Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Polterabend    ›   wer organisiert den polterabend??
wer organisiert den polterabend??
 1 2
sirup84  am 29.01.2010

wer organisiert den polterabend??

wer organisiert den Polterabend???ich oder die trauzeugin???was geht gar nicht??? no goes???
14 August 2010



schusseli  am 29.01.2010

Re: wer organisiert den polterabend??

Bei uns machen das nur die Trauzeugen und wir wissen eigentlich von nichts. Gut, ich wurde vom TZ eingeweiht, was den Polterabend meines Verlobten angeht, aber über meinen weiss ich gar nichts.


Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr



Carmile  am 29.01.2010

Re: wer organisiert den polterabend??

hi sirup

bi mir machets zwo kolleginne, mit dene i immer gern und guet in usgang bin. i han sie bewusst agfrogt, wills glaub scho chli enttüscht gsi sind, dass nöd bridesmaids sind. zudem sind beid im usland momentan und drum isch es mithelfe fürd hochzit eh nöd gange. ich mach gar nünt :-)

unter me andere thread findsch aber no jensti do's and dont's..lueg doch mol dött, kriegsh sicher idee.



cuenca  am 29.01.2010

Re: wer organisiert den polterabend??

Bi mir häd mini Schwöschter (Trauzügin) scho agchündiged, dass sie well min Polterabig organisiere... muen denn da mit ihre mal no es ernschts Wörtli rede, was ich uf kein Fall will ha! schuscht macht die mit mir alle Seich!

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



delphin780  am 29.01.2010

Re: wer organisiert den polterabend??

Well ich unregelmässig schaff, han ich mit minerä Trauzügin s Datum bestimmt aber au dä Rahme o mim Polterobig mitbestimmt. Was denn suscht no a dem Obig lauft weiss ich nöd und muess mich überrassche lo.



chloro  am 30.01.2010

Re: wer organisiert den polterabend??

Ich habe auch das Datum bestimmt und die RAhmenbedingungen. Organisieren tuts meine TZ und eine gute Kollegin von mir.
No goes für mich: Stripper, blöde Kleidung anziehen, besaufen

Zuletzt bearbeitet am 30.01.2010



Soefeli82

nicht registriert

am 01.02.2010

Re: wer organisiert den polterabend??

bei meinem schatz wird der polterabend von einem seiner besten kollegen organisiert. er ist der älteste in diesem kollegenkreis und organisiert bestimmt nicht so kindisches zeugs für meinen schatz.

mein polterabend wird von meiner schwester, welche auch meine trauzeugin ist, organisiert. was ich auf gar keinen fall möchte ist ein stripper oder ein kleid anziehen wo ich nackt drunter muss und die männer geld für ein entsprechendes feld kaufen und ausschneiden können. aber da der polterabend von meiner schwester organisiert wird, weiss ich, dass ich das niemals machen muss.

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**



Gloeggli  am 01.02.2010

Re: wer organisiert den polterabend??

Min Schatz macht es Polterweekend, wo eine vo sine beschte Kollege organisiert.
Min Polterobe organisiert eini vo mine beschte Fröndinne wo gliechzytig Cousine ond Firmgottemäitli vo mer esch . Sie het sech anerbote, da mini Trauzügin nach 5 jähriger Beziehig leider nömme met ehrem Frönd zäme esch, er het sech vo ehre trännt. För sie esches im Momänt sehr hert, uszieh, Wohnig suäche, s Ganze Packet halt....vo dem här esch sie froh dass sie das chan abgäh.
Mis Cousindli kännt mech sehr guät, ond weiss au was ich möcht ond was ned, han vo dem här s vollschte Vertroue i sie - ben gspannt - werd secher loschtig.


....eusi zivile Hochzyt esch am 16. Juni ond di freii Trauuig am 03. Juli....



Kati7  am 01.02.2010

Re: wer organisiert den polterabend??

Da mir beidi es Polterweekend im Usland mached organisierts min GG mit sim TZ u i mit minere TZ, d.h. s'Datum händ mir zäme aglueged u na wer mitkunnt nach Barcelona. Mir müend da schu na akli zäme luege wege de Flüg etc. Aber was denn vor Ort passiert weiss i ned, das isch minere TZ ihri Ufgab. Sie weiss aber i verkoufe nüt o ke Küss u i zieh kes ganzes Kostüm a u vu Stripper bin i o überhoupt ned fan. Da sie aber d'Stadt sehr guet kennt weiss sie anschienend bereits iz was mir mached. Eher so im Style vumene gmüetlich coole Froue-Weekend mit feine Tapas.



Glitzerfee85  am 01.02.2010

Re: wer organisiert den polterabend??

Eigentlich machen das immer die Trauzeugen.
Da sollte man auch drauf vertrauen können

Wenn du aber skeptisch bist, dann solltest du selbst mal in die Pläne mit "reinschauen"?



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.