Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Honeymoon    ›   üser flittis in amerika
üser flittis in amerika
 1 2 3 4
fami  am 18.07.2013

Re: üser flittis in amerika

ha grad gmerkt, dassi vergässe ha z erwähne, dass de zweiti Teil vo SF bis uf LA zrogg mitem Auto de gmacht wird :-)



lilmonkeyme  am 18.07.2013

Re: üser flittis in amerika

@Fami, mir flügend au am 02.Juni ab.

Mir händ oisi route noma chli abgänderet. E Kollegin schaffet bi Kuoni und sie hät gseit sie empfehli am tag bis zu 5 1/2 stunde z'fahre. Mir hättend am Tag 3 wellä vo LA nach Flagstaff fahre. das sind den 8h. Ma luege wiemers machet.

mit wem flügend ihr üeberä?



elea  am 18.07.2013

Re: üser flittis in amerika

i wörd mer em fall no ke all zu gnaue plan mache.. wel mengisch geht es, das es eim soo mega gfallt dass mes em nachinein bereöit, dass me det ned bez lenger blibe esch... wösset ehr wini meine? wörd e gwösse ruhm lo för bez spontanität ond nonid grad för jede tag alles fix setze ;)



fami  am 18.07.2013

Re: üser flittis in amerika

@lilmonkeyme: hihi, so guet :-) mir wösse noni mit was as mir flüge. ich bi scho paar mou mit swiss id USA gfloge und ha mega gueti erfahrige gmacht. Mir si im Momänt no chli am verglieche und liebäugle ou no bitz mit businessclass... schliesslich wäres jo d flittis und de dörf me sich jo ou chli öppis gönne ;-) mir hürote jo no das johr und hei üs e zuestupf ad flittis gwönscht. jetzt luege mir mou was zäme chonnt und hoffe, as en kolleg wo fasch au woche am umeflüge esch, no en guete tipp het wie mer es guets businessclass agebot chönnte verwötsche...

hmm, i gloub mir müesse bi üsere Route ou nomou öber d büecher... oder eifach no en woche ferie ahänke ;-) me wett haut eifach so vöu wie möglich gseh, wär weiss wenns s nöchst mou esch wo me dörte esch... mir hätte ebe ou vorgha vo san diego bis zum lake havasu z fahre, dört z öbernachte und de am andere tag öber d route 66, nach flagstaff und de no bis tusayan z fahre zum dört weder öbernachte... das wäre öber d route 66 ca. 7.5 Stund... vellecht lömer dä teil wörkli no offe und entscheide de vor ort wie wiet as mer no wei fahre... i dänke, dört zwöschine chame de scho spontan no luege wägem öbernachte. i ha ebe gläse, dass me d campingplätz i de NPs unbedingt setti vorreserviere wöus dört mega gli usbuechet esch... mir wärde de vo S.F. bis LA mitem Auto ungerwägs si und de äuä ou eifach mou fahre so vöu wie mer möge und wei...



TaRi13  am 18.07.2013

Re: üser flittis in amerika

Hey danka für dini outlettipps.... do werden miar sicher s'gäld los

also miar gönd drei wucha, händ dr flug und s'auto im reisebüro buacht. dr reschta luagend miar wenn miar däna sind. ach jo s'hotel für dia ersti nacht buachi au vorus....
sust gots aifach dr nasa no....uf dia klassisch routa.



lilmonkeyme  am 18.07.2013

Re: üser flittis in amerika

hey wie tüür/billig sind den kleider i soneme Outlet? Isch ja mega cool die Läde wos det het.



TaRi13  am 22.07.2013

Re: üser flittis in amerika

@ lilmonkeyme: Das kama so generell gar nit säga.... Also i han letscht Jahr in Florida as Calvin Klein Libli kauft für 10 Dollar, drei Levis Jeans für 60 Dollar etc. as kunnt scho au a klii uf d'Marka drufa. As natürlich au Marka, wo i bis dahin nit kennt han bi üs, zb. ecko.



morelia  am 30.07.2013

Re: üser flittis in amerika

Also, aktuell nach der letzten Besprechung mit unserer Reiseberaterin sieht die Strecke so aus:

26.05.2014 Flug nach San Francisco (Ankunft 16.15 Uhr)
Nappa Valley
Lake Tahoe
Yosemite N.P.
Mammoth Lakes
Death Valley
Las Vegas
Zion N.P.
Bryce Canyon N.P.
Moab
Monument Valley
Page (Antelope Canyon)
Grand Canyon
Seligman
Mojave N.P. (gg will dort schlangen fotografieren, der hat seit klein auf solche viicher, auch klapperschlangen)
Joshua-Tree N.P.
Disney Land Anaheim
Los Angeles (Hotel in Santa Monica)
Rückflug von L.A. am 21.6/22.6 oder 23.6 (je nachdem wie es mir mein Arbeitgeber erlaubt) um 19.35 Uhr

Dies sind ca. 2500 Meilen Fahrt (oder 45 Stunden) in 4 Wochen.
Flug für 2 Personen: ca. 2900.-
Automiete 4 Wochen: ca. 1450.-
Benzin für 2500 Meilen: ca. 500.-
Hotels: ??
Verpflegung: ??
Disneyland, Adventureland, Universalfilmstudios 2 Personen: ??

Die Strecke sah ursprünglich etwas anders aus, aber die Reiseberaterin hat sie nach unseren Wünschen angepasst.
Was meint ihr dazu?



lilmonkeyme  am 05.08.2013

Re: üser flittis in amerika

Wer vo oi buecht de Roadtrip mitem Reisebüro & wer ohni?
Mir sind ois nanig 100% sicher, will eigentlich gfindet mir d'idee, das mache wänn/wo mir wänd no schön.



morelia  am 05.08.2013

Re: üser flittis in amerika

mir buechä via globetrotter



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.