Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Apéro Zivilhochzeit
Apéro Zivilhochzeit
 1 2
vivala010

nicht registriert

am 16.12.2010

Re: Apéro Zivilhochzeit

uj sigport di bisch jo eh 2012 ;) hesch au no bitz zit gell.. aber chum fangsch ah bitz umeluege rasst diä zit.. ich han so sgfühl jeh älto dasi wird desto schnello got zit verbi.. wenni dra denk mir hend über es johr voher afange plane und jetzt isch scho dez.. fast silvester ..



Belle85

nicht registriert

am 16.12.2010

Re: Apéro Zivilhochzeit

Ihr seit wie immer super danke.

Also das Datum geheim halten können wir wohl nicht mehr das wissen schon einige aber vielleicht sorgen wir einfach für ein wenig Sekt und Gläser dann stossen wir nach der Trauung vor Ort an und haben noch ein paar Gläser spatzig.

Unser Ziviles ist eben schon am 21.3. also relativ früh. Wir hatten das bis jetzt so geplant dass wir am späten Nachmittag den Termin auf dem Standesamt abmachen und dann Anschliessend nett aber nicht übertrieben Abendessen. Es kommen nur unsere Trauzeugen mit Partner, meine Eltern und mein Bruder (seine Familie will nicht kommen ). Wir sind 10 Personen.

Ich suche seit Monaten ein passendes Kleid ich hätte gerne ein langes schlichtes Abendkleid habe auch schon oft im Forum mein Leid geklagt und nun ist mein Freund totaler Fan von einem super pompösem Fast-Hochzeitskleid mir gefällt es au aber es ist schon nicht gerade dezent und ich käme mir darin wohl etwas overdresst vor mal sehen was ich schlussentlich anhabe.

Vivala du hast Recht es ist einfach verrückt wie die Zeit rennt, schon bald sind wir alle Ehefrauen

Liebe Grüsse
Belle


Wir feiern das Fest unseres Lebens 28.05.2011



sigport  am 17.12.2010

Re: Apéro Zivilhochzeit

@Vivala010 2012 sch zwar schono wiit weg, aber mer chan nie früeh gnueg afange! Hend scho müeh gha en Saal i eusem Wunschlokal z'finde! Hed aber no klapped zom Glöck!
Jetzt chönd mers eigentli gmüetlich näh, aber ech bin trotzdem immer am umeluege, chan eifach ned ufhöre


@Belle85 Warum will sini Familie ned cho?


~°~°~ Liebe ist.... der 25.08.2012 ~°~°~



vivala010

nicht registriert

am 17.12.2010

Re: Apéro Zivilhochzeit

@ sigport das isch joo krass das euri location so bliebt isch und scho buecht wordä isch für 2012 . dörfi frogä was für e location ihr hend??

@ belle ich finds amel so schad wend elterä amel ned cho.. isch ned ihre sis glück sondern eures und das sie sich ned chönd zäme risse... januu weiss jo aber au ned dä grund aber finds glich schad wenn nur en teil vo dä familie chunt den fehlt für mich eifoch dä ander teil zum puzzle komplett mache..
hmm suesch du den es obigchleid fürs zivile?? ich han lesti im vögle wunderschöni chleido gseh.. schlicht bitz verträumt uuuuuuu schön..



Belle85

nicht registriert

am 17.12.2010

Re: Apéro Zivilhochzeit

Hoi Zäme

Mini Schwiegereltere wend ned cho wöu sis "unüblech"finge dass d Eltere met chöme aber se wösse dass mini Eltere wärdet derbi si. Naja hoptsach se chöme de när as Chirchleche. Ond sini Schwoscht het ned gwüsst ob si denn frei het, ez muess me aber duezue säge dass se Schicht schaffet auso se cha metbestimme wenn si frei het ond 4 Mönert vorhär wärs secher kes Problem gse frei izgä ond de hani gseid de sell sis doch eifach lasi.
Schaad aber ech tue mech doch ned ufdränge.

LG Belle

Wir feiern das Fest unseres Lebens 28.05.2011



sigport  am 17.12.2010

Re: Apéro Zivilhochzeit

@vivala010 Weiss au ned was a dem Tag so bsonders esch das alli scho bueched?! Mer mached s'Fescht im Schloss Laufe, es esch wörkli e mega schöni Location

@Belle85 Schaad wenn sie ned wend cho, aber das mues euch ja ned de Tag vermiese. Wird sicher schön met dinere Familie. Au chli Persönlicher mit wenig Lüt. Ond zudem chönd ehr euch meh gönne wenn ehr weniger sind

Im Vögele hani au scho es mega schöns Chleid kauft. Sind wörkli gueti Sache ond Prislech au attraktiv



~°~°~ Liebe ist.... der 25.08.2012 ~°~°~



Proeschu  am 02.03.2011

Re: Apéro Zivilhochzeit

@belle85

hesch jetzt du es Kleid usgsuecht för sZivilhochzig? Esch jo scho gli so wiit...

beni gspannt!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.