Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Honeymoon    ›   Flittern im Camper ?
Flittern im Camper ?
 1
Steph

nicht registriert

am 16.08.2012

Flittern im Camper ?

Hallo zusammen

Ich ha mol welle frooge ob öper erfahrig gmacht het mit Flittere im Camper?
Unseri Idee isch, dass mir nächst Johr für 4 Wuche Westküste Amerika mache und den no richtig Vancouver fahre. Und das alles miteme Wohnmobil.
Het das scho mol öpper gmacht oder het öpper die glcihi Idee?
Wär froh um jedes Feedback

Danke im vorus



MaLu  am 16.08.2012

Re: Flittern im Camper ?

hallo steph
i finde di idee mega cool!
mir si vor zwei jahr mitem camper dur amerika, e guete mix zwüsche camper und nationalparks und denn i de städt gediegeni hotels. also als flitterwuche wär das perfekt gange!
go for it



Steph

nicht registriert

am 16.08.2012

Re: Flittern im Camper ?

Hey MaLu

Jo genau, das wänd mir au so mache, National Parks mit em Camper und so in Las Vegas und div. Orte ins Hotel. Irgendwie so.....! Ok Cool, wie lang sind Dir unterwägs gsi?

Lg



Proeschu  am 16.08.2012

Re: Flittern im Camper ?

@Steph

Joooooo, das esch seeeeeeehr z'empfehle!!
Send i oisne Flitterwoche meteme Camper dor Kanada gfahre ond es esch eifach traumhaft gsi!!!



MaLu  am 17.08.2012

Re: Flittern im Camper ?

wir starteten von los angeles, besuchten den joshua tree nationalpark, sedona, antilope, bryce und grand canyon, valley of fire, las vegas, death valley, yosemite, san francisco und dann wieder los angeles. ich hab sicher noch einiges vergessen
war genial. insgesamt waren wir 4 wochen unterwegs, da die beiden jungs dabeiwaren, wollten wir pro tag max. 3 - 4 stunden fahren und so war es ideal..
ich würde es sofort wieder machen. ob für flittis oder sonst



Steph

nicht registriert

am 17.08.2012

Re: Flittern im Camper ?

oh dangge vielmol für die Bricht.
Wow, den ka ich mi jo scho richtig freue mir wärde au um die 4 Wuche goh, diversi Nationalparks abklappere....... mir wärde aber von San Francisco starte und in Vancouver unseri Tour beände.
Aber es hängt alles no kli in dr Luft, jetzt zerst mol d`Hochzit gniesse und den luege mir witer.
Dangge Euch



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.