| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Polterabend mit ungleichen Teilnehmern
 1 2
15.10.12 14:27
saerli 

Re: Polterabend mit ungleichen Teilnehmern

Hmm ich finde es immer schwierig mit den Polterabenden. Ich gehöre auch zu denen, die es möglichst allen Recht machen möchte... Trotzdem ist es DEIN Polterabend und er soll so sein, wie du es dir vorstellst.
Mein Polterabend war lässig und lustig, aber ich hätte ihn lieber anders gehabt und anders gemacht. Es ist halt schwierig, wenn jemand den Polterabend organisiert (in der Regel die Trauzeugin) und sie nicht alle Teilnehmer kennt und sie eher das macht, was sie toll findet, weil es "üblich" ist. Ich wollte auch keine Spiele und musste dann doch Sachen verkaufen. Das wäre ja auch easy gewesen, wenn der Verkauf sich nicht durch den GANZEN Abend gezogen hätte.

Was ich aber sicher sagen kann, da stimme ich nimbini zu: Wenn es nur an einer Person liegt, der es nicht passt, dann verzichtet auf diese Person. Mein Schatz hatte bei 10 Männern zwei dabei, welche nicht so viel bezahlen wollten (aber sonst haben sie für alles Geld). So kam es, dass während dem Polterabend, ALLES bis aufs Abendessen abgesagt wurde. Was GG natürlich sehr entäuscht hat...

Mach das worauf du Lust hast :) Es kann auch ein Mädelsabend zu Hause sein mit Pizza machen und feinen Drinks zaubern. Mir hätte das gereicht :)

15.10.12 14:34
LadyWolverine 

Re: Polterabend mit ungleichen Teilnehmern

Ja, eben, für alles andere kann man's ausgeben ;)

Also ich freunde mich gerade sehr mit der Max-und-Moritz-Landschaft vom chnusper-hüsli an :)
Die Spiele machen mich zwar jetzt nicht so an, aber das Essen klingt fein (erster Streich, Wintermenü) und das Ambiente ist mal was ganz anderes :)
Vielleicht kann man ja was verbinden :)
Z. B. erst in den Zürcher Zoo und danach dort hin? :)

15.10.12 15:55
schmetterling84 

Re: Polterabend mit ungleichen Teilnehmern

@Lady Wolverine

Hier der Link vom Toonis Zoo: http://www.toniszoo.ch/toni_content/home.php?language=DE
hab leider gesehen die machen keine Führungen am Samstag..

aber der Walter Zoo ist auch noch toll ist halt bisschen weiter weg aber sehr schön und dort kann man die Tiere streichel.. halt eher Zebras....
http://www.walterzoo.ch/

Der Zürich Zoo wäre sicher super und bietet ja vielleicht auch Führungen an..

15.10.12 16:03
LadyWolverine 

Re: Polterabend mit ungleichen Teilnehmern

Mir hend jetzt öppis fest gmacht:

Mir gönd in Züricher Zoo und mache dört e lustigs Fotoshooting (ich ha Füehrige nit eso gärn ;)), mini TZ bringt allefalls e Fotograf mit, und denn gits zobe in Dütschland Running Buffet, da isch für alli öppis drbi und s isch nit eso tür :)

Mit Fotograf (wenn mir ihn würklich müesste ha... Das entscheid abr nit ich), Iitritt und Ässe wäre's öpper 85 CHF pro Nase.
Meint ihr das goht?

15.10.12 16:29
schmetterling84 

Re: Polterabend mit ungleichen Teilnehmern

He super hesch öbis gfunde wo dir gfallt.. Ig find das ä super Idee und mit dä Föteli hesch öbis wo di dra erinneret Aber was isch es Running Buffet ???? (sorry bi nur gwundrig)

Ig find dr Betrag meh als Ok! mein si hei jo öbis drvo... und es isch öbis speziells...

