| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Polterabend ! ? ! ?
 1 2 3
25.02.13 19:39
apple-pie 

Polterabend ! ? ! ?

huhu, Mädels!

Als ich die Kategorie "Polterabend" im Forum gelesen habe, habe ich an was ganz anderes gedacht.
Denn bei uns in DE nennt man den "Polterabend" "Jungesellenabschied" und das was hier unter "Polterabend" verstanden wird ist bei uns was ganz anderes.

Also was den Jungesellenabschied angeht, werden wir keinen machen. Wir denken, das es keinen Grund gibt, den letzten Tag als ledige Person zu feiern, nach dem Motto.."noch einmal die S. rauslassen , bevor man nicht mehr kann etc." Stripper u.s.w. würde für uns eh nicht in Frage kommen.
Dann lieber ein Abend mit den Mädels, bei dem man zusammen was unternimmt.

Was wir unter Polterabend verstehen ist ein Abendessen mit der Familie und engen Freunden einen Tag vor der Hochzeit. Dabei bringt jeder etwas Porzelan (bei meiner Tante, hat sogar jemand eine Toilette mitgebracht) mit. Am Ende des Abends wird alles Porzelan vor der Tür zerbrochen (da Scheiben Glück bringen) und das Brautpaar muss aufräumen.

Wir werden in Luzern heiraten und da meine Familie aus DE zu uns fahren muss (6 std. entfernt), wird sie einen Tag vor der Hochzeit bei uns übernachten und dann werden wir den Polterabend wie in De abhalten.

01.03.13 07:42
elea 

Re: Polterabend ! ? ! ?

apple das hani gar ned gwösst dass er in DE öpis anders onder Polterabig verstönd ond das es do en ondersched geht zom junggesellenabschied.
fende dini istellig aber cool, i halte au nüt vo polterobig (em schwizerische stil). mis läbe esch nach de hochzit ned anderst als vorher ond i cha genau glich i usgang. ond wenni s gfüehl ha i muess onbedengt met emne chrönli, em ne pinke tshirt ond em ne penis-strohhalb ide stadt go kondom verchaufe denn chani das nach de hochzit au no mache
jo es esch jo ned so dassi bes zode hochzit no met aneder type öpis ha oder so ond nach de hochzit denn nöme! wenn de müesst me e polterobig mache bevor me en bezihig afoht!
nei gseh de senn dehender au ned so ond die traditione send mer egal, also werd i das au ned mache. höchstens met minere TZ e gmüetliche obe oder so!
fendi cool dass du das au so gsesch, soscht treffi met minere meinig eher of onverständnis!

01.03.13 11:00
sonne13 

Re: Polterabend ! ? ! ?

elea, ich bi genau diner meinig!!! ich wirde wohl eifach e'gmüetliche Obe mache mit mine Fraue, und zwor eifach zum fiire dass es scho bald so wiit isch und zum no e'glägeheit meh ha scho im voruus uf euse gross tag aazstosse!

01.03.13 11:21
elea 

Re: Polterabend ! ? ! ?

jo so öpis hani mer au vorgstellt sonne. e schnulze vell luege, öpis feins esse ond echli öpis trenke ond d Hochzit fiire!
freue mi grad dasses anschinend doch nohmeh lüt geht wo so denke.. oft wenni das verzelle heisst "was? do verpassisch mega öpis! das ghört doch dezue!" wösst ned wasi so set verpasse...

01.03.13 11:40
toluwu

nicht registriert

Re: Polterabend ! ? ! ?

Ich bin auch eurer Meinung! Ich finde diese "typischen" Polterabende auch total sinnfrei. Meine TZ organisiert mir einen Polterabend, aber das wird auch ganz lässig werden. Wir unternehmen irgendwas zusammen, essen was feines und gut ist. Ich möchte mich doch nicht zum Volltrottel machen... Nee nee nee, ohne mich!

01.03.13 12:27
sonne13 

Re: Polterabend ! ? ! ?

verpasse?!? für mich wär das horror!!! ich mach mich doch nid zum aff und gseh absolut kei sinn drinn! aber einisch meh eusi hochziit fiire, so under mädels - das passt für mich!

01.03.13 13:05
himbeer 

Re: Polterabend ! ? ! ?

ich ha das thema vor jahre schomal mitere kollegin besproche und sie hät genau die glich istellig gha wie ich, drum isch sie jetz mini organisatorin. ich wott scho gern öpis speziells mache will go wellnesse oder so chani au susch. also usgang und so müesst scho debii sii. aber das klassische mit verkleide und sich im niederdorf betrinke und denäbend beneh müessti würkli au nöd ha. halt öpis dezwüsche. scho chli action, aber halt mit stil. ich hoff das bringed mer so ane, haha, sie hät ja jetz zügel i de händ.

01.03.13 14:11
Rebella 
Re: Polterabend ! ? ! ?

Ich wott eifach gmüetlech go Znacht ässe und dänn go Party mache.
Han ja us Seich use, mit es paar Kollege amene Fasi Ball bi eus, en chline Polterobe gfiiret. So mal zum luege wie das esch.
Und will vor mim Hochziitstermin es paar Fästli no im Kanton statt findet, sött das au klappe

01.03.13 18:59
apple-pie 

Re: Polterabend ! ? ! ?

Ich hab mir mein Schatz gesprochen, wir werden ein Abend vor der Hochzeit mit unsren TZ essen gehen.

01.03.13 21:04
Emma13 

Re: Polterabend ! ? ! ?

Ich halte au nüd vode klassische Polterabige, nei isch gar nöd für mich und ich hett au kei Freud so blödi Spieli müesse zmache und mich sinnlos besuffe

Also hani das au so platziert dass es feins Nachtesse drinliit und denn in Usgang oder so, gahn sowieso selte, darum isch das für mich scho gnueg speziell :)

 1 2 3
organisatorin   junggesellenabschied   organisiert   onverständnis   schwizerische   Stripper-Verbot   Junggesellinnenverabschiedungen   penis-strohhalb   Trauzeugin   berücksichtigen   Hochziitstermin   Schlussändlech   traditionellä   Rosenverkaufen   Lieblingsässe   Jungesellenabschied   Porte-Monnaie   Polterabend   Männerhintern   Polterobe