Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Honeymoon    ›   Thailand zum flittern
Thailand zum flittern
 1 2 3 4 5
Carmile  am 13.07.2010

Re: Thailand zum flittern

hey mini

wohi gönd er in bangkok? mer hend üs jetzt ürs royal orchid sheraton entschide. region phuket sind mer jo au, also de fokus vode ganze reis isch phi phi und koh lanta. dis hotel in phuket, sthe chedi kenni nöd, hans mer aber gad mol agluegt. gseht superschön us und isch es mega schnäppchen au prislich. hans gad uf neckermann nogluegt. für e wuche scottage mit frühstück (für de okt, wenn mer wöret go, natürli no es bitz günstiger wie im nov) für 196 euro pro person, mit em momentane euro pris isch das jo genial. bin immer gern offe für neui hotel, tue mer die mol afange notiere für allfälligi spöteri reise :-)

mer hend dur üsi gäst di komplette flittis zemebecho inkl. esse, usflüg und allem, das freut mi riesig. juhuii, en ganze monet ferie, mues nur no chli warte bis im okt.

grüesslis und dir e schöni letschti vorbereitigszit. gnüss es, däno fühlt sichs anders, aber natürli au sehr schön a :-)




mini84  am 14.07.2010

Re: Thailand zum flittern

Ciao Carmile

Mir gönd in Bangkok glaub is Millennium Hilton.
Mir gönd dänn dete no im Vertigo go znachtässe, weisch das danz höche Resti! das hät mr dä Reiseverastalter (isch en bekannte vo mir) bereits reserviert. Isch ä überraschig für min GG. *freu*

oou, das isch mega cool wänners jetz durd gschänkli chönd zahle!!!! mir händ eigentli au uf eusere Hochziits HP sone Wunschliste gmacht mit Teili vodä Flittis womer sich chan chaufe... aber irgendwiä händs di meiste Lüüt glaub nöd checked.... naja, mal abwarte... :-) ich hoff, mr chömed jetz nöd 4 Mikrowelle und 7 staubsuuger über... hihihi....

~~~~~juhu!! am 17.7.2010 isches sowiet!~~~~~~~



nimbini  am 14.07.2010

Re: Thailand zum flittern

hey mini

s'millenium hilton isch es mega schöns hotel, de zmorge isch super! de einzig nachteil wo's hät isch, dass es uf de andere siite isch vom zentrum und me meh oder weniger immer mit em schiffli übere muess..... s'vertigo isch cool, git nomal so es restaurant uf em roof top, sirocco auf dem dach des hotels lebua state tower! auch sehr zu empfehlen, auf dem banyan tree hotel gibts auch noch eines.... was wir jedes mal bei einem trip nach bangkok machen, ist eine diner cruise auf der loy nava, ist eine reisbarke, die vom royal orchid sheraton ablegt und den chao praya river rauf und runter fährt, dabei gibts ein feines thai-essen und euch werden die tempel, welche bei nacht beleuchtet sind, vom wasser aus gezeigt... gefällt uns persönlich sehr gut, werden wir auch auf unserer hochzeitsreise, welche wir in asien verbringen, wieder machen.....

grüessli



mini84  am 14.07.2010

Re: Thailand zum flittern

hey nimbini, danke villvillmal für die Tipps... hmm.. dänn muesi mal luege ob mr no chönted umbueche... (händs jetz erst mal vorreserviert).. well ich han eigentli scho welle i eis wo chli im zentrum isch...!!!
mal güggsle..
oouu, das mitem river trip muesi mr grad ufschriebe, das wotti au mache!!! hihi.. (was ich nöd alles wott, i 3 täg bangkok! hihihi)

