Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Honeymoon    ›   Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?
Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?
 1 .. 22 .. 41 42 43 44 45 .. 51
Mona83  am 16.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

@dorina: ja chani verstah, dä meistä gahts so. aber winter und schnee det obä isch nöd z verglichä mit dä schwiz.

@valey: chunt drufa wohi gnau wetsch, also wän is lappland ufä gahsch wo mir gsi sind häts dän immerno schnee. chan aber scho chli pflutschig werdä. würdi jetzt weniger empfehlä. will wenn scho schnee häsch dän richtigä wiäs im februar/märz hät. aber nöd wän alles tropft.
anschinend segs z finnland im august/september mega schön.

bin sälber no niä gsi im summer oder härbst, känäs nur vom ghörä sägä vo dä guides här und vo dä lütlis wo det schaffed



Carole1985  am 17.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

hallo zäme, ich reih mich jetz da au mal i ich hürate erscht im 2014, han also no vill ziit zum ferie plane

kännt öper vo eu südamerika? mier sind letscht jahr in kolumbie gsi und es isch eifach super gsi. drum wämer evt. au als hochzitsreis uf südamerika. mier wänd aber au nochli as meer go bade, und das isch ebe chli schwirig zum kombiniere... vo dem her isch kolumbie super gsi, mier sind am schluss no a de karibikküschte gsi und hend 1 wuche badeferie gmacht.
hed öper gueti tipps?



Sanis

nicht registriert

am 17.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Hallo Zämä

MIr hüratä am Fritig am 22.02... auso scho i 5 Wuchä!...

ä Wuchä nachäm Fescht flügä mir uf Nicaragua... machä dert ä Rundreis - gö im Aschluss uf Jamaika ga bädälä und chömä nachämnä Monet de wieder hei!



valey  am 17.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

coool Sanis :)) gnüssedss
goht nümm so lang bi euuu.... hender jez scho alles?



drusilla  am 17.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Hoi Sanis

Mer gönd auf uf Jamaika ga bädälä, aber erscht im Mai. Wär u cool wenn mer chönntsch verzelle, wies gsi isch. Gönder auf uf Negril?

Lg, drusilla



Lou259  am 19.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

mier machen a trans-nord-amerika Reis (sprich, 5 Wuche durch Canada und denn 1 Wuche San francisco!) aber erst im summer 2014... ich will ebe mim ma mini zweiti "heimat" zeige



Canoa  am 28.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Emma13 du hesch jo mou gschrebe wäge Australie met Fiji zverbende, mer send am SA im Reisebüro gseh, also das esch scho möglech, aber vo Australie us hesch denn nomou 12h bis uf Fiji besch, das esch jo extrem, well anschinend muesch uf Neuseeland abe ond erst vo det us chamer diräkt Fiji aflüge...

Mer hend jetzt entschede "eifach" uf Australie zgoh! =)5-6 Woche...eifach hammmmmmmmmmmer! =)



Emma13  am 28.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Canoa danke das a mich denkt hesch, mega hilfrich dini Tipps :) mir werdet wahrschinli au nur uf Australie gah, startet in Perth und suechet denn nachemene Örtli vo mer echli chönd für eus si, han z.b. Hamilton Island, Great Barrier Reef gseh :) müend aber no is Reisebüro. Was machet ihr?



Canoa  am 30.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Absolut keis Problem Emma, wenni cha häufe gärn! =)
Mer werded eher in Sydney starte...Hamilton Island? Seit mer gar nüt....muess grad go gögsle...Aber scho au meteme Motorhome?



Emma13  am 30.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Hans au nöd kennt Canoa, schiint aber mega toll zsi, aber ebe, vorallem zum relaxe und bade... Mir sind ebe scho mal 3 Mönet z'Australie gsi, wend jetz nüm go reise, sondern eigentli wieder zrugg zum euse Lieblingsort nomal zbsueche und vorallem d Lüüt wieder treffe wo mär det kenneglernt hend. Echli als Erinnerigsreis... Mir werdet wahrschinli nur 3 Wuche gah, darum konzentrieret mir eus uf es paar wenigi Ört :) wow ihr hend demfall ä grossi Reis vor mitem Motorhome, wird sicher genial :)



 1 .. 22 .. 41 42 43 44 45 .. 51

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.