Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Hochzeitskleid
Hochzeitskleid
 1 .. 3 4 5 6 7 .. 9
Daninici10

nicht registriert

am 24.07.2012

Re: Hochzeitskleid

Es goht mir glich. I ha mis scho lang, aber i mue glich immer wieder im internet go stöbere und alli hochzits magazin kaufe.

Weisch es git immer no anderi oder vielicht au besseri/schöneri als da wo mir händ
Das müend mir eifach irgendwie abstelle. Oder irgendwenn nomol hürate (also de glich Ma hoffentlich) und denn nomol e Chleid ussueche
I han en recht schwierige Gschmack, do chas a ganz chline Details schittere. Also mir gfallt dis würklich sehr guet

Und wichtig isch ja vor allem das Du Di drin wohlfühlsch und das isch ja au de Fall.



Zottel  am 31.07.2012

Re: Hochzeitskleid

Juhuuu jetzt gahts ab gos Hochziitskleid abstecke



Lilly4  am 31.07.2012

Re: Hochzeitskleid

hochziitschleid abstecke? dämfall scho eis gfunde? schön VIEL SPASS dämfall !! :-)

bi mier gahts i 2 wuche mal uf die erscht suechi hihi ...



Zottel  am 31.07.2012

Re: Hochzeitskleid

Jaja han scho länger eis, ha müesse 20 Wuche warte, jetzt abstecke und churz vor he HZ im Sept chanis hole

Lilly4:
hochziitschleid abstecke? dämfall scho eis gfunde? schön VIEL SPASS dämfall !! :-)

bi mier gahts i 2 wuche mal uf die erscht suechi hihi ...



Tintel  am 02.08.2012

Re: Hochzeitskleid

oh Zottel wie war das Kleid abstecken? hast du dich gut gefühlt und bist immernoch begeistert vom Kleid nach dieser langen Zeit?

Natürlich nimmt es uns alle schurig Wunder, wie es aussieht;-) *aufeinfotohoff*



lululuana  am 02.08.2012

Re: Hochzeitskleid

@