Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Honeymoon    ›   Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....
Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....
 1 2 3
Prisi9  am 24.08.2010

Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....

@sunny79: dankä viel viel mal für din tipp!!! mir händ au über honeymoontravel buechet. und das ziemlich last minute... aber s team vo honeymoontravel häts wahr gmacht und mir freued üs meeeega mässig uf üsi flittis !!!!
sie mached das echt super, alles wird ufd bedürfnis und budget apasst. somit gönd üsi flitterwuche ufd maledive...


<3 Unsere Grossen Tage: zivil 10.09.2010 und kirchlich 11.09.2010 <3



nimbini  am 24.08.2010

Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....

hey prisi, dörf ich fröge, wie priis/leistig isch?! mir sueched no öppis für euse mini-moon und de priis, wo sunny agäh hät, tönt spannend (wobi das vermuetlich pro person isch)



Prisi9  am 24.08.2010

Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....

also nimbini, das chunt ganz uf eues budget a. ich wür säge eifach kontakt ufneh und eui wünsch und vorstellige dure geh. du chunsch äs formular über wo sie dich alles fraged, vorstellige, lieblingsziel, prisvorstellig uvm. denn tüend sie dir äs agebot zämästelle wo uf das apasst isch. falls eui vorstellig nöd mitem pris übereinstimmt werded sie euch das au säge...

bi üsem agebot stimmt pris/ leistig total (chani dir nach üsne flittis denn natürlich erst zu 100% bestätige) aber so mal uf dä erst blick stimmts.
dä pris wod sunny gseit hät isch bestimmt pro person... aber wie gseit, es isch au ä super agebot wo sie do übercho händ.
mir händ au ganz viel vergliche wens jetzt selber würsch bueche über all die plattforme, ha nünt günstigers gfunde.

<3 Unsere Grossen Tage: zivil 10.09.2010 und kirchlich 11.09.2010 <3



cosmologia  am 24.08.2010

Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....

@Prisi: wenn gönd ihr denn gnau? *gwundrignasebin* Din Urteil interessiert mi denn sehr

lg

##Glücklich ghürote! 10 Juni 2010 -- 10 Juli 2010 2 perfekti Täg##



Soefeli82

nicht registriert

am 24.08.2010

Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....

@prisi - und uf weli insle göt dir de? Mir flüge a öiem Hochzyt grad ab richtig veligandu i üser Minimoon. Diä groose Honigferie si nächst früählig...

LG Soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**



Prisi9  am 25.08.2010

Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....

@cosmologia: mir flüged am 17. september ab... grad ä wuche nach üsem zivile... und händ das letzt wuche definitiv buechet... du gsehsch, drum last-minute-flittis!!
hei chömed mir denn wieder am 28. september. mir händ än super schöne bungi direkt a dä wasserkante mit jacuzzi im zimmer... romantik pur und privatsphäre... isch üs mega wichtig gsi!
und mir händ vernoh, das mer i dem hotel wohl guet mit zimmer chan "deale"... das heisst, mer macht en usflug mit und chan denn 2,3 nächt inän jacuzzi wasser bungi wechsel... mal luege was üs erwartet.
mis urteil tueni eu denn nachher gern mitteile!!

@soefeli: mir gönd uf merufenfushi... is meeru island resort : www.meeru.com falls öper wet drii luege..
veligandu chunt mir au bekannt vor. wie lang gönd ihr denn in minimoon? händ mir glaub au aglueget. so cool, a üsem tag, ich werde denn a eu denke.



<3 Unsere Grossen Tage: zivil 10.09.2010 und kirchlich 11.09.2010 <3



nimbini  am 25.08.2010

Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....

@prisi, mit meeru händ ihr e gueti wahl troffe für en erschte maledive-ufenthalt! d'insle isch eher gross und sehr beliebt! daher chunnts oft vor, dass die jacuzzi beach villene überbuecht sind! falls das bi eu sötti de fall si, lönd de chopf nöd hange, vielfach gits dänn eifach en upgrade i die nächst höcher kategorie (sofern vorhande) oder es git ganz tolli usflüg z.bsp. mit ere luxus-yacht und übernachtig det druf etc.... oder en upgrad uf all inclusive (wänn ihr das nöd eh scho buecht händ)....



Prisi9  am 25.08.2010

Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....

@nimbini, viele dank für dis positive feedback!!! bis jetzt händ mir immer wieder s gliche ghört vo dere insle, nämli das wo du seisch.. und das stimmt mich total glücklich und mir lönd üs überrasche. sind offe für alles was uf üs zue chunt... brichte denn nachher sehr gern vo üsne erfahrige!!


<3 Unsere Grossen Tage: zivil 10.09.2010 und kirchlich 11.09.2010 <3



Soefeli82

nicht registriert

am 25.08.2010

Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....

@prisi - Also "öii" Insle isch ja o sehr schön! Mir gö 1 Wuche i üser Minimoons. Dert weimer när no ds Touchbrevet abschliässä u när uf d'suächi nachem NEMO

Ig wirde de o dr ganz Tag fescht ä öich dänkä!

LG Soefeli

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**



Wickedgirl81  am 27.01.2011

Re: Wer seine Traumreise noch nicht hat empfehle ich.....

Hallo zäme

Ig griffe dä Thread wieder emou uf. Bi mir chlei am Gedanke mache wäge üsne Flitterwuche, und de bini ou uf honeymoontravel gstosse. Si hei würklech Hammeragebot. Jetz hani wöue froge, ob mir öper cha Erfahrigswärte gä wo dört buechet het und scho ide Flittis gsi isch. Ha nume gläse dass z.b. d sunny79 und d Prisi9 dört buechet hei. Mi würds interessiere ob aues klappet het und ds Pris/Leischtigsverhältnis gstumme het.

Merci für eui Feedbacks.

Grüessli
Wickedgirl81



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.