Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Ehevorbereitungskurs
Ehevorbereitungskurs
 1 .. 3 4 5 6 7
Trollkjerring  am 15.05.2012

Re: Ehevorbereitungskurs

Ui nei Angi, das duät mer leid! Das chan doch nöd sii! Ich wür au namal sGspröch go suechä gha, vorallem da Ihr ja "nur" standesamtlich Hüratet söts ja drum gad dopplet so bsundrig siii und nöd mit einerä wo en Lätsch macht und unfründlich isch, sus häsch dänn immer äs schlächts Gfühl wäg derä Schnepfä und häsch am Schluss gar kei froid meh dra und das wer doch schad! Villich hends ja det no ä anderi wo symphatischer isch und eu au wür trauä.


Wedding Date: 19.05.2012



Daydream  am 15.05.2012

Re: Ehevorbereitungskurs

Oje Angi das duet mr leid Macht mr jo nid grad Muet füre 31.5...
Wir sagen JA am 17.08.2012 und feiern am 18.08.2012



angiyves  am 15.05.2012

Re: Ehevorbereitungskurs

Daydream:
Oje Angi das duet mr leid Macht mr jo nid grad Muet füre 31.5...
Wir sagen JA am 17.08.2012 und feiern am 18.08.2012


Es kunnt druf a, welli Ihr händ?

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 15.05.2012

Re: Ehevorbereitungskurs

Trollkjerring:
Ui nei Angi, das duät mer leid! Das chan doch nöd sii! Ich wür au namal sGspröch go suechä gha, vorallem da Ihr ja "nur" standesamtlich Hüratet söts ja drum gad dopplet so bsundrig siii und nöd mit einerä wo en Lätsch macht und unfründlich isch, sus häsch dänn immer äs schlächts Gfühl wäg derä Schnepfä und häsch am Schluss gar kei froid meh dra und das wer doch schad! Villich hends ja det no ä anderi wo symphatischer isch und eu au wür trauä.


Wedding Date: 19.05.2012

Jo irgendwie miemer uns das nomol überlege- ebe, es isch unsere 'Einzige' Hochzitsdag! Ich glaub halt, die rede eh alli mitenand und denn wird die Neui sicher au vorigno si und uns sicher nit so offe begägne...


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Daydream  am 15.05.2012

Re: Ehevorbereitungskurs


Es kunnt druf a, welli Ihr händ?

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!


Kei Ahnig so wie ichs am Telefon verstande ha d Frau Gaugler...



angiyves  am 15.05.2012

Re: Ehevorbereitungskurs

Daydream:

Kei Ahnig so wie ichs am Telefon verstande ha d Frau Gaugler...

Also denn easy, das isch si nit Glück ka!

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!

Zuletzt bearbeitet am 15.05.12 20:59



amerie

nicht registriert

am 15.05.2012

Re: Ehevorbereitungskurs

angiyves:
Trollkjerring:
Ui nei Angi, das duät mer leid! Das chan doch nöd sii! Ich wür au namal sGspröch go suechä gha, vorallem da Ihr ja "nur" standesamtlich Hüratet söts ja drum gad dopplet so bsundrig siii und nöd mit einerä wo en Lätsch macht und unfründlich isch, sus häsch dänn immer äs schlächts Gfühl wäg derä Schnepfä und häsch am Schluss gar kei froid meh dra und das wer doch schad! Villich hends ja det no ä anderi wo symphatischer isch und eu au wür trauä.


Wedding Date: 19.05.2012

Jo irgendwie miemer uns das nomol überlege- ebe, es isch unsere 'Einzige' Hochzitsdag! Ich glaub halt, die rede eh alli mitenand und denn wird die Neui sicher au vorigno si und uns sicher nit so offe begägne...


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!


@ angiyves: die befürchtig heti also au. leider laufts doch gnueg oft so uf dene ämter, ha da au scho gnueg telefonat gführt und weiss de gugger was, und s het nid meh klärig bracht sondern het mer immer me d luune verdorbe. drum hüratemer ez amene andere ort... aber hey, nach somene gspräch heti also au nid so bock zum gross go diskutiere gah
aber ich hoff inständig für eu, dass alles so cha klappe wie ihr eu das vorstelled und das es en unvergessliche tag cha werde (und zwar im positive sinn )


*Bosnia meets Haiti in Switzerland - our international wedding 11th of august 2012*



angiyves  am 15.05.2012

Re: Ehevorbereitungskurs

amerie:


Jo irgendwie miemer uns das nomol überlege- ebe, es isch unsere 'Einzige' Hochzitsdag! Ich glaub halt, die rede eh alli mitenand und denn wird die Neui sicher au vorigno si und uns sicher nit so offe begägne...


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!


@ angiyves: die befürchtig heti also au. leider laufts doch gnueg oft so uf dene ämter, ha da au scho gnueg telefonat gführt und weiss de gugger was, und s het nid meh klärig bracht sondern het mer immer me d luune verdorbe. drum hüratemer ez amene andere ort... aber hey, nach somene gspräch heti also au nid so bock zum gross go diskutiere gah
aber ich hoff inständig für eu, dass alles so cha klappe wie ihr eu das vorstelled und das es en unvergessliche tag cha werde (und zwar im positive sinn )


*Bosnia meets Haiti in Switzerland - our international wedding 11th of august 2012*

Genau!!! Ich dänk die wird sich denn so richtig Müeh geh, wenn denn die ganze Lüt drbi sinn! Die traut sich dass sicher nit denn. Mol luege, mienn sicher no es paar Mol telefoniere...

Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



angiyves  am 15.05.2012

Re: Ehevorbereitungskurs

Also mir hänn beschlosse, dass mir gärn würde wächsle. Mir hänn dänkt, mir lönn mi TZ alüte. Si söll sage, dass mir uns unwohl gfühlt hänn und froge, obs d Möglichkeit git zum wächlse. Und das Ganze ohni mi Wüsse.


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!



Trollkjerring  am 16.05.2012

Re: Ehevorbereitungskurs

angiyves:
Also mir hänn beschlosse, dass mir gärn würde wächsle. Mir hänn dänkt, mir lönn mi TZ alüte. Si söll sage, dass mir uns unwohl gfühlt hänn und froge, obs d Möglichkeit git zum wächlse. Und das Ganze ohni mi Wüsse.


Liebe Grüsse

Angi <3 Yves , am 14.8.2012 ist es endlich soweit!


findi äh gueti Entscheidig! Druck dä Dummä dasses klappät!

Wedding Date: 19.05.2012



 1 .. 3 4 5 6 7

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.