Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Honeymoon    ›   honeymmoon auf Island
honeymmoon auf Island
 1 2 3 4 5 6
bride81

nicht registriert

am 16.11.2012

Re: honeymmoon auf Island

@elea: ich habe alles per e-mail gebucht.



elea  am 16.11.2012

Re: honeymmoon auf Island

alles per mail?
hasst du dann eifach gesagt was du wie wo und wann möchtest?
ich gehe eigentlich sonst noch gerne ins reisebüro und lasse mir alles erklähren und zeigen. ist das denn bei Island pro travel überhaupt nict möglich? muss man da alles per mail regeln?



bride81

nicht registriert

am 16.11.2012

Re: honeymmoon auf Island

ja; ich buche sonst eigentlich noch oft alleine übers internet, aber die hatten grad so eine rundreise im angebot, die uns interessiert hat und so musste ich dann nur die daten bekanntgeben an denen wir reisen wollten und genau fragen, was alles dabei war. dann hat sie mir den preis genannt, wie gesagt unter CHF 4'000 soweit ich mich erinnere, und dann habe ich gebucht, so einfach war's wir bekamen dann auch super unterlagen nach hause geschickt mit strassenkarten, ausflugstips etc.



elea  am 16.11.2012

Re: honeymmoon auf Island

ich glaube ich werde mal anrufen und nachfragen ob man auch mal vorbei kommen kan zur persönlichen beratung.



happy83  am 17.11.2012

Re: honeymmoon auf Island

Hallo
Ich bin scho insgesamt 2 Monat in Island gsi...eifach genial
Mir sind au scho Endi September gsi...isch damals alles no möglich gsi...also aus Hochland! Umbedingt zum Maelifell und Landmannlaugar go luege
Ach island isch eifach mega schön
Im Septmeber hesch de Vorteil,dass eventuell Nordliechter gsesch.....
übrigens chammer mit easyjet ufe flüge...mer muen eifach zerscht uf london und när vo dert uf rejkjavik....da chammer für 250.- here flüge
viel spass bim plane



elea  am 17.11.2012

Re: honeymmoon auf Island

easy jet het au flügnach island?hani gar ned gwösst! cool, so chame natürli recht geld spare...
ou nordliechter? da wer e traum!!!!
happy83 hesch du selber öbers internet buechet oder wie hesch dus gmacht?



happy83  am 18.11.2012

Re: honeymmoon auf Island

jaja das easyjet isch e super sach:-)
Mir tönt immer alles im internet bueche...isch eifach günschtiger (bis jetzt immer im Verglich) und het au immer klappet...
chasch di eifach mega freue....island isch de Hit! Vorallem chasch chli zweisamkeit gnüsse...
Mir sind immer mit em Zelt unterwegs gsi...het au sin Reiz, will mer dörf überall frei Zelte und dass heisst, all die Touristebüs und d`lüüt mit de öv, oder Autos "müend " am abig zu ihrene Hotels und mit em Zelt isch mer flexibel und chan zum bispiel im Süde unde bi dene schöne Wasserfäll de Sunneuntergang für sich elei gnüsse(de isch ja denn irgendwenn um 23:00 ume....)
richtig perfekt



elea  am 18.11.2012

Re: honeymmoon auf Island

ah das hani gar ned gwösst das me döf wild campe. das wer natürli au e cooli idee! mer lieb ebe bedi ferie a ort wome chli för sech cha si. dorom hemmer island au sofort so faszinierend gfond!
wie hesch denn du das gmacht metem zeltle? hender eifach de flog ond s auto per internet reserviert und de jedi nach em zelt gschlofe? hets de det au campingplätz wod de mol chasch douche oder wie hend er das ghandhabt. ond hender emmer ergend e restaurant gha oder en lade woner hend chöne züg chaufe?



happy83  am 18.11.2012

Re: honeymmoon auf Island

Ja mir hend de Flug über easyjet buechet (oder au ebookers, will de vo easyjet gits no nid so lang...) und när hämmer s`auto gmietet, zelt debi....teils wild zältet, teils campingplätz (au sehr guet usgrüschet) und ade hauptattraktione wie zb. wasserfäll hets au immer no es Hüsli mit spiegel u WC gha...wo au am abig suber putzt worde isch und denn het mer uf d`nacht es subers wc gha
Ich bi vor 2 Jahr s`letscht mal gsi....dert isch alles no erlaubt gsi....nimme aber a dass das immer no so isch
wenns mal grägnet het, hemmer au mal im auto gschlafe....sicher nid grad super bequem, aber mir hend halt chli müesse ufs geld luege
und es het immer wieder mal chli lädeli, tankstelleshops usw...mir hend allerdings scho am afang ammel chli vorrat poschtet, dass mer denn sicher au öpis hend zum chnabbere....will mer het natürlich scho streckene wos eher leer isch....defür het mer d`natur für sich...cha go wandere und trifft nid grad all 5 min ufen schwitzer



elea  am 18.11.2012

Re: honeymmoon auf Island

jä jetzt de so vell touris (schwizer) det! ha ebe denkt es sig ned so touristisch?



 1 2 3 4 5 6

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.