16.10.12 07:56
LadyWolverine 

Re: Polterabend mit ungleichen Teilnehmern

Running Buffet isch eifach es Band wo vo dr Chuchi an de Tisch vrbi fahrt und dört stoht uf chlise Teller s Ässe druf. Gits normal numä als running Sushi. Sushi hets zwar au druf, abr au gebrateni Nudle, Pommes, Poulet mit Gmües, Tintenfischringe, Glace, Frücht, Sauce etc. pp.
Muesch mol go luege :) Bisch jo au usem Baselbiet, odr?

S wird sogar no weniger, wil mir eus jetzt gege e externe Fotograf entschiede hend. S chömme höchschtens no köschte vo T-Shirts drzue..

16.10.12 08:34
schmetterling84 

Re: Polterabend mit ungleichen Teilnehmern

Oh das isch au cool.. kenns nur vo dä Sushi Bars her... Aber ha nid gwüsst dass es so heisst! ;-)
jo bi ig :-) wo göht dir?

Ah no wäg de Shirts... es git so Ufdrück mit "Team Bride" oder chasch jo au eifach spezielli Ufdrück ohni Text mache... Hesch mol bi etsy gluegt? Es git au so sitene bi eus wo die Shirts abiete mit em UFdruck: Swiss next Top Bride und so...

16.10.12 08:50
LadyWolverine 

Re: Polterabend mit ungleichen Teilnehmern

Mir gön immr z Laufeburg: http://www.tenmanya.de/
Isch zwar chli Fahrtweg durchs Fricktal, abr s lohnt sich :)

Jo, ha scho gluegt, abr ich find die alli nit eso speziell.
Vor allem dass so vil uf "letzter Tag in Freiheit" odr mit Unglücklichen Männern, die 'abgeschleppt' werden oder "ab morgen verdiene ich 2 Gehälter" und so e Quatsch. Das isch blöd gseit nit mis Niveau. Und die ganze Casting-Sendige hani au nit gärn.

Was ich no lustig find isch z. B. i dr Ebay-Schrift vorne 3..2..1 und hinte denn es Bild vom Zuküenftige druf und darunter denn "...seins"
Abr denn hätti kai Idee für mini Mädels.
S isch no uu schwierig irgendwie..

16.10.12 11:17
Steph

nicht registriert

Re: Polterabend mit ungleichen Teilnehmern

LadyWolverine.....
Es freut mi, dass de jetzt öppis gfunde hesch..... das wird sicher super!
Das mit em Shooting tönt super, Tiershooting mit Braut......

T-Shirt au cooli Idee, für die andere kasch jo au mahe loh, kasch mol go Google het no tolli sache drunter.
"Die Reise ins Glück" das ha ich mol druf ka, wo ich amene Polteri drbi gsi bi.

Und wenns dr andere au oder immer no zu tüür isch, den würd ich halt sage, sorry isch halt nid drbi. Das isch eimolig, hürotisch jo nid jede Daag und es isch au nid grad morn, den ka me jede Monet öppis uf dSite mache, wenn me das überhaupt will.

16.10.12 14:23
Kate82 
Re: Polterabend mit ungleichen Teilnehmern

LadyWolverine:
Mir gön immr z Laufeburg: http://www.tenmanya.de/
Isch zwar chli Fahrtweg durchs Fricktal, abr s lohnt sich :)

e fahrt dur's schöne Fricktal lohnt sich immer , wobi s'Baselbiet au schön isch, bi schliesslich dört ufgwachse..

Isch i dene 85.- s'Nachtässe inbegriffe? Denn find ich's aso definitiv meh als O.K.. Aber au suscht, schliesslich het mä jo au öpis drfür.. Dir wärdet sicher e huffe Spass im Zolli ha mit eune Föteli...

 1 2
FringillaVigo   Wellness-Day-Angebot   schliesslich   chnuschper-huesli   vielleicht   Seilpark-ausflug   Casting-Sendige   chnusper-hüsli   Freiziitklübli   schwierig   schnitzeljagt   Sonnenuntergang   Max-und-Moritz-Landschaft   Teilnehmern   Polterabend   Polterweekend   ungleichen   LadyWolverine   Tintenfischringe   Polterabenden