| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
2-teiliger Polterabend ?
 1
11.10.09 14:06
calla 
2-teiliger Polterabend ?

hallo bräute

ich ziehe in erwägung meinen polterabend in "2 teilen" abzuhalten.
einerseits wünsche ich mir einen "feinen" poltertag (wellness, fotoshooting, ...) mit meinen besten 4 freundinnen, anderseits hätte ich auch freude, wenn noch einige frauen mehr dabei sein würden.

wie findet ihr die idee, mit meinen 4 mädels am mittag loszuziehen und ein cooles nachmittagprogramm abzuhalten und auf den znacht/ausgang, die restlichen frauen zu bestellen?

für mich wäre es irgendwie der 5er unds weggli , aber ich weiss nicht ob es die frauen welche erst beim znacht dazukommen (wären 9 personen), evt. negativ empfinden würden? (gut, es könnte mir ja egal sein, aber ich habe keine lust auf miese stimmung in der wichtigsten phase vor der hochzeit)

da meine trauzeugin nach meinen wünschen fragte, mache ich mir nun gedanken

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

11.10.09 16:29
silver83 

Re: 2-teiliger Polterabend ?

ich findä das ä gueti idee. ich han au 3 fründinä diä mier am liebstä sind und mit denä ich am meistä ztue han und liebstä zämä bin und den äs paar wos eifach passt, aber mier machen nid söviel mitänand. so gots wohl dä meistä, und ich denkä dini fründinä sötten das au verstoh, dass nid alli der glichi stelläwert hen.

und wer sich dra stört chund den hald nid und macht kei miisi stimmig an dinem polteri sondern schmollt dihai

Lg


.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
......Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag......

11.10.09 17:12
peja 

Re: 2-teiliger Polterabend ?

hallo calla

i wünsch äs mir gnau gliich.. mit 2-3 fründine, wo mer gholfe händ organisiere, go wellnessle am namitag u aschlüssend mit mehrere fraue go gmüetlich, fein znachtässe.. oder was i no dänkt ha wär, zerscht go brunche u nachher mit fründine go wellnessle..

glaub nid das das öppert stört.. und wänn au? das wär mer gliich, dä muess sie au nid cho.. mer chans ja sowieso nie allne recht mache.. i finds wichtig, das mer so macht, wie das für eim stimmt.. :-)

calla, därf i sooo blöd fröge, weg dim name.. i wünsch mer calla-blueme am hochziit, mer möchtets shochziit sehr wahrschindli grün/wiis - farbig.. du per zuefall au?

12.10.09 12:45
schusseli 

Re: 2-teiliger Polterabend ?

Hoi Calla!

Ich finde das e super Idee für de Polterabig und bins mir ez gad ähnlich am überlege. Ich denkes nöd, dass denn öpert beleidiged wird si. Zudem mumers ja nöd a die gross Glocke hänge, dass ihr am Namittag z vierte no z erst öppis elleige mached.

Ich find, da het au niemert s Recht dezue beleidiged z si. Isch doch schön, wenn mer überhaupt an Polterabig iglade wird!

Machs eso wiäs für dich stimmt!



Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr

12.10.09 21:47
tonie 
Re: 2-teiliger Polterabend ?

ja eh, mach das doch so. ich glaube da ist niemand beleidigt. schliesslich könntest du ja auch nur was mit den 4 mädels machen, ohne noch mehr dazu einzuladen.
kannst ja die 4 noch irgendwie als organisatorinnen einbeziehen, dann ist das eh kein thema mehr.

13.10.09 17:45
calla 
Re: 2-teiliger Polterabend ?

vielen dank für eure feedbacks! ich werde es so machen und bin echt glücklich mit dieser entscheidung, so wirds für alle irgendwie stimmen.

danke toni auch dir für die idee, 2 davon sind eh als trauzeuginnen (helferin) eingespannt

@peja
wir haben wies scheint das selbe motto und die selben farben - gute wahl, kann dir dazu nur gratulieren

°oO°oo° ... WEIL ES LIEBE IST ... °oo°Oo°

14.10.09 08:31
peja 

Re: 2-teiliger Polterabend ?

glaub das isch für nächscht jahr ä trend.. eus gfallet dfarbe wills eher neutral u hell sind.. u mer hät no viel uswahl zum dekoriere.. finds schön, hät mer sone art "rote fade" durch alles, aber äs richtigs motto händ mer ebe nid welle..

 1
fotoshooting   organisiere   wichtigsten   Polterabig   eingespannt   schliesslich   calla-blueme   gratulieren   trauzeuginnen   aschlüssend   Polterabend   2-teiliger   einbeziehen   wahrschindli   entscheidung   abzuhalten   beleidiged   nachmittagprogramm   wellnessle   organisatorinnen
Erstellen Sie mit wenig Aufwand und ohne Vorkenntnisse Ihre eigene Hochzeitshomepage mit unabhängiger Wunschliste!