Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Essen zivile Hochzeit
Essen zivile Hochzeit
 1 2 3
Nadine123  am 29.07.2009

Re: Essen zivile Hochzeit

Weisch, da cha ebe nöd sie.. Min isch dä 2. Jüngst Sohn vu 4 Söhn und bim Jüngste hät sie mühe ka... Aber min Man hät eber frühner nix golte und me hät eher abschätzig amel über en tue und jetzt isch es ebe uf einmol anderscht... Er isch öppert er cha mit lüt umgoh... usw.

Aber i tues jetzt ebe ufd Abänderig zruggfühere und bi froh das es jo jetzt got sei dank wieder anderscht isch.

Also, einfach nöd entmuetige loh. Bisch nöd diä einzig und wichtige isch wa ihr zwei wönd und das ihr eu Positiv beiflussig und alles andere chunt vun allei...



Fischli  am 29.07.2009

Re: Essen zivile Hochzeit

Also mir hend au än Grillplausch gha. Und das ganze hät sogar mis Schwiegermami und mini Schwögeri organisiert. Mir hend vo nüt gwüsst. Mir wäret suscht ine Waldhütte go brötle. Ich find das eh am gmüetlichste und mir sind doch 20 Persone gsi, und das zellt sich doch mega schnell, obwohl mir au nu Familie und Trauzüge däbi gha hend.
Am Chirchliche ä Wuche spöter hend mir zum Hauptgang au "nu" äs Grillbüffet mit Solöt und Pommes gha. Total unkompliziert.

Fischli





Yasi  am 29.07.2009

Re: Essen zivile Hochzeit

Hoi bruetli

ich finde Dini Idee mitm Spaghettiplausch super. mir händ übermon oises zivile und wärded bi ois im Garte grilliere. all (beidi Eltereteil und Trauzüüge) nehmed en Salat mit, de Rest mached mir. isch doch voll ok. me magi au nöd mache, da jo am nächste Tag oisi kirchlich Trauuig isch.

lg Yasi

Mir froied ois extrem fescht uf oises Hochzig am 1. August 2009!



Sitho  am 30.07.2009

Re: Essen zivile Hochzeit

also ich denke au, dass das ganz elei eui sach isch, was ihr zu esse wend mache und au susch, denk ich, sölls d'hochzit vom brutpaar sie und nöd vodä elter/schwigi oder wie au immer.

ich han da au so mini erfahrige gmacht mitdä schwigi...sie het euis au welle vorschriebe, wer mir alles söttet ilade und nachdem iladige dusse gsie sind, isch sie wieder cho und het gseit, sie nähmi a, mir heged die und die au iglade, susch würds sies also begrüesse, wenn mir dene no e iladig nahschicked...mmm...ich bin fasch explodiert...ich han den mim schatz gseit, entweder er, sägi sinere muetter, dass sie nüt zäge het, oder ich segis...er hets den gmacht, will er weiss, wenns
ich gseit heti, wers vermuetlich echli gröber worde

also lönd eui eifach nöd dri rede...

Wir sagen "Ja" Zueinander...Zivil 20.8.09 / Kirchlich 22.8.09



chena2  am 07.08.2009

Re: Essen zivile Hochzeit

Ich empfehle klare Kommunikation und ein bisschen weniger Empfindlichkeit...

Das Leben ist kein Lollipop...



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.