Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Honeymoon    ›   USA / Malibu
USA / Malibu
 1 2 3 4
peja  am 21.01.2010

USA / Malibu

hallo bräute

jemand von euch ist schon in malibu gewesen, aber leider mag ich mich nicht mehr erinnern, wer das war? carmile, warst du das?

könnt ihr das empfehlen? denke wär noch eine super variante für die stadt besichtigen und strandurlaub, evt. auch für rundreisen?

danke für die tipps!
grüessli



Carmile  am 21.01.2010

Re: USA / Malibu

hi peja

yep, ich habe meinen antrag in californien am malibu beach gekriegt :-) überlegst du dir die usa für honeymoon? also wir haben letzten sommer in 4 wochen cali, nevada, arizona etc. abgeklappert, war wunderschön. wenn du tipps für usa ferien brauchst, ich war bisher 5x dort, mein schatz über 20x :-)


Juhuu, am 8. Juli 2010 heiraten wir standesamtlich, am 10. Juli 2010 kirchlich



Ellie  am 21.01.2010

Re: USA / Malibu

jep, ich war auch scho in malibu und hab mal ein halbes jahr in kalifornien gewohnt (hab familie drüben). kalifornien ist sehr vielfältig; da kannst du von surfen, über städtetrips bis zu natioalparks alles haben. nur echte ruhe hast du selten, da würde ich jederzeit kanada vorziehen!



Carmile  am 21.01.2010

Re: USA / Malibu

@ellie: oder du gosch wie mer mit zelt und auto id nationalparks, denn häsch rueh soviel rueh dass im wald umespaziersch i trauter zweisamkeit und denn plötzlich vomene bär überrascht wirsch. aber nögst mol würdi klar es wohnmobil neh, bi 45 grad tagsüber isch es au znacht nöd sehr agnehm im zelt

oooch..und däbi isch es üsi ursprünglich idee gsi in las vegas polterweekend mache mit kollege und denn in californie imene super geile hotel, grad überm meer denn trauuig im freie zmache. mer hettet sogar scho es resti am strand vo malibu beach gfunde wo üs so guet gfalle hät für en brunch am tag däno. aber eben, loht sich nöd immer alles umsetze.

Juhuu, am 8. Juli 2010 heiraten wir standesamtlich, am 10. Juli 2010 kirchlich



Ellie  am 21.01.2010

Re: USA / Malibu

@carmile: klar gibt es auch ruhe abseits der strassen in kalifornischen nationalparks. aber die wirkliche wildnis ist fast nicht zugänglich und innerhalb von einem tag bist du meist wieder in einer siedlung. das ist bzw im norden von kanada (yukon) deutlich anders.
aber klar: ein bär kann dir immer und überall begegnen (sogar in urbanen gebieten), uns ist das oft passiert. warst du mal in kanada?
deine american style hochzeit klingt super und es hätte so gut zu euch gepasst (als ich deine schönen fotos gesehen habe hab ich euch grad vor meinem inneren auge gesehen, wie ihr in malibu heiratet)

liebe grüsse und schöner abend
ellie



Carmile  am 21.01.2010

Re: USA / Malibu

hey ellie

nei, kanada möchti aber unbedingt mol aluege. min schatz schwärmt scho dävo (de isch eifach scho überall gsi mit sine 27 johr, däbi hani immer scho sgfühl i gäng hüffig wäg ;-)).
i lieb drueh ide ferie und eifach natur gnüsse, aber wenns denn zu arg abgschottet isch für säget mer mol zwo wuche, weiss nöd ob mer denn zwenig los wär. v.a. am afang vode ferie.

uu jo, üsi ami wedding. das wär was gsi. aber i glabu das wär no tüürer worde wie jetzt :-) will mer hend üs natürli es hotel döt in kopf gsetzt wod schier nöd chasch zahle. wenn scho doppelzimmer 400 fr. pro nacht kostet, di eifachste, denn wötti nöd wüsse wie tüür es esse und alles isch. zudem muesch de hochzitsgsellschaft einiges büte, wenns scho extra döt hintere flüget und es hettet einigi vo üsne fründe gmacht. gad bi so sache bini denn au sehr gern grosszügig und zahl am liebste allne dübernachtig und dactivities, aber für das mues i zerst mol mit 100% job avo


Juhuu, am 8. Juli 2010 heiraten wir standesamtlich, am 10. Juli 2010 kirchlich



Ellie  am 21.01.2010

Re: USA / Malibu

genau, alles zu seiner zeit! deshalb machen wir auch nur ein "kleineres" fest; mein verlobter studiert noch und ich bin erst seit kurzem fertig; verdiene auch (noch) nicht so dicke... (komm dafür aber im job viel herum, bin überhaupt auch jemand, der eigentlich ständig unterwegs ist). wann immer du kanada tips brauchst: anytime!



gab1510  am 21.01.2010

Re: USA / Malibu

@ Carmile

Min schatz hät mir lettscht August in Las Vegas dä Atrag gmacht... und jetzt gömmer mit paar Kollegä im Früelig uf än Polterusflug nach Vegas, freumi mega:-)

@ Peja
dä weschtä vodä USA isch würklich dä hammer, äs git so vill z gseh döt, tolli städt und au tolli Natur. wennd döt bisch muesch umbedingt id nationalpärks und d canyons go aaluege. eus händ vorallem die sensationelle landschafte fasziniert. wie lang händer dänn ziit?





Carmile  am 21.01.2010

Re: USA / Malibu

hey gab

oo, niiid :-) genau das wo mer hend welle mache. weisch scho i welles hotel ihr gönd? i het splayboy bunny hotel cool gfunde (mer sind zwo nächt döt gsi, voll action im club und vieli guet ussehendi dlüt am pool) oder für e edleri gsellschaft smandalay. schwärm. djunior suite im the hotel vo mgm sind aber au nöd schlecht mit whirlpool und kuchi. hans witzig gfunde in vegas selber was zkoche im hotel




peja  am 21.01.2010

Re: USA / Malibu

wow danke viel mal für all die antworte.. ja mer si chli am plane.. wie vilicht scho äs paar wüsset, händ mer a afrika (safari/rundreise u badeferie) oder ebe a malibu dänkt.. mer lueget fliessig prospekt ah.. möchte 2 wuche gah.. u nid nume trubel ha, sondern ca. 1 wuche chli rueh..

poltern in vegas, das tönt au genial!! mer händ au zerscht welle äs weekly weg zum poltere, aber in europa.. jetzt machet mer eifach ä polterabig u löhnd eus überrasche.. evt. gits ja doch no äs polter-wucheendi..

carmile, du kennsch di ja beschtens us.. darf i echt au äs paar fotis gseh? wär natürli super! mersi!

Zuletzt bearbeitet am 21.01.2010



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.