Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Honeymoon    ›   Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?
Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?
 1 .. 21 .. 40 41 42 43 44 .. 51
Manokasa  am 16.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Nene die hend det rechtsvercher wie mir :) isch alles ganz eifach und meh gwöhnt sich sowiso ah alles :)
chasch au abeflüge und den es Auto miete. Mir hend da so en Katalog mit Rundreise in Skandivanie, da chasch z.B nur Norwege go ahluege oder aber au alli drü Länder (Norwege,Schwede,Finnland). Min Favorit isch ebe z.B ebe de Norwegische Fjord entlang fahre. Ich chan deer scho es paar Ortschafte ufzehle (Bergen, Balestrand, Geiranger, Alesond, Trondheim etc.) weiss aber nid ob der das was bringt :) Oder in Nordschwede t Insle Lofoten und Vesteralen sind traumhaft. Chasch au bis as Nordkap ufefahre.. S git also uh viel möglichkeite.

Wenner nid wend Autofahre chönteter z.B in Finnland es Blockhuus miete. Das sind so romantischi Holzhüüsli ade See oder in Wälder. Det bisch den aber elei, s sind den kei Reihehüser oder so, sondern hesch dini rueh. Chasch fische, bade au mal mitem Auto ines Städtli wemer wot.

Wend wotsch schick deer die zwei Katalög?
P.s ich han deer es mail gschickt :P

Zuletzt bearbeitet am 16.01.13 11:44



valey  am 16.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

be jez grad go google :D woow gseht hammer uss...
ja med em auto wär natürli de hammer...

ich be eh scho i velne andere länder gfahre und ha mi dra gwöhnt hehe..

aso das med em Blockhüsli in Finnland tönt au sehr schööön...
wo heds denn so söttigi zum bispel??

jaaa sehr gern chasch mer katalog schicke...
schick der nacher mini adresse dankeeeeeeeeeee



Canoa  am 16.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Hey Merci fört Info Manokasa...hmm ech wet äbe eigentlech ned warte bis im Dezember för dass dasi it Flettwoche cha, aber wär weiss, vellecht esch es denn glich so!



Manokasa  am 16.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Vale
Also t Blockhüüser hemer au sörtigi extra für Romantiker und de chasch au wählei wellem Standart.. Vo eifach bis chli luxuriöser. Han mal es bild hinzugfüegt. Jetzt woni das so ahluege findis au no romantisch Gisch im google am beste mal Finische Seenplatte ih! (Ort z.B Heinävesi, Pyhäselka). Norwege find ich zwar schöner, aber sones Blockhüsli isch no herzig..



Manokasa  am 16.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Canoa
Ja hani au so gse, aber mir gönd jetzt au erst im November oder Januar! :) Mir gsends halt positiv indem mer t ferie nid jetzt au no zahle münd



elea  am 16.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

ou gehts sones schöns blockhüsli au en südafrika mer hend im internet mol gluegt ond hend gueti agebot gseh, aber alli emmer ohni flog. ond wenn du jetzt seisch de flog esch tür, de summiert sechs denn scho! hesch sosch no en tipp was tol wer so endi september / Afang oktober? ebe send ned die wo gern ome legge, erkonde gern länder metem auto!

hihi manokasa, jetzt hesch de seich, mer quetschi di jetzt us als reiseexpertin!



valey  am 16.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

jööööö das Blockhüüüsli isch soo herzig :D

has grad müesse mim schatz zeige hihi

er hed gmeint es hed sicher Bäre hihihihihi


hed tui demfal so agebot für skandinavie?



Mona83  am 16.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

hey lütlis jetzt muäsi glich no min sänf usgäh. :-)

also mal ä frag, händer nöd gärn schnee? will mir sind im winter z finnland gsi ime blockhüsli und das isch so traumhaft gsi. sind di schönstä feriä ever gsi. chasch rächt viel aktivitäte machä (huskyfahrt, schneeschuälaufä, schneetöff, langlaufä, skifahrä) und au dä usgang isch no lustig.

han dän immer d webcam vo dem ort wo mer gsi sind dinä gha und wäni am summer druf bin muäsi sägä heti jetzt nöd welä det sie. und han au scho ghört s heg extrem viel insektä. aber winter chani jedem empfehlä. s brucht halt muät wil mer sich so -30 bis -40 grad gar nöd chan vorstellä aber s isch nöd schlimm wän rächt agleit bisch. :-)

üsi flittis gönd aber dasmal di wärmi, mir hauets ad westküstä id usa. :-)



dorina  am 16.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Mona, coole Idee, wäre aber nichts für mich (nicht für die Flittis zumindest;-) Winter und Schnee verbinde ich meist mit "Zuhause" bzw. Der Schweiz.



valey  am 16.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

ey mona coool..

mer würdet ebe im mai goo...
wie isches echt denn???



 1 .. 21 .. 40 41 42 43 44 .. 51

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.