Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   4 Trauzeugen und nur 2 am Aperò
4 Trauzeugen und nur 2 am Aperò
 1
Valeria01  am 08.06.2012

4 Trauzeugen und nur 2 am Aperò

Hallo zusammen

Es ist so ich habe total 4 Trauzeugen (bruder, schwester, Kollegen) am zivilen sind jeweils der Bruder und die Schwester unsere 2 trauzeugen... in der Kirche alle 4...
Nun wir gehen nach dem zivilen Essen... soll ich jetzt alle 4 mit Partner mitnehmen oder nur die 2

mein gg meint nur Eltern und geschwister (Trauzeugen) aber ist es dann nicht doof wenn die anderen 2 nicht mitdürfen?

lg
Valeria



Arwalds_Braut  am 08.06.2012

Re: 4 Trauzeugen und nur 2 am Aperò

Find ich nicht doof. Die beiden andern spielen am Zivilen ja keine Rolle, also kann man sie mitnehmen oder zu Hause lassen. Oder bereiten sie fürs Zivile was vor, sind sonst irgendwie beteiligt? Dann schauts cshon wieder anders aus...


*Verlobt*


Zuletzt bearbeitet am 18.09.12 11:08



Valeria01  am 08.06.2012

Re: 4 Trauzeugen und nur 2 am Aperò

nein eigentlich nicht...also wenn sie uns etwas vorbereiten keine Ahnung... also der eine ist halt auch noch der Fotograf...
muss ich ja dann fast oder und wenn ich ihn einlade kann ich ja die andere trauzeugin nicht einfach zuHause lassen.



Valeria01  am 08.06.2012

Re: 4 Trauzeugen und nur 2 am Aperò

resp nicht am Aperò da sind alle dabei aber am Nachtessen... der Titel ist falsch



cosa87  am 08.06.2012

Re: 4 Trauzeugen und nur 2 am Aperò

Hallo Valeria

Also ich ha fast es gliche Problem gha.. nu isch am zivile min Brüeder gsi als trauzüge und e kollegin als Trauzügin

mini Kirchlich Trauzügin ha ich aber glich as zivile iglade (also sie und de maa)

und ich ha mich u gfreut das sie debi isch. ich ha sie usemne grund au als trauzügin gwählt und darum han ich sie au bim zvivile bi mir gha.. :)
mir sind glaub ca. 15 Persone gsi bim esse.

aber ebe da isch jetzt mini meinig.. :)


am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****



Valeria01  am 08.06.2012

Re: 4 Trauzeugen und nur 2 am Aperò

cosa mier wääred denn au 15... klar wott ich sie debii ha.. aber da alles echlii tüür am werde isch (italo hoochzit) frög ich mich eifach wo ich chan spare.. wie viel hender usgeh für de Znacht für 15 Persone weni dörf frage?



cosa87  am 08.06.2012

Re: 4 Trauzeugen und nur 2 am Aperò

ich vostoh dich.. also wa es sparre abelangt.. mir hend üses afangbudget bi 25'000.- gha und jo schlussendlich hemmer knapp 40'000.- usgeh.

wür aber de grössti teil wieder so mache..

also so wie ich da vostoh gohts jo nuno um dini trauzügin und ev. Partner also währed da nu zwei meh oder?

also wenn sie dir wichtig isch (wo ich jetzt mol vomuet ) denn wür ich sie ilade.. also so has ich jo gmacht.

wieviel das mir zahlt hend cha ich dir nid sege.. will am schluss hend sin und min vater die rechnig übernoh. vorallem weiss ich da gar nümme..

spare chasch guet bi accessoir (Schleier, Reif, Schuhe und und und) ha die sache alles usem internet.. ha viel viel weniger zahlt... chani also nu empfhele.. :) Schuhe.. im lade hends 300.00 Fr. wele... ich ha 20 Euro glaub zahlt.. oder irgendwie so..

am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****



Valeria01  am 08.06.2012

Re: 4 Trauzeugen und nur 2 am Aperò

nei es wered ebe 4 meh 2 Trauzüüge plus je de Partner...

ja 100 CHF pro Person musch ja scho rechne... De Kueche mach ich mier suscht selber en Tag vorher fertig und nimmen mit...

ja ich bin scho viel am spare willi au vom internet viel vergliche udn mache...aber nummescho s'ässe allei chostet eus 36'000 CHF... 180 Persone... (hoffe es chömet nöd all )

bisch du au italienerin cosa?



cosa87  am 08.06.2012

Re: 4 Trauzeugen und nur 2 am Aperò

jo mir beidi, also min maa und ich.. :) sind am fest aber ''nur'' 125 Persone gsi..

ok es chunt natürlich au druf ah wo das ihr go esse gönd..

am 27.08.2011 isch min schönste Tag gsi
*****Du bist ein Teil von mir*****



Valeria01  am 08.06.2012

Re: 4 Trauzeugen und nur 2 am Aperò

mir sind au beidi...

also am HZ sind mer 180 und gönd im Renaissance Tower go esse...

aber am zivile ines normals mitteltüürs restii...wott nüüt riesigs und mega tüürs..



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.