~~~~~juhu!! am 17.7.2010 isches sowiet!~~~~~~~



nimbini  am 14.07.2010

Re: Thailand zum flittern

hey mini, sorry, han dich nöd welle abschrecke wägem hotel, es isch würklich sehr schön und d'laag isch lässig mit em usblick, aber ebe halt eifach uf de falsche siite, kollege vo mir sind det gsi und sie händs super gfunde! ich finde die hotels am fluss eh mega cool, letscht mal simer im royal orchid sheraton gsi, wo carmile jetzt gaht, es isch es hammer hotel, de zmorge isch mega und d'laag am fluss und d'ussicht us em zimmer mega schön! mir werded jetzt das mal is shangri-la gah für 4 nächt! grundsätzlich sind aber die meischte hotels in bangkok super (ok, thailand allgemein chan meh nöd klage)..... bangkok isch halt eifach e nacht-stadt find ich, au de nightmarket würdi unbedingt bsueche, wänn ihr no sovenirs etc wänd chaufe, d'uswahl isch riiiesig! en trip mit de loy nava cahsch eigentlich au i jedem hotel bueche oder direkt uf de homepage vo de loy nava.... isch halt voll tourimässig, aber mir findets eifach nur schöööön



mond26  am 19.08.2010

Re: Thailand zum flittern

mein mann und ich waren im november 2007 auch für zwei wochen in thailand, auch in phuket. ja, es ist mega touristisch, doch wir waren jeden tag an einem andern strand, war herrlich. waren im holiday inn, zwei minuten vom patongbeach. uns hat der karonbeach sehr gut gefallen, doch der kata noi beach ist der hammer! grosse wellen, wenig leute und der strand ist wunderschön:-)
gehen im september auf eine längere hochzeitsreise und am schluss sind wir noch zwei wochen in thailand, einige tage in bangkok und dann fahren wir für eine woche auf phi phi island. soll wunderschön sein und ich freue mich, dann noch eine woche am strand auszuspannen:-)



mini84  am 19.08.2010

Re: Thailand zum flittern

oohh so schön!! ich hab grade gestern die def. buchungsbestätigung erhalten....
juuhuuu..

also wir werden ende Nov. über Chiang Mai nach Laos und dann dort gemütlich das Land erkunden...
Danach zwei nächte nach Bangkok und dann nach Phuket noch ne Woche entspannen. Wir sind jetzt definitiv in Bangkok im Millenium Hilton und in Phuket im The Chedi, am Pansea Beach..

*freu**freu**freu**freu**freu**freu**freu*

nimbini: bin grad uf dä siite vom Loy Nava Dinner Cruise.... würdsch da eher "the sunset cruise" (abfahrt 6 pm oder "the bangkok by night cruise 8.10 pm )

~~~~~sitem 17. Juli 2010 glücklichi Ehefrau~~~~~~~

Zuletzt bearbeitet am 19.08.2010



nimbini  am 19.08.2010

Re: Thailand zum flittern

@mini, tönt super, eui reis! ich chan eusi au chum erwarte, aber zerscht müemer ja no hürate i 4 mönät

mir persönlich wärs am 6i no z'heiss, mir sind zweimal uf de nacht-cruise gsi, isch aber alles mega schön belüchtet! chunnt villicht au chli druf a, wie ihr amigs ässed... aber da bkk e nacht-stadt isch, chasch guet die spöter cruise mache....



mini84  am 19.08.2010

Re: Thailand zum flittern

hihi, gäll ich freu mi au uh fescht!!! ja ihr händ däfür no alles schöne vor eu!! *neid* hihi..

ok, dänn buech ich dä night cruise... dänk au das isch spezieller..... mr sind ja dänn scho zwei wuche unterwägs und dänn hämmer eus ja au scho a diä ässensziite gwöhnt...

hei das wird es riese program... am erste abig uf dä cruise und am zweite abig is vertigo... :-)

und vo beidem weiss min GG nüt!!! :-)

~~~~~sitem 17. Juli 2010 glücklichi Ehefrau~~~~~~~



nimbini  am 19.08.2010

Re: Thailand zum flittern

ja ich weiss, aber ich plange langsam würklich druf! am 2. oktober gahts los mit de polterwuche in vegas und dänn chunnt eis ums andere, das jahr wird gäge s'ändi immer besser

so schön, mir werded dänn d'nightcruise im februar mache und statt is vertigo gönd mir is sirocco.... wänn ihr nomal e nacht übrig händ zum fein ässe, chani eu no s'face empfehle... isch au mega fein, git es indisches und es thai resti und isch mega schön igrichtet und s'ässe isch uh fein!



 1 2 3 4 5

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.