Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Honeymoon    ›   Fragen an Eltern zu Ihren Fliterwochen....????!!
Fragen an Eltern zu Ihren Fliterwochen....????!!
 1 2
Gioia25  am 13.04.2010

Fragen an Eltern zu Ihren Fliterwochen....????!!

Hallöle

Hab da mal so ne ganz allgemeine frage zu euren Fliterwochen an die, die schon Eltern sind.

1.Seid/geht Ihr in die Fliterwochen?
2.Mit oder ohne das Kind?
3.Wohin?

-Und an all die mit den Kinder gingen/gehen wohin? und wie war es?
-Und an alle die ohne die Kinder gingen/gehen,wie war es? konntet Ihr 7-14Tage ohne eure Engel sein?

Mein Zukünftiger sagte mir heute das er sich das gut vorstellen könnte ohne unseren Sohn (dan 22Mt) nach Thailand zu gehen .... Eigentlich könte ich mir das nicht mehr vorstellen ohne meinen Sohn zu Fliegen und sooooo lange getrennt zu sein, aber Thailand oder die Malediven mit Kind ......

Wie war das bei euch so??

Grüssle



seeletaenzli  am 13.04.2010

Re: Fragen an Eltern zu Ihren Fliterwochen....????!!

hallo gioia

ech sälber ha ke chind...
ond chan vollkomme verstoh, wenn mer gärn s'chend metnäh möcht...

allerdengs fend ech persönlech grad d'maledive oder thailand eifach ned geignet för chend... ond au mer hend bewusst gluegt dass mer e insle oder es hotel verwötsched wo ned so familieusgleid esch... wells halt flitterwoche send...

verstoh mi ned falsch. ech han ganz ond gar nüt gäg chend. fend aber eifach, dass gwössi ferie ned geignet send... (grad au die lange flög).

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --



Gloeggli  am 13.04.2010

Re: Fragen an Eltern zu Ihren Fliterwochen....????!!


Mer wärde eusi Flitterwoche met eusem Sohn mache. Chan mer ned vorstelle 10-14 Täg ohni ehn z sie. Mer wärde vermuetlich of Griecheland go, ines 'Grechotel' schriebt mer das so? Send Familiehotel, send mer vonere Kollegin wo im Reisebüro schaffet empfohle worde.
Mer möchted ned allzu lang flüge.

Grüässli ond p.s het das met de Chele z Laufenburg klapped?

....eusi zivile Hochzyt esch am 18. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....



Gioia25  am 14.04.2010

Re: Fragen an Eltern zu Ihren Fliterwochen....????!!

@seeletaenzli ich verstand das volkommä,wenn au ich ke kind gha hetti, hett ich sicherlich au druf gluegt bi so destinatione das es kei Familiehotels si. Ich bi au dere meinig das es für mi chli Maa nid so prickelnd isch so wit zreise. Aber min Zuekünftig würd halt scho gern witers go, aber i chönti das mir ebe au nid vorstelle so wit mitem chleine.

@gloeggli jo es hett klappet , nur de Pfarre isch nid ume und mer hei jetzt de Pfarre vo unsere Chillägmeint agfrogt und de würd das sehr gärn mache .
Jo ebe han mer au scho dänk das mer ines speziells Familliehotel neüem nöchers göi, Griecheland wär scho cool. aber anderscht ume würds mi halt scho au reizä witer ewäg zgo. Aber ebe me muess halt abstrich mache wemme es chind hett wass ich au sehr gärn machä ..



gab1510  am 14.04.2010

Re: Fragen an Eltern zu Ihren Fliterwochen....????!!

hei gioia

nämed doch eue chli eifach mit! mir händ zwar kei chind. aber mir reised sehr vill und sind immer ehner abentüürlich unterwegs. und mir wüssed jetzt scho das mir au wiiterhiin werdet go reise au wenn mir dänn male chind händ. klar, nöd grad miteme neugeborne. und klar bruchts vorgängig vilicht chli besseri planig und gwüssi vorkehrige womer muen träffe. mer gaht halt vilicht nöd nöimets ane wod ä wuchä kein dokter, poschtilade und natel empfang häsch. din sohn isch ja 22 mönet bis dänn und du chasch äm ja sicher scho chli erkläre das mer halt dänn wiit muen flüüge, aber däfür chammer dänn im warme meer bädele und gseht vilicht sogar än richtige elefant:-) und wänner ines chinderfründlichs hotel gönd, passt doch das tip top für alli. mir händ uf eusne reise scho vill troffe mit chline chind, und dänä ischs immer prima gange.

und wägem wiite flüge, ich glaube da sind d eltere mängisch komplizierter als d chind. langwiilig und unbequem isch äs ja eh für alli. halt chli gnueg spielsache mitnäh und bim starte und bim lande öppis z trinke gäh gäg dä ohredruck. und wänn dänn s chind halt mal brüeled, herrje, da gaht au kei wält under. und die wo sich drüber ufreged im flüger, sölled doch, die gsesch nachher eh nie meh...



