Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Polterabend    ›   wer bezahlt was beim Polterabend?
wer bezahlt was beim Polterabend?
 1 2 3
Arwalds_Braut  am 14.02.2012

Re: wer bezahlt was beim Polterabend?

Hehe, ja genau! Dann wirds ein Polterabend/Brauttreff-Ausflug


*Verlobt*



nimbini  am 14.02.2012

Re: wer bezahlt was beim Polterabend?

@arwalds_Braut, ja nur, wenn ihr noch einen platz zum füllen braucht, ungerade zahlen sind im ep immer doof, weil dann einer alleien auf die bahnen muss

ich liiiiebe den europapark, wir gehen jedes jahr für ein weekend mit übernachtung im colosseo, sooo coool!

ich drück dir die daumen, dass es klappt!

lg nimbini



dia

nicht registriert

am 14.02.2012

Re: wer bezahlt was beim Polterabend?

@arwalds_braut
Ich winke auch ganz fest, wäre auch dabei!!
Mein gg wollte zuerst auch kein polterabend, aber schlussentlich konnten ihn seine kollegen doch überzeugen. Dann hat er ca 15!! Leute eingeladen. Sie waren schon mittags unterwegs und er leider um 23h so voll, dass er ohne sich zu verabschieden nach hause ging! Hahahaha, seine kumpels zogen dann alleine weiter...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 14.02.2012

Re: wer bezahlt was beim Polterabend?

@dia, hahaaaaa ich gröhl mer grad eis ab, din maa isch ja de hammer



dia

nicht registriert

am 14.02.2012

Re: wer bezahlt was beim Polterabend?

@nimbini
Hahaha, jo mi hets au fast verbäst wo ich am halb 6i am morge heim ko bi und er das verzellt het!! Ha ich au dänkt: jo super! Zerst will er keins und denn das...
Sie hän so blödi trinkspieli gmacht dr ganz daag und er isch e guete trinker und het am schluss nüm könne nei sage... Sälberschuld! nimm ihn jetzt amigs no höch...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 14.02.2012

Re: wer bezahlt was beim Polterabend?

@dia, scheisse, das hett mich mega agschisse, wänni min polterabig nöd hett chönne bis am schluss miterläbe! bi eus hämer e kollegin müesse irgendwänn is zimmer träge und dänn seit die eint zu mir "das hettisch eigentlich du sölle si" und dänn hani gseit, nei danke, ich poltere nur eimal und dänn chani nöd i de hälfti scho go liege



dia

nicht registriert

am 14.02.2012

Re: wer bezahlt was beim Polterabend?

@nimbini
Uhhhh nei, ich hät das au nid welle... Ha zwar au gnueg intus ka, aber ich bi a däm obe sehr trinkfest gsi...
Ich fänd das au schad... Ha mol eini gseh in dr stadt, sie het ihre polterobe ka mit 2! Kolleginne und sie isch so zue gsi, dass sie nüm richtig het könne laufe und sie het sich die ganz zyt an d männer um e hals gworfe. Peinlich, peinlich, also ich als kollegin hät gluegt, dass me nid so ändet...

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 14.02.2012

Re: wer bezahlt was beim Polterabend?

@dia, ou ja, das findi au peinlich! drum würdi sowieso nie det poltere, wo meh am meischte lüüt kännt, das chan definitiv mega peinlich ände



Arwalds_Braut  am 14.02.2012

Re: wer bezahlt was beim Polterabend?

Jep, das mit de ungerade Azahl Lüt isch würklich ging doof! Ig go aber au mega gärn, freu mi scho: mir gö im Früehlig mit "Arwalds Schwester" und "Arwalds Schwester ihr Freund". Für e Polter-Usflug isches bi mir jo eh no chlei früech, aber wie ig halt so bi (= ), mach ig mir ebe scho ab und zue Gedanke zu so Züg Und ig finge ebe Usflüg no e gueti Idee, wil i Usgang geit me jo süsch eh mau.
@dia: das isch jo s gröbschte Aber de hetr emu si Spass gha und was wott me meh.



*Verlobt*



nimbini  am 14.02.2012

Re: wer bezahlt was beim Polterabend?

@arwalds_braut ja sowieso! ich bin ja eh nöd die, wo uf die 08/15 polteräbig staht wo z.bsp. in züri im dörfli sind mit verkleidig und peinliche spieli etc.... da hetti lieber uf min polterabig verzichtet als so öppis z'mache! aber jedem das seine... ich bin halt au nüme 20i und darum seit mir das so gar nüt, brrr..... und drum findi so es weekend irgendwo mit es paar fründinne eigentlich perfekt, oder wellnesse oder es städtereisli oder so.....



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.