Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Polterabend    ›   Wer einladen für den Polterabend
Wer einladen für den Polterabend
 1 2
nisliker  am 06.06.2013

Wer einladen für den Polterabend

zu eusere hochzit hemmer nur die engste fründe iglade will mir grossi familie hend. ladet ihr an polterabig au lüd i wo nöd a de hochzit iglade sind oder chömed da nur ladys wo au a de hochzit iglade sind? ich mues minere trauzügin e liste ge mit de lüd woni gern möcht debi ha und weiss nöd was ich jetzt mache söll.... was meined ihr?

gruss nisliker



sabrinella  am 06.06.2013

Re: Wer einladen für den Polterabend

also ich han die iglade wo ich lusct gah han zwoi sind au nur as apero iglade gsi udn die sidn de au cho und hend en riese freud gah:-))
das chasch du entscheide wie du das wettisch



FringillaVigo  am 06.06.2013

Re: Wer einladen für den Polterabend

Aso ig finge me chönn guet oh Apero-Fraue a Polterobe ilade, wenn me dert meh als nur die ängschte Kollege wett derbi ha, bzw wenn die ängschte Kollege halt oh nur as Apero chöme. Wenn me aber oh serig ilad, wo de am HZ sälber gar nid derbi si, fingis e chli komisch. Aber glaube es gibt oh vil wos so mache, so zsäge, als "Entschädigung" wenn me nid es grössers Fescht het chönne/wöue mache. Für mi wärs jetzt eifach nüt.



nisliker  am 06.06.2013

Re: Wer einladen für den Polterabend

hm... mir hüratet i de lenzerheid ime wunderschöne (aber leider au türe) hotel. chli exklusive defür nur mit 50 lüd. jetzt hend min gg und ich sit 2-3 mönet neue lüd kenne glernt womer recht guet möged. iladige sind aber scho dusse... ha mer überleit vilicht es paar denn 2 mönet vor de hochzit no izlade wenn ich merke das da chli öpis engers entstaht. aber bi hald eifach unsicher wegem polterabig. det hets netti ladys debi woni weiss dass min gg ihri fründe wird an polterabig ilade... drum.... aber finds irgend wie glich chli doof wens nöd am hochzit iglade sind... und es wäred grad 6-7 lüd me a de hochzit wemmer die ilade würed :S

Zuletzt bearbeitet am 06.06.13 09:15



elea  am 06.06.2013

Re: Wer einladen für den Polterabend

aso ebe schlossentli döfsch du a din polterabig ilade wird du möchtsch, i persönlech wörds aber komisch fende wennd me öper an polterabigs wörd ilade abr ad hochzit selber ned!



valey  am 06.06.2013

Re: Wer einladen für den Polterabend

heyy nisliker

jaa aso ich würds au chli komisch finde öpper am polterobe ilade go gar ned a de hz iglade isch
wäred die persone nur as apero iglade würdis ok finde..



Nemo  am 06.06.2013

Re: Wer einladen für den Polterabend

ich han a mim polterabig nur mädels (und 2 jungs) wo au am ganze hz debie sind.
ich han aber nur die iglade wo ich han welä. zum biespiel schwögeri usw hani nöd iglade. han kei partnerinne vo polterjungs vo mim gg iglade, wo suscht au nöd i mim fründeschreis sind. ich han würkli nur mini ganz engste fründinne iglade.



LucyLu  am 06.06.2013

Re: Wer einladen für den Polterabend

Ich ha am Poltertag Au nur mini Fründinne däbi kah wo Au am HZ Ihglade sind. D.h. Ich ha au kei Parterinne vo Fründe vo mim Schatz däbi kah, nur mini engste 8 Fründinne! Fänds komisch na paar däbi z'ha wo den nöd Ihglade sind am HZ will wenn's ja am Polterabig däbi chönnt sih, sind's ja engi Fründinne und den wäret's ja Au am HZ Ihglade sust stimmt da ja Opis nöd oder?



nisliker  am 07.06.2013

Re: Wer einladen für den Polterabend

ok guet :) danke viel mal für eui hilf. denn mach ich das demfall au nöd....



MsJenaya  am 07.06.2013

Re: Wer einladen für den Polterabend

I ha sowieso alli mini Fründinne as Hochzyt iglade und die sind hüt ou bim Polterabe drbi. Drum het sech die Frag bi mir gar ned gstellt.



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.