Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Honeymoon    ›   Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?
Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?
 1 .. 23 .. 44 45 46 47 48 .. 51
Emma13  am 08.02.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Mir hüratet im August und gönd sehr wahrschinli im Dezember... mir wend wenns da grusig und chalt isch id Wärmi flüchte



Slash  am 08.02.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Mr hürote im August und göhn e Monet spöter (also Sep).



Manokasa  am 08.02.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Mir hüratet im Juli und gönd im September ufd Seychelle :)



mausi_90  am 08.02.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Mir hürotet am 22.Juni und gönd am 24. Juni 1 Wuche id FERIE id Südtürkei.
Das sind für üs aber kei Flitterwuche da mir üsen Sohn debie händ.
Flitterwuche holed mir au 1-3 Jahr spöter nah well zur Ziet s Budget au ned so wiet langed (Flitterwuche stelled mir üs ide Maledive vor) und euse Sohn wird im Sept. 2 Jöhrig und denn hend mir gseit mir nutzed das uus, dass er nanig zahlt und nemed ihn mit. Finds au schön und freu mi meeega uf di erschtä Ferie z drittä



Ryomo  am 14.02.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Am 27 September wird ghürate,die neui Wuche druf gömer da ir Schwiiz is Wellness.
Negst Jahr ghats de für 5 Wuche it Flitterwuche,2 Wuche Hotel und 3 Wuche Familie bsueche und zwar i die dominikanischi Republik

Mir hei eifach schochli welle weg also hemer gseid gömer da ir schwiiz chli go wellness und guet go esse. und negst jahr gömer ja sowieso zu minre familie it karibik also warum ned eifach no is hotel und chli strand,sunne,drinks gniesse

Zuletzt bearbeitet am 14.02.13 10:33



valey  am 14.02.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Ryomoo mega cool Domenikanisch Republik isch ja natürli bezaubern.. send mal in Punta Cana gsi isch soo schönn :D



himbeer  am 14.02.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

ou slash, mir hürated au im september und sind denn grad 3 wuche in polynesie. vilicht gseht mer sich ja denn det :-)



Slash  am 14.02.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

@himbeer hihi weisch wie cool :) welli insle bsueched ihr?



himbeer  am 15.02.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

haha ja mega! mir sind uf moorea, bora bora, tikehau, fakarava und tahaa, aber d reihefolg weissi nöd genau. am schluss in bora bora :-) und ihr?



Slash  am 15.02.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

@himbeer - PN



 1 .. 23 .. 44 45 46 47 48 .. 51

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.