link schecke de chasch bi ene mol ine luege (aber acht: akuti niid-gfohr)

jo das stemmt wenn me 4 woche weg esch eschs zrog cho scho schwerig en art. aber i be de no wochelang mega beruscht gsi vode ferie ond ha totale de "äh machet ehr was ehr wend mer esch alles glich s lebe esch schön"-modus gha



 1 .. 3 4 5 6 7

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.