Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Honeymoon    ›   Hilfe: Sehenswürdigkeite in Californie und Umgebig Miami gsuecht!!
Hilfe: Sehenswürdigkeite in Californie und Umgebig Miami gsuecht!!
 1 2
Cindy  am 16.04.2009

Hilfe: Sehenswürdigkeite in Californie und Umgebig Miami gsuecht!!

sali liäbi brüütlis

mi sind zimmli überlaschtet na mit dä ganze vorbereitige und etz hämmr na das problem mit dä flitterwuche. mi sind 2 wuche in californie, ruum los angeles, las vegas, und knapp 2 wuche in miami, orlando. etz wüssemr äfach nanig gnau was mer alles wännd go aaluege, mer würded au chli längr fahre zum noimets hiicho..

kännt öpr vo oi na irgendwelchi sehenswürdigkeite odr schöni plätz det? mi söttet oisi route umbedingt fertig plane, i chli meh as 3 wuche simmr scho det..

messi vielma füd hilf!!

grüässli
Cindy


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



sabo  am 16.04.2009

Re: Hilfe: Sehenswürdigkeite in Californie und Umgebig Miami gsuecht!!

Hi Cindy

ich han än ganz guätä Reisefüährer. Wottsch dä mal uslehne?
Söll der mal no sägä, wo mir duräfahre werdet?

LG


!!Am 06. Juni 2009 ist unser Tag!!



Cindy  am 16.04.2009

Re: Hilfe: Sehenswürdigkeite in Californie und Umgebig Miami gsuecht!!

sabo das wär supr.. i bechum ä krise.. lauft äfach nid so wies sött!

ja das wär au toll, chasches suscht au imne mail schriebe, je nachdem wie du willsch! messi schomal viiiielmal!!


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



sabo  am 16.04.2009

Re: Hilfe: Sehenswürdigkeite in Californie und Umgebig Miami gsuecht!!

bisch morn am schaffe? würd där än suscht rasch bringe.
wotsch dä uf änglisch au? oder nur dä düütschi?

ja, für s'ander mach der äs mail

!!Am 06. Juni 2009 ist unser Tag!!



Cindy  am 16.04.2009

Re: Hilfe: Sehenswürdigkeite in Californie und Umgebig Miami gsuecht!!

ja bi morn am schaffe.. chöntemr ois suscht rasch träffe.. wär wüki lässig!
hmm nimme suscht bedi, wänns du nid/nüm bruchsch.. mi chönd eich relativ guet englisch!
danke 1000 mal gäll..
bi scho froh giz sones forum!


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Snoopeldy  am 16.04.2009

Re: Hilfe: Sehenswürdigkeite in Californie und Umgebig Miami gsuecht!!

Ich war schon in Kalifornien und Florida, je 3 Wochen... ich schreib dir hier sonst mal auf, was wir alles angeschaut haben (und auch lohnenswert ist)...

Kalifornien
San Diego, Palm Springs, Santa Barbara, San Francisco (Higway Nr. 1 von SF nach LA), Death Valley, Grand Canyon, Yosemite National Park, Brice Canyon,

Florida
Key West (meeega), Miami, Orlando (wems gefällt, mir eher nicht), Fort Myers (berühmt für die tollen Sonnenuntergänge), Naples, St. Petersburg, Everglades (Krokodile schauen...)

Als Tipp: Wir haben jeweils eine Runde gedreht - Ausgangspunkt und dann Richtung Westen oder Osten und am Schluss wieder zum Ausgangspunkt zurück. So kannst du am einfachsten planen - am besten alles aufschreiben und auch gleich, wie lange ihr wo zu bleiben vorhabt. Setzt euch doch mal 2-3 Stunden zusammen, dann könnt ihr gut ein kleines Reiseprogramm erstellen.

