| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Apéro und Nachtessen - wer bezahlt?
 1
07.05.14 16:32
novia_mayo 

Apéro und Nachtessen - wer bezahlt?

Hallo zusammen

Nächste Woche ist unsere Zivilhochzeit. Wir haben unsere Eltern, Geschwister (jeweils Trauzeugen) und die jeweiligen Partner dabei.
Nach der Trauung gehen wir in eine Weinhandlung für einen Apéro und danach in ein Restaurant essen.
Wie ist das, lädt man alle Gäste ein (damit meine ich bezahlen ), oder "nur" die Trauzeugen? Wie macht ihr das?

Zuletzt bearbeitet am 07.05.14 16:33

07.05.14 17:17
weddingbee85 

Re: Apéro und Nachtessen - wer bezahlt?

hoi noviamayo: aso mir macheds genau glich wie ihr mit apéro und nachane fein ässe. mir, d trauzüge inkl. partner und d eltere sowie mim gg sin brüeder mit de fründin. und mir zahled dänn alles will mir eifach allne wänd danke säge.
immerhin händ mir eus nur dörfe kännelerne will eusi eltere eus "gmacht" händ und d trauzüge händ glaubs gnueg ufwand mit eusere hochzyt...finds eifach schön und wäg dene paar franke chunnts jetz au nümm druf a. sind ja guet agleit miteme schöne abig und guetem ässe.

07.05.14 17:18
_janedoe 

Re: Apéro und Nachtessen - wer bezahlt?

Hoi novia :)

Aso mier sind am Zivile go zNachtesse mit eusne Trauzüüge, Eltere und Gschwüschterti. d Rechnig hend denn min GG und ich übernoh und ich glaube, vom Gfühl her, vo dem sind die Lüüt au irgendwie usgange..

Sinder ready?? :)

07.05.14 19:36
novia_mayo 

Re: Apéro und Nachtessen - wer bezahlt?

frag mi jetz grad wiso ich hochdütsch gschribe han....
danke eu für euchi meinige. ich han ebe au dänkt das mer alli iladed. ich han ned gwüsst was üblich isch aber ier hend recht, uf das chunnts jetz au nüm drufa und es hend eus ja alli irgendwie ghulfe

ja sind eigentli ready bis uf par chlini organisatorischi details und ier? jane bi dier isch scho am 17. sowit oder??

08.05.14 12:47
_janedoe 

Re: Apéro und Nachtessen - wer bezahlt?

Mier müend au no es paar Chlinigkeite, bzw e Huufe Chlinigkeite. Und nur no 9 Täg deziit! Hilfeeeeeeee

 1
zNachtesse   Chlinigkeite   noviamayo   Weinhandlung   Gschwüschterti   kännelerne   irgendwie   Geschwister   Trauzeugen   Nachtessen   jeweiligen   Hilfeeeeeeee   trauzüge   Restaurant   Zivilhochzeit   organisatorischi   bezahlt   Trauzüüge   hochdütsch   bearbeitet