Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Honeymoon    ›   Flitterwochen Italien
Flitterwochen Italien
 1
Amiga  am 25.11.2009

Flitterwochen Italien


Wir würden gerne unsere Flitterwochen in Italien verbringen. Doch leider wissen wir noch nicht genau wo in Italien.

Kennt jemand eine schöne Gegend zum Flittern??

Grüsse Amiga


Verliebt seit Juli 05/verlobt seit 25.06.09/verheiratet 25.06.2010



silver83  am 25.11.2009

Re: Flitterwochen Italien

hoi amiga
wön ihr den chli reisä oder eifach ein bestimmtä ort ha, wo ihr den erkunden? badeferiä oder eher kultur, oder gern beides? oder wandärä... italiä isch soo gross und hät irgendwie alles chli umä.

Lg

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



Sposina  am 25.11.2009

Re: Flitterwochen Italien

Ich war schon ein paar Mal in Apulien (rechts unten im Absatz), ich kenne dort ein paar Leute, es ist wuuuunderschöön. Hat auch nicht so viel Tourismus und man sieht schön in die keinen Städtchen und lernt die Kultur richtig kennen.
In Rom war ich auch schon, ist sehr romantisch, kann ich auch nur empfehlen, nur eher als Durchreise, nach ein paar Tagen hast du es auch gesehen und im Sommer würde ich es nicht empfehlen, ich war im August und es war viiel zu heiss.. im September wäre es perfekt.

Was auch sehr schön ist
- Tropea (Kalabrien)
- Sizilien
- Sardinien (ist eher etwas teurer)
- Verona als Städtereise, in der Nähe vom Gardasee



Amiga  am 25.11.2009

Re: Flitterwochen Italien

@silver83

Hmmm gueti Frog Jo scho no es bizeli Kultur, möchte au no öppis gseh vo Italie :-) Hmmm isch no schwer, also ich gniess Badeferie, aber min Zuekünftige Maaa duet fürs Läbä gärn Surfe. Also dängg ich miend mir öppis find wo meh beides cha mache.

@Sposina

Dangge au dir für diä tolle Vorschläg. Also ganz ehrlich Apulien isch bi uns im Momänt völlig ds Thema wunderschöni gegend dört, und vorallem cha meh dört au surfe. Aber was mich reizt isch, dass mir no chönnte Rom go aluege uffem Wäg nach abe Wär schono toll und dänggsch September wär e gueti Zyt??

Griessli Amiga






Verliebt seit Juli 05/verlobt seit 25.06.09/verheiratet 25.06.2010



Inessa

nicht registriert

am 26.11.2009

Re: Flitterwochen Italien

tja ich finde italiens städte total romantsich: vor allem rom, florenz und venedig (letzteres aber nur im frühjahr oder herbst / spätsommer) - das ist romantik pur mit schönen restaurants, gutem wein und dann auch noch kultur.


*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *



Sposina  am 26.11.2009

Re: Flitterwochen Italien

Für Rom esch September perfekt!! Das het au mini Gastmuetter gseit, wo set Johre det läbt.

In Apulie chani der Lecce empfehle, det hets en grosse Strand met Wassersport.
Uf Brindisi wördi jetzt ehner ned go, well det esch zobe weniger gloffe als i dem Städtli wo mer gsi send..
Ich glaub im süüde chasch bis metti September au no guet Bade. Ich wör am beste afangs September go und bim zrogg go uf Rom.



maiabee  am 26.11.2009

Re: Flitterwochen Italien

ROM!!
definitiv!
--> das einzige: schaut dass ihr euer auto in einer geschlossene garage lassen könnt während der zeit in rom...
--> und touristen-restaurants wie pest vermeiden

Maiabee





chichi  am 26.11.2009

Re: Flitterwochen Italien

Hoi Amiga

Apulien chan ich dir also au empfehle. D Familie vo mim zuekünftige Maa chunnt vo de Region Lecce und bin jetzt scho es paar mal döt ide Ferie gsi. S Meer isch würkli wunderschön döt.
Gah eifach uf kein Fall im August döt hi, dänn isch es extrem überloffe. Ich wür au entweder Juli oder September empfehle. Dänn isch es meistens au nid ganz so heiss wie im August.

Rom känni leider nid, würi aber au gern mal no gah.



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.