| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
"Nur" zivile hochzeit
 1 2
04.11.10 14:31
Sheyenne 
"Nur" zivile hochzeit

hallo liebe bräute

mir möchte gärn nächste herbst hürate u irgendwie bini mir plötzlech sehr unsicher , auso nid bezüglech hürate sondern wägem ässe. z zwar isches so dass mir no relativ jung si u scho ä chlini tochter hei u drum isches relativ schwirig ä richtigä bazä zämä z sammlä fürnä grossi hochzyt.
itz mini frag, was hautet dir drvo wemä numä ziviu hüratet u när mit aunä gescht äs apéro het u numä mit dä trouzüge geit ga ässä?

merci viu mau für euii antwortä

glg sheyenne

04.11.10 14:51
Vikunija 

Re: "Nur" zivile hochzeit

Hallo Sheyenne


Ich finde das e gueti Idee und ich glaube au das eu da niemert wird bös si wege dem. Usserdem isches ja eue Tag und es sötti für eu stimme und den passt das scho. Ja sones Hochziit isch wüki sehr koschteintensiv je nachdem und es sött ja nöd so sii das ihr nocher jede Rappe münd umdrehie, blöd gsait.
Ich finde s Wichtigschte isch halt wie gsait, das es für eu stimmt!

Ihr chented ja de Apero defür es bizli länger mache, es wird sicher au es paar Fründe oder Verwandi ge wo na es Spieli wänd mache oder suscht es chlises Biiträgli, da wird niemertem langwiilig und ihr händ de Ziit mit allne biz z rede.

Ich würd allerdings na di engi Familie mitneh as Esse. Wäred dini und au sini Eltere nöd enttüscht, wenn sie nöd debi wäred? Oder au d Gschwüschterti? Ev. zahled d Eltere ja au öbbis ans Esse ane oder so?

Vo wo sind ihr den? Häsch scho es Lokal in Ussicht?

LG
Vikunija

04.11.10 15:05
sheilyn 

Re: "Nur" zivile hochzeit

i fende das en gueti idee, also en gueti lösig zom chline budget!

i könne sälber öper, wo nor met de TZ esch go ässe ond au die andere as apero ihglade hed (familiy), die hend zwar zerscht einisch mösse läär schlöcke, aber jede wie er mag, i finde das jetzt ned wahnsenns schlemm, ehr chönd jo bim apero alli zäme ahstosse!

i wörds dörezieh. ;)

.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

04.11.10 15:16
elchalten 

Re: "Nur" zivile hochzeit

hallo sheyenne:
ich finde es eine sehr gute loesung, solange ihr beide gluecklich damit seid und es euren vorstellungen entspricht!

denkt daran, es ist euer fest und ihr koennt den tag GENAU so gestalten wie IHR es wollt.
lg

.oO°Oo...Two Souls, One Heart. Two Hearts, One Love...oO°Oo.

04.11.10 15:44
Palchen 

Re: "Nur" zivile hochzeit

Liebe Sheyenne

Ich kann mich meinen Vorschreiberinen nur anschliessen. Finde es auch eine gute Lösung und eben die Hauptsache ist dass es für euch stimmt!

Viel Spass beim Vorbereiten.
Lg Palchen

@-->-- Zivil 20.05.2011 --- Freie Trauung 28.05.2011 --<--@

04.11.10 21:41
Sheyenne 
Re: "Nur" zivile hochzeit

hallo frouä

merci viu mau für euii antwortä.... boah bini grad erliechteret
auso sisch eifach so das mir das so machä wägem budget, klar wärs schöner wemer aui zämä ä gmüetlechä abä mit 3 gang menu chönntä gniessä, aber äs ligt eifach nid drinn u mir wettä gärn vorem 2. ching hürate u das sött ja nid wäg dr hochzyt ersch i 10 jahr uf d wäut cho .

@Vikunija:
mir si vom bärner oberland, u hei äbä no kes lokal, mir si no uf dr suechi.


mit wiviu franke pro person würdet dir rächne für z apéro?

glg sheyenne

04.11.10 22:28
elchalten 

Re: "Nur" zivile hochzeit

hoi sheyenne:
das waer wirklich schade, wenn euer kind wegen einer groesseren hochzeit solange auf ein geschwisterchen warten muss... :-)

vielleicht koennt ihr euch ja ueberlegen, ob ihr in einem der externen traulokale heiraten moechtet oder vielleicht die ziviltrauung am samstag macht, das ist ja seit diesem jahr im kanton bern auch moeglich. das wuerde eurem fest vielleicht auch noch einen etwas spezielleren rahmen geben - wenn ihr euch das wuenscht.

http://www.pom.be.ch/pom/de/index/zivils...ngen%202011.pdf

http://www.pom.be.ch/pom/de/index/zivils...onielokale.html

bezueglich apero:
das kommt sehr auf eure vorstellungen an. hier im forum gibt es von chf 15 bis ca. chf 40 alles. ich denke, ich wuerde mal so mit 25-30 rechnen, damit du ein grobes budget erstellen kannst.

lokal:
suchst du ein lokal fuer den apero oder fuers nachtessen?
fuers apero waere vielleicht die trinkhalle am kleinen rugen oder das burehuus in gurzelen etwas. weiss halt nicht, ob das in eurem budget liegt.

falls du uns noch etwas mehr inputs gibst, was du genau suchst, koennen wir dir sicherlich noch etwas weiterhelfen.
lg

ps: ich komm uebrigens auch aus dem berner oberland und wir heiraten auch "nur" zivil :-)


.oO°Oo...Two Souls, One Heart. Two Hearts, One Love...oO°Oo.

04.11.10 23:18
Sheyenne 
Re: "Nur" zivile hochzeit

hallo elchalten

danke dir für die links, wir möchten wahrscheinlich am 1.oktober heiraten, mal schauen ob es noch einen termin frei hat. wir haben uns überlegt, dass wir samstags heiraten, damit wir anschliessend den apéro mit den bekannten und verwandten geniessen können.

also über das lokal haben wir noch nidch wirklich gedanken gemacht und ehrlich gesagt wüsste ich auch nicht welches optimal wäre, wir suchen etwas in Thun, oder näherer umgebung und es sollte auch gemütlich sein damit man eine zeit verweilen kann und man beachte dass die hochzeit wahrscheinlich im oktober ist, somit sollte es auch gedeckt sein und ev. auch in einem geschlossenen raum (falls es kalt wäre)

darf ich fragen, wie ihr euer fest gestaltet und wie viel ihr dafür budgetiert habt?

und würdest du eine catering firma für das apéro organisieren oder doch eher ein restaurant arbeiten lassen?

sorry für die fragerei, aber bin mir noch so unsicher in diesen sachen....

glg sheyenne

05.11.10 13:05
Franziska

nicht registriert

Re: "Nur" zivile hochzeit

Fürs Apero frag doch mal bei den Landfrauen nach, oder bei einem schönen Bauernhof....
die machen oft super Aperos u zahlbaren Preisen. Lg Franziska
26. Juni 2010, unser schönster tag....

06.11.10 15:19
wintertraum 

Re: "Nur" zivile hochzeit

Hallo zusammen,
bin ganz neu im Forum. Ich finde auch, dass jeder das Hochzeitsfest so gestalten sollte wie es für sie (=das paar) am besten ist.

Ich bin auch no in diesem "Sektor" habe leider noch keine Adressen.
lg an euch allen......

 1 2
Hochzeitsfest   weiterhelfen   geschlossenen   sheyenne   wahrscheinlich   organisieren   anschliessend   anschliessen   spezielleren   Wichtigschte   vorstellungen   erliechteret   geschwisterchen   vielleicht   interessieren   ziviltrauung   hochzeit   koschteintensiv   Vorschreiberinen   Gschwüschterti