Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Honeymoon    ›   Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....
Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....
 1 2 3
sunny79  am 28.07.2010

Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....

Sali zäme

Sicher ganz vieli vo eu wend e tolli Hochzytsreis i ha mini gfunde und darum möcht ich eu au e super Agentur empfehle.
Sie bemüeht sich uf die Wünsch izgoh wo ihr hend und luegt au das es öbis speziells wird und i säg eu das was ihr bechömmet stimmt absolut mit em Priis überein

Mir gönd zB nach Mauritius für 9 Täg aber zerst gömmer nach Dubai und übernachtet det imene meeega Hotel für 2 Täg. In Mauritius hemmer es 5* Hotel und zuesätzlich e usfahrt mit em Katamaran und natürlich en rundherum Service
Lueget mol bi : www.HoneymoonTravel.ch ine es lohnt sich

Viel Glück bi üchere suechi

Grüessli Sunny



Klaus67  am 29.07.2010

Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....

Danke für den Tipp sunny!
Und wie teuer war das, wenn ich mal fragen darf?



Prisi9  am 04.08.2010

Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....

hi sunny, beste dank für din tipp.
händ ä reis gseh wo üs sehr wür gfalle. händ vorgester äs kontaktmail gschickt und hüt versucht alüte i däre agentur. nur leider kei reaktion.

händ ihr au mehreri mal müesse nah hackä bis ihr öper dra gha händ?

finds drum chli komisch. wenns ferie heted würs nöd normal schälle... chäm sicher es bändli.
doch so wartet mir jetzt mal ab.

grüässli prisi


<3 Unsere Grossen Tage: zivil 10.09.2010 und kirchlich 11.09.2010 <3



sunny79  am 04.08.2010

Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....

Sali Prisi

Ich denke sie het wahrschiendli ihre TB vergässe istelle i ha sie immer erreicht per Tel oder per Mail. versuechs doch morn no einisch bi ihre telefonisch so cha sie dich besser berate als per mail. sie git sich echt müeh und für eus het sichs au glohnt was pries und leistig abelangt. wo ane gohts überhaupt?

liebs grüessli



sunny79  am 04.08.2010

Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....

Hallo Klaus

Also mir hend für 9 Täg mauritius imene 5 sternhotel inere suite und 2 täg dubai au imene meega hotel und u schööns zimmer ca. 3200 CHF zahlt debie sind no wiiteri Honeymoon sache debie zB Katamaran-Usflug apero und zuesätzlichi dienstleistige für verhürateti debie. viel glück bim sueche
Grüessli



cosmologia  am 05.08.2010

Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....

Hallo Sunny

Isch de Priis pro Person oder für beidi?

Lg

##Glücklich ghürote! 10 Juni 2010 -- 10 Juli 2010 2 perfekti Täg##



gab1510  am 05.08.2010

Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....

wenni das richtig gsehne isch das äs dütsches reisebüro. wenn mer d lüüt nöd chan telefonisch erreiche würdi chli vorsichtig si ehrlichgseit... in dütschland gönd jedes jahr x reisebüro konkurs und wennd dänn dini reis scho äs jahr im vorus buecht und zahlt häsch, häsch dänn s gschänk... dänn lieber zwei drü franke meh zahle und däfür chli bime grössere aabüter bueche, vo mir us au in dütschland. mir gönd drü mönet uf weltreis und händ än grosse teil sälber buecht und än teil über äs reisebüro. mir händ bi praktisch allne hotels womer direkt buecht händ rabatt übercho wenn mer gfrögt händ und gseit händ das mer uf hochziits reis sind.







nimbini  am 05.08.2010

Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....

@gab1510, es chunnt nöd uf grössi vom reisebüro druf a, wichtig isch, dass die reisebüros bim garantiefonds mitglied sind, dänn chunnsch au dis geld über, wänn es reisebüro konkurs gaht.... so wie ich das uf de homepage gsehn, isch de hauptsitz in dütschland, aber sie händ e verträtig i de schwiz, wo das villicht nöd vollbrueflich macht.... uf alli fäll sind reise, wo meh über dütschland buecht, immer no günstiger als bime hotelplan oder kuoni.... git aber mittlerwile au dütschi verastalter i de schwiz, wo dänn enorm günstiger sind, zbs. its coop, fti, schauinsland, neckermann etc... die sind eifach günstiger, wi l dütschland die flüg und hotelzimmer i de masse ichaufed und somit besseri vertragsbedingige chönd verhandle als d'ch-abüter, wo halt eifach weniger abnehmer händ....

was ich aber mit dir einig bin, wänn zyt häsch und priise verglichsch, bisch meistens günstiger, wänn sälber buechsch! mir gönd au 4 mönät uf asie und de flug z.bsp. hämer über d'meile buecht und de rescht wird ich laufend vor ort bueche, wänn länger ame ort bliebsch, chasch mängisch au no rabatt usehole oder wänn i de näbedsaison bisch, chasch au guet verhandle... und immer mitteile, dass ihr honeymooner sind, dänn gits ab und zue no es goodie oder en upgrad dezue...



gab1510  am 05.08.2010

Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....

@nimbini, danke für dini antwort. ja das isch mer scho klar. ide schwiiz würdi eigentlich bi fascht jedem reisebüro bueche, vorusgsetzt sie sind mitglied vom reisegarantiefonds. aber das sind ja die meiste. euses lieblings reisebüro isch übrigens än ein maa beetriib:-)

ha meh gmeint dasi bi unbekannte dütsche reisebüros chli vorsichtiger wär, well soviel ich weiss äs in dütschland nüt ähnlichs git wie d schwiizer reisegarantie. und das büro wos i däm thread gaht isch nöd mitglied vom garantiefond.

aber egal, schlussendli muesses jede sälber wüsse und meistens ischs ja au keis problem.



sunny79  am 05.08.2010

Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....

Sali zäme

wenn ihr uf dere Homepage wo i üch ageh han unter AGB lässet isch reis bimene Konkurs versicheret , mit de Reisedokument bechunt mer de Sicherungsschein. Das Reisebüro hat sich bei Aachener und Münchener Versicherung AG abgesichert.
Also kann nicht passieren

Liebe Grüsse



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.