Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Honeymoon    ›   Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?
Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?
 1 .. 21 .. 39 40 41 42 43 .. 51
Emma13  am 15.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Canoa mir hend au uf Australie wele und mit Fiji verbinde, warum isch das nöd guet? Ach neiiiii :(



Angita  am 15.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

mir händ üs für Cuba entschiede! juhuu freu mi scho... di perfekt reiseziit für Cuba isch so April/Mai im summer häts schiins viel rege noher stürm und januar-märz chönis chalt werde... hani glese... mir würed gern ä rundreis mache mit aschlüssende badeferie.. freu mi scho mega uf Havanna aber es goht no soo lang!



Manokasa  am 15.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Also mir si det zumal ide Hochsaison gsi und Hend knapp 3000.- zahlt.. Das inkl. 3 Inlandflüg und Auto. September isch sicher nebedsaison. Chunt halt chli druf ah waser wend :) also mir hend hauptsächlich in Bed and Breakfast gwont die sind super und au günstig! In kapstadt hemer es chlises appartment ga, zentral und herzig! Und im Krüger ime eifache Bungalow.. Für mich s highlight gsi! :)

Ja mine isch au so eine wo fürd ferie kei geld wot usge :P



elea  am 15.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

wie lang send ehr denn döt gsi? jo ha scho so vell guets ghört vom krueger ond au kapstadt! send bedi nonie en afrika gsi, wer aso absolut öpis neus för eus! ond i liebed d kombination vo stadt aluege ond landschafte... :)
wie esch denn s klima so endi september? esch vorallem auä ide nacht recht chalt oder?



valey  am 15.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Hey Manokasa
cool schaffsch im reisebüro :)

chasch öppis empfehlel für Skandinavie? Norwege Schwede so? :)



Manokasa  am 16.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Elea und valey

Ich schrieb eu nacher mal vom Büro us :-)



valey  am 16.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

okiidokii..

hehe manokasa bi der chani ja grad ferie bueche und no dezue süesses ergattere xD
hihihihi



Canoa  am 16.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Emma, gmäss ere erste Uskonft segs ned ideal Fiji ond Australie zverbinde well uf Fiji i de Sommermönet müesstisch go uf Australie i de Wentermönet. Muess/Wot das no nöcher abkläre...



Manokasa  am 16.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Elea

Kapstadt und de Krüger isch beides suuuuper schön! Sind ufjedefall zwei Sache wo mier umbedingt ahluege sell wemer det isch. Mir sind 10 Täg gsi, aber über Wiehnachte und Silvester, den isch sowiso tüür.. S tüürschte isch de Flug.. Hend glaub öppe 1400.- für Züri-Johannesburg-Krüger-Portalizabeth/Kapstadt-Züri zahlt.. Kei Ahnig ob jetzt drus cho bisch :P s klima isch den eifach mild.. am tag so 15-20grad ide nacht öppe 10 :)

valey
ja seg üt hihihi :)
skandinavie chunt chli druf ah was ihr wend? mit em Auto? Mir sind amel uf DE gfahre und den mitem Schiff uf Oslo.. Ich liebs uf den mini chrüzfahrte.. (sind öppe 12h).. und derna chöndsch z.B de Norwegische Fjord entlang fahre, die sind uh schön.. Oder gasch uf Finnland, det hets den wunderschöni See.

Canoa
Han jetzt schnell min Mitarbeiter gfröget. Also wend zw. Dez und März gasch chasches sicher kombiniere.. Chunt immer chli drufah wot uf Australie higasch, wills klima überall chli andersch isch



valey  am 16.01.2013

Re: Wo verbringt ihr eure Flitterwochen?

Manokasa...
aso mer hend ebe denkt so Norwege Finnland Schwede aber ebe wüssed halt ned was für en Ort gnau, hed ja vel orte...

wett ned umbedingt ine grossstadt goh...

Wie isch denn mit em auto z goh?? isches ned ufwändig? und fahred die dett uf de glich site wie mer? oder isches wie in England??

ps. ha dir en PN gschickt weg de cupcakes..



 1 .. 21 .. 39 40 41 42 43 .. 51

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.