Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Hochzeitskleid
Hochzeitskleid
 1 2 3 4 5 .. 9
saerli  am 17.07.2012

Re: Hochzeitskleid

Hoi Lilly

Liluca (ZH, SG, BE, LS, GE) hat solche (am besten rufst du vorher an, damit sie möglichst viele Modelle zusammenstellen können) und ich glaube Chez Janine hat auch ein paar. Aber andere Brautmodegeschäfte haben glaube ich keine Faragé :)

Ich habe meins von Liluca SG. Habe früher bei denen gearbeitet in ZH und BE. Aber meine ehemalige Chefin ist nun in St. Gallen, darum habe ich dort bestellt.

Vielleicht gefallen dir auch die Linea Raffaelli Kleider, oder Vera Wang oder die von Demetrios... Es gibt so viele tolle Designer. Viel Spass beim probieren :)



dia

nicht registriert

am 17.07.2012

Re: Hochzeitskleid

Ohhhh ha mi bim stöbere grad in e Kleid verliebt!! Also wenn ich nomol könnt hürote und ich ha chli mehr ufem Konto, denn würd ich mir e Vera Wang Kleid leiste....


http://www.verawang.com/wedding/all-gowns/#/?look=47

Ich möchts eifach mitere rosarote Schleife!

Lg, dia



cutebride1  am 17.07.2012

Re: Hochzeitskleid

oh dia, diä chleider vo vera wang sind scho dä hammer!!

bi davidsbridal gits ja d'linie"white by vera wang" und diä chamer würkli no zahle hach so schööön.

http://www.davidsbridal.com/Browse_Brida...te-by-Vera-Wang



saerli  am 17.07.2012

Re: Hochzeitskleid

Woooow das met de Blueme am Unterteil, HAMMER!!!

Oder das do
http://www.davidsbridal.com/Product_Halt...te-by-Vera-Wang

Huiiiiiiiiiii... so schön... I würd am liebste ganz viel so Kleider alege :)

Hoffentlich verliebi mi am Fritig nomol richtig i mis Kleid, damit i kei Zwiefel me ha



cutebride1  am 17.07.2012

Re: Hochzeitskleid

Ich bin mer vorem erste abstecke imfal au nöd so sicher gsi aber det wonis de nomal ha dörfe alegge hanis nüm wele abzieh d'schniiderin het sicher denkt ich bi nöd ganz hundert
du wirsch SUPER usgseh i dim chleid am fritig!

das wo du usegsuecht hesch vo vera gfallt mer au mega



fischli83  am 17.07.2012

Re: Hochzeitskleid

lilly, nei has noni kauft, aber i wird dett eis bstellä, ha scho äs paar favoritä, aber zersch gangi mol ines gschäft paar ähnlichi kleider go probierä, dasi gseh was mir stoht...



Zottel  am 23.07.2012

Re: Hochzeitskleid

Hallo Brütlis
Kennt jemand die Kleidermarke Lady Bird?



saerli  am 23.07.2012

Re: Hochzeitskleid

ja klar



Zottel  am 23.07.2012

Re: Hochzeitskleid

sind die guet?



saerli  am 23.07.2012

Re: Hochzeitskleid

Sie send vom Priis Leistigs-Verhältnis her super

Sie chosted ned soo viel wie mängs anderi, sind oft unter em Durchschnitt oder Durchschnittlich.
Dementsprechend send au dMaterialqualitäte ned emmer sehr hochwertig (chemischi Fasere, mer gsehts z.B. a villne Kleider wos Organza dra het, dass de Stoff eher nach "künstlich" glänzt statt nach Side), aber absolut schön ond guet för es Brutkleid. Aber wend es Kleid in schöner Side suechsch mit hochwertige Materialie, Stickereie oder Spitze, findsch det glaub nüt.

Sie händ wonderschöni Kleider ond vo de Näihqualität här send eigentlich alli Abieter ähnlich.



 1 2 3 4 5 .. 9

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.