Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Polterabend    ›   wer von Euch macht einen Polterabend ?
wer von Euch macht einen Polterabend ?
 1 2 3 4
Manon  am 25.01.2007

Re: wer von Euch macht einen Polterabend ?

emol luege. mir fescht nit so oft, aber wenn denn richtig.
wenn ich s'gält dezu kha hätti, wär ich au gärn im usland go hüroty.
aber so mache mich halt es fescht in dütschland und fiere vorhär geburtstag.

C & K in Love - 27. Juli 2007



Jeri  am 13.03.2007

Re: wer von Euch macht einen Polterabend ?

En Polterabig ghört doch eifach dezue
Also ich han mine bereits hinter mir... und es isch echt en witzigä Abig gsi...



cheesy  am 13.03.2007

Re: wer von Euch macht einen Polterabend ?

Mine isch am 21.4.
Wen hüratisch de du Jeri?

Zivil 23.4.07/ Chirchlich 19.5.07



klotenblau  am 13.03.2007

Re: wer von Euch macht einen Polterabend ?

ich mache keinen, aber ich habe da mal was gehört, dass meine Trauzeugin und Kolleginen für mich einen organisieren.
Ich denke auch, dass die dann die Kosten unter sich aufteilen.
Ich habe schon angekündigt, dass ich nicht irgendwelche doofen Sachen machen muss. Ich meine irgendwelche Spiele sind ja o.k. aber es gibt dann schon Grenzen. Irgendwelche Trinkespiele oder was sonst noch beliebt ist werde ich nicht mitmachen und dass wissen meine Freundinnen auch.
Mein Zukünftiger wird es da nicht so einfach haben, denn er ist in einer Studentenverbindung und den letzten Bräutigam haben sie gefedert(Glucosesirup über den Kopf geleert und dann Federn!!!!!!) -dass sind genau diese "witzigen" Sachen die ich überhaupt nicht leiden kann.......
ich lasse mich mal überraschen was sich meine Leute einfallen lassen.



Fragender77  am 13.03.2007

Re: wer von Euch macht einen Polterabend ?

Ich mache ebenfalls keinen Polterabend. Ob meine Freundin einen macht weiss ich nicht (kann sein das ihre Freundinnen etwas für sie organisieren).



Jeri  am 14.03.2007

Re: wer von Euch macht einen Polterabend ?

@cheesy
Ich hürate am 9.6.07 chirchlich
Mer händ dä Polterabig aber scho im Januar gmacht, will mer am 19.1.07 zivil ghürate händ. Hett am liebste nomal eine im Juni, isch so en lässigä Abig gsi!! Und i bi mit viel meh Gäld heicho als ich gange bin...



krindli  am 14.03.2007

Re: wer von Euch macht einen Polterabend ?

Hey Jeri

Verzöu mou ä chli.... Was hesch aus so müässä machä?

Hets ä knackigä Stripper gä??????




Wedding: 23.06.07
www.karinundstefan.ch



Jeri  am 14.03.2007

Re: wer von Euch macht einen Polterabend ?

Nei en Stripper häts nöd gä, hani au gar nöd wellä. Han ihne scho vo Afang a gseit das sie sich das Gäld lieber tüend spare, will diä Manne gfallet mir sowieso nie

Also zerst simer ganz aständig alli zäme go Znacht ässe ime Restaurant... nacher händs mi als Brut verchleidet... mit Röckli, Schleier usw. So hani dän möse dur d'Stadt laufe und mini Sache im Ichaufschörbli verchaufe (Schöggeli, Schnäpsli und Kondom). Han natürli mit jedem wo öpis kauft hät au no müesä astossä... so isch das ganze dän immer witziger wordä Erst wo dä Chorb leer gsi isch, simer dän witer inen Club...nochli go tanze und fäschte bis am morgä früeh. Isch also no en harmlosä Polterabig gsi, ich glaub es git viel peinlicheri Sache...

Min Ma hät natürli glichziitig au en Polterabig gha. Ihm händ d'Kollegä e rollendi Bar bastlet, und dän hät er uf dä Strass möse Caipirinha mixe (er isch Brasilianer) und dä Lüt verchaufe. Verchleidet händs ihn als Bayer...also so richtig mit Läderhosä und Hoseträger. Seg anschienend es riiesä Gaudi gsi



krindli  am 14.03.2007

Re: wer von Euch macht einen Polterabend ?



Hihi, das tönt mega luschtig!!!!!!!!!!!!!!! Und vorauäm nid auzu pienläch...




Wedding: 23.06.07
www.karinundstefan.ch



baline  am 04.04.2007

Re: wer von Euch macht einen Polterabend ?

hallo mitenand

han mich grad hüt mit minere trauzügin über en polterabig unterhalte. sie find so "zügs" gar nöd tolll, aber da ich ja d'bruut bin, macht si was ich gern wetti
ich finde, en polterabig ghört eifach dezue! ich wot nöd, dass es für mich mega piinlich wird, ich wot au nöd uf en fremde, verschwitzte stripper müesse sitze oder fremdi manne abküsse. aber so chli sache verkaufe, und lüüt aspreche, das findi no ok. solangs nöd dreckig und gruusig isch. das wird ich minere tätschmeischterin und de trauzüügin mitenand au säge. und ich vertrau dene beide, sie werded mich sicher nöd enttüsche.
das chönd ihr doch au mache, wänn ihr schiss händ vor all zu grosse peinlichkeite!
min schatz und ich poltered vermuetli beidi am fritig, 13.7.07. aber es gmeinsams treffe wetti nöd unbedingt. bin nöd so neugierig uf e horde betrunkeni männer
** Zivil 20.07.2007 / Kirche 11.08.2007 **



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.