Bei Fragen... einfach fragen



*** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ ***
unsere neverending story nimmt am 5.9.09 eine neue Wendung.

Zuletzt bearbeitet am 16.04.2009



Cindy  am 16.04.2009

Re: Hilfe: Sehenswürdigkeite in Californie und Umgebig Miami gsuecht!!

hoi snoopeldy

danke vielmal.. mir händ bis etz dä afang vo dä reis. mir sind äfach nid sichr was mer namal alles wännd go aaluege.. ich wür ebä eich na gärn uf moab, oder page gah.. abr es laht sich nid bedes verbinde wil ziit nid langet.. und ja, er isch ebä au scho 2 mal xi und ich wett nid die sache namal go aaluege wo er scho xeh hätt.. ussr er wott namal!

es isch äfach chli en seich, ich bi ebä au scho 3 mal xi, abr ha meh so pärks und canyons xeh dazumal..

naja, uf jedä fall messi vielma fü dis brichtli.. wirds bi dä planig berücksichtige..

bi natürli offe fü wiiteri ideeä..



Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Snoopeldy  am 16.04.2009

Re: Hilfe: Sehenswürdigkeite in Californie und Umgebig Miami gsuecht!!

klar - ich würd auch nicht sieben Mal das selbe sehen wollen... ich weiss halt nicht, ob ihr eher stadt- oder naturfreaks seid? zwischen las vegas und san franciso hat es haufenweise nationalparks, wo sich ein besuch (ein mehrmals lohnt) und sonst einfach eher eine konzentration auf städte...

meine highlight, die ich auch mehrmals anschauen würde, waren auf jeden fall miami (ich finde, diiiie hammer stadt), san diego, key west, yosemite park, san francisco...

und mir sind noch ein paar sachen in Kalifornien eingefallen: Monterey und Big Sur (am Highway Nr. One), Lake Tahoe, Carmel, Yoshua Tree National Park....
in Florida: Sanibel und Captiva Island

ach, ich beneide euch

*** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ ***
unsere neverending story nimmt am 5.9.09 eine neue Wendung.

Zuletzt bearbeitet am 16.04.2009



Cindy  am 16.04.2009

Re: Hilfe: Sehenswürdigkeite in Californie und Umgebig Miami gsuecht!!

ja ebä das isch scho schwieriger.. ich wett ebä nüme so zu canyons, hani langsam xeh und villicht i 1 park odr so..

mi gönd ebä nid uf san francisco, odr händs bessr xeit nid vor..

bi däne sache muäsch dänn ebä au immr luäge wäge hotels.. hettsch det au na gad ä idee??

messi, ich froi mi mega druff und hoffe wüki mi schaffeds na =)


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Snoopeldy  am 16.04.2009

Re: Hilfe: Sehenswürdigkeite in Californie und Umgebig Miami gsuecht!!

Häsch denn San Francisco scho mol gseh? Wenn nöd, wärs würkli en abstecher wert...

Wir haben die Hotels immer spontan gebucht, das hat eigentlich immer wunderbar geklappt. Gebucht haben wir immer nur Ankunfts- und Schlusshotel in der Nähe des jeweiligen Flughafens aber sonst snd wir immer vor Ort spontan ein Hotel oder Motel suchen gegangen. In den Tourist Offices gibt es immer Pläne, wo verschiedene Ketten ihre Hotels haben (z. B. Holiday Inn) und dann kann man schauen, ob es am Zielort eines hat. Entweder einfach vorbeigehen oder telefonisch buchen.
So bleibt ihr flexibel uns seid nicht an Orte gebunden. Wir haben uns nämli ab und zu umentschieden und sind mal länger, mal weniger lang am gleichen Ort geblieben - je nachdem wie es uns gerade gefallen hat. Und das wäre nicht gegangen, wenn wir schon alles im voraus gebucht hätten... und so ist das ganz ein bisschen abenteuerlicher

he, ihr schafft das bestimmt! Und mit einer Prise Spontanität fährt man zwischendurch auch nicht schlecht

*** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ *** ~~~ ***
unsere neverending story nimmt am 5.9.09 eine neue Wendung.



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.