Freudepur  am 14.04.2010

Re: Fragen an Eltern zu Ihren Fliterwochen....????!!

Hallo

Wir haben zwar auch noch keine Kinder aber ich denke es kommt sehr darauf an, ob Ihr jemanden habt wo sich der Kleine zwei Wochen lang ohne euch wohl fühlen würde. Wenn er sonst nie bei sonst jemandem übernachtet und nie länger als ein paar Stunden fremd betreut wurde sind dann gleich zwei Wochen nicht gut für Ihn.
Wenn er aber zum Beispiel seine Oma heiss und innig liebt und auch sonst viel bei Ihr ist und dort schläft, hat er vielleicht die entspannteren Ferien bei Ihr und Ihr habt mehr Flitterwochen Feeling für euch.
Meine Eltern sind jedes Jahr mindestens einmal für zwei Wochen allein in die Ferien (von ganz klein an) und ich war bei meiner Oma. War für alle super!! Vorallem auch für die Beziehung meiner Eltern, sagt meine Mum



seeletaenzli  am 14.04.2010

Re: Fragen an Eltern zu Ihren Fliterwochen....????!!

@gab

ou das met de chend gseh ech ganz anderscht...
fend das soooowas vo närvtötend, wenn eltere ehri chend uf en lange flug metnämid ond die de ganz wäg döre nome hüüled...

ech han wörkli gärn chend... aber das send sache wo ech den vo de eltere ned chan verstoh...
klar, chend brüelet, chend lached, chend möched seich... esch alles schön ond guet... aber wen den es chend 2-3h am stöck brüelet ond eifach ned ufhört, fend ech das scho rächt müehsam för die metreisende...

s'chend chan jo nüt deför. oftmols sends jo eltere wo eifach i mine auge "komisch" reagiered... mol luege wies den esch, wenn i sälber chend ha

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --



Gioia25  am 14.04.2010

Re: Fragen an Eltern zu Ihren Fliterwochen....????!!

@freudepur ja wir hätten schon meine schwiegis, dort ist er auch alle 3-4wochen für 1 nacht. Und sie vergöttern ihn und er wird immer verwöhnt (für mich fast zu viel ). Sie haben sogar schon gesagt die Fliterwochen gehören dazu, und sie schauen sehr gerne auf Ihn,aber ich weiss nur nicht ob mein Herz das aushält 10Tage weg zu sein,den er ist auch extrem ein Mami-titi . Und dan noch so weit fliegen ohne Ihn.
Aber auf der anderen seite würde das mir sicher sehr gut tun mal ein paar Tage zu Relaxen und nur auf mich zu hören,und dan noch so eine Traumdestination , na ja. Habe ja noch viel zeit zum überlegen.....( 5Monate)

War den schon jemand ohne das Kind in der Fliterwochen? Wie erging es eüch und dem Kind?

Grüssle



Juli2010  am 28.04.2010

Re: Fragen an Eltern zu Ihren Fliterwochen....????!!

@gioia25: Wir haben 2 Kinder (bald 7 + 2,5) wir werden ohne die Kinder gehen, aber nur nach Griechenland und auch nur 1 Woche (länger würde mein Herz defintiv nicht aushalten)! Die Kinder sind bei meiner Mutter, sie freut sich schon riesig auf diese Woche... Und ich mich auch, denn wir waren jetzt 2 x mit den Kindern in den Ferien und es war nicht wirklich Erholung und diese Flitterwoche, möchte ich wirklich probieren zu geniessen... sünnele, Buch lesen, fein zNacht essen, Schlummerdrink etc. das alles ist mit Kindern etwas schwierig.... man muss immer hinterher springen... Wir gehen dann nächstes Jahr wieder mit den Kids in die Ferien aber die Flitterwoche gehört nur meinem zukünftigen und mir!

lg Juli2010



ManuThom

nicht registriert

am 28.04.2010

Re: Fragen an Eltern zu Ihren Fliterwochen....????!!

@gioia25

Meine Kollegin hat das "Problem" glaube ich ganz gut gelöst. Sie geht mit ihrem gg direkt nach der Hochzeit 3 Tage Wellnessen und gibt ihr Kind (2J) während dieser Zeit ihren Eltern. Etwas später nach der Hochzeit fliegen sie für 10 Tage gemeinsam mit dem Kind in die 2. Flittertage.

Ich denke, dass man die Zeit, die man als Paar hat auch geniessen sollte. Denn diese Zeit schätze ich als sehr wertvoll für die Entwicklung der Beziehung ein.

Ja aber auch ich habe noch keine Kinder. Vielleicht habe ich in 2 Jahren oder so eine ganz andere Meinung das Mamisein/Mammiherz darf glaube ich wirklich nicht unterschätzt werden.

lg und viel Spass beim Planen eurer Flittis.

Wir heiraten am 7. August 2010 und freuen uns riesig darauf!!!



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.