Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Honeymoon    ›   Route 66
Route 66
 1 2 3 4 5 .. 7
elea  am 08.01.2013

Re: Route 66

immerhin sind das dann kosten die in den USA sehr günstig sind.. benzin kostet im vergleich zu uns hier nichts.. gut meistens saufen die mietwagen zimlich viel. aber das essen ist halt sau günstig und somit gingen wir soft ins restaurant. und halt das shopping ist der traum in den 4 wochen habe ich für knapp 3000.- kleider, schuhe etc gekauft sehr verführerisch!



morelia  am 06.04.2013

Re: Route 66

so, wir haben jetzt eineungefähre route:

San Francisco-Bryce Canyon-LasVegas-LosAngeles

unter anderem diese zwischenstationen:

-grand canyon
-monument valley
-antelope canyon
-mojave desert
-death valley
-disneyworld

Dauer: ca. 26-28 Tage



Mona83  am 09.04.2013

Re: Route 66

Hallo morelia

tönt guät, mir händ fast di glich routä. :-)



elea  am 09.04.2013

Re: Route 66

wow morelia! en super reis!

chline tip: i wörd ned grad öbere mettag in antelope canyon go. s liecht esch denne zwar am schönschte aber es het massewiis tourischte. wennd es betzli spöter gosch hets vell weniger lüt uf de tour ond de neme sich d guides vell me zit ;)

ah ond em disneyland (neme ah ehr werdet z anaheim (LA) go? lös grad vo afang a es combi ticket no före calofornia adventura park. sosch nome disneyland esch zchli. wend beidi pärk hesch zahlsch ned vell meh aber hesch deför no super cooli bahne debi! ;)



morelia  am 09.04.2013

Re: Route 66

merci viu mau für d tipps elea. das mitem disneyland hani scho im internet gläsä. i findes extrem viu was si fürä itritt wei, so im vrglich zum europapark. aber mir wei haut glich ga

mona: de hei mir ja würklech fasch di glichi routä. wi lang göter?



Mona83  am 09.04.2013

Re: Route 66

elea dankä für dä tip. ich zahle eh alles für geili bahne!!!! hoffä min schatz macht da au dä ganz tag mit

mir gönd 3 wuchä und ihr? wän gönder dän?



elea  am 09.04.2013

Re: Route 66

sehr gerngscheh
jo i fende de itretts priis förs disneyland chrank! ond vorallem send eigentli fast alli bahne för chender. asos o rechtigi action bahne hesch det ned. dorom wördi secher no nebe dra is california adventure land go!

aber wenner rechtig rechtig krassi bahne wend, de mönder i sixx flag! det hets bahne det chötzlisch nome scho vom aluege



Mona83  am 09.04.2013

Re: Route 66

isch das säb in san diego? d kollegin hät mal öpis gseit das seg geil.

diä bahn wo mir schlächt wird muäs zerst erfundä werdä. bin z pitsburgh in jenstä verschiedene so pärk gsi und fast niemert hät amel welä mit mir mitcho.



elea  am 09.04.2013

Re: Route 66

nei sixx flag esch scho en LA selber. guet LA esch halt gross
i be z atlanta mol i eim gsi ond i has gliebt, ond de hanis em nachhinein mega beröiht dassi z LA ned au gsi be :)



morelia  am 09.04.2013

Re: Route 66

auso mir gö haut scho nur i park, wüu i ä mega disney-fan bi. i ha scho gärn bahnä, aber gg gar nid, dä het höhäangscht...
wägem priis: 2 Tageschartä für beidi parks pro pers. 170$!!! chrank triffts zimlech. aber äs muess eifach si...

mir gö so ca. 26-28 täg, auso 4 wuchä. in LA wei mir o id universal studios, bi scho mega gspannet.



 1 2 3 4 5 .. 7

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.