Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   "nur" Ziviler
"nur" Ziviler
 1 2 3
Amiga  am 15.01.2010

Re: "nur" Ziviler


@ssunny

Also wir heiraten am 25.06.201 Zivil Denno hürote mir imene Schloss und in Weiss Also ich dängg au Zivil cha sehr schön sy, meh mues das für sich sälber entscheide. Also ich freu mich uff unseri Hochzyt au wenns immer nur heisst "nur Zivil", dass mues wirklich jedes Päärli für sich sälber entscheide.

Grüsse Amiga



**Verliebt seit Juli 05/verlobt seit 25.06.09/verheiratet 25.06.2010**



Carmile  am 15.01.2010

Re: "nur" Ziviler

hey ssunny

i find zivil hürote gad so schön wie kirchlich (au wenn mer kirchlich tüänd), soferns nöd die schnell schnell no rasch in ruum ine, unterschribe, use und snögste paar isch. gad wenn me no e tolls standesamt findet imene alte gebäude oder wo sus charm hät, isch das doch e tolli sach.

was für mi unter anderem en grund gege sargument "nur zivil" gsi isch, isch, dass es denn a eim tag alles verbi häsch. so hend mer am do. und am sa. was zum fiire:-)) wenn me scho so lang planet, findis schön wenn denn nöd gad alles verbi isch. zudem goht halt di zivile trauiig weniger lang, was i eigentlich schad find. mit de argument kirche fangi jetzt nöd a, würd jo i de thread nöd passe und missioniere will i au nöd, für das wäri denn scho zwenig religiös.

erstes Date: vor dem Millenium, St. Gallen
Verlobung: 8. August 2009, Malibu Beach California
Zivile Hochzeit: 8. Juli 2010, Schloss Arbon
Kirchliche Hochzeit: 10. Juli 2010 in der Pfarrskirche Bad Ragaz, Apéro im Quellenhof Bad Ragaz, Festessen im Restaurant Heuwiese in Wartau



Ida  am 15.01.2010

Re: "nur" Ziviler

Hey ssunny

Also mir hürotet au "nur" zivil. Chirchlich chunnt für üs nid in Frag, da mr beidi nid gläubig sind. Aber nume will mr jetzt nid chirchlich hürote sondern zivil, heisst dass no lang nid, dass me denn uf e grosses Fescht vrzichte muess. Mir wärde au e richtigs Hochzitsfescht ha.
Mir wärde nämlich nid uf em Standesamt hürote, sondern uf ere Burg, wo d Lüt vom Zivilstandesamt ane chömet. Mir hei die ganz Burg en ganze Tag für üs und mir wärde dört au s Apéro mache und denn no gross z Nachtesse usw. Und das mit üsere Familie und üssene Fründe (knapp 50 Lüt). Und ich wirde au ganz in wiiss hürote mit allem drum und dra.

Ich gseh überhaupt nid i, wieso me uf es richtiges Hochzitsfescht söll vrzichte, nur will me "nur" zivil hürotet.

Wenn allerdings s Gäld en Rolle spilt, denn isch es wohrschinlich scho es anderes Thema. Oder wenn me vo sich us seit, me will nume ganz e chlises Fescht und es langet vollkomme wenn nume d Eltere und Trauzüge drbi sind.

**Wir heiraten am 30.4.2010**



ssunny  am 15.01.2010

Re: "nur" Ziviler

mir wei äbe gar nid no so äs riiese fescht mache...(verstö itz sicher viu nid..hehe) u finanzell isches eifach ono chli ä frag, drum weimer eifach äs rächts apero mit sicher me aus gnue zyt damit mir mit au üsne lüt uf dä tag chöi astosse us zfride ha u när nur no im chline kreis gmüetlech göi ga ässe!



chiccalina  am 15.01.2010

Re: "nur" Ziviler

miar hend üs das au so überleit "nu" zivil aifach miteme grosse apéro wo alli iglade werdet und nacher aifach mite familie & trauzüge go esse!

und s'kirchliche kammer jo immer mal no naholä

abr s'isch natürli au ä kostefrag, ganz klar und so kömmemer glaub guat eweg, abr planet isch jo no nünt, hend au no kais datum, könnt sich also alles no ändere :-)



LunaCH  am 08.02.2010

Re: "nur" Ziviler

Wir heiraten auch "nur" Zivil und laden Freunde und Verwandte zu einem anschliessen Apreo/Gartenfest ein und mit den Trauzeugen und Familie gehen wir dann zu einem späteren Zeitpunkt essen.



Serena  am 18.03.2010

Re: "nur" Ziviler

danke Ida, du sprichst mir aus dem Herzen. Finde es auch nicht korrekt vom "nur" Ziviler zu schreiben. Kirche und Glauben ist nicht jederFrau-Mannes Sache!

Wir heiraten "einmal" am Freitag und unser Fest geht bis Sonntagmittag und das mit 150 Gästen



elchalten  am 22.04.2010

Re: "nur" Ziviler

wir heiraten auch "nur" zivil. bei der trauung wird nur unsere familie, das heisst eltern, grosseltern, geschwister und trauzeugin dabei sein. da wir aber beide eine grosse familie haben, ergibt dies schon 24 personen :-) nach der trauung werden wir dann mit diesen leuten einen kleinen apero haben bevor es am spaeteren nami mit einem fest mit familie und freunden (ca. 50 personen) weitergeht.
bei uns kommen also im verlaufe des tages mehr leute dazu. nicht unbedingt gebraeuchlich, aber dafuer genau so wie wir uns das wuenschen!



tonie  am 22.04.2010

Re: "nur" Ziviler

hi elchalten

wir machen das genau gleich. erst standesamt mit familie, dann nachtessen mit freunden und dann noch die die zum festen kommen. ich finde das ist die beste hochzeitsvariante ever.



elchalten  am 22.04.2010

Re: "nur" Ziviler

hi tonie:
I agree!!! Our wedding plan rocks
wisst ihr schon wann und wo ihr heiraten werdet?

verliebt 9-5-99 verlobt 29-12-09 heiraten 3-6-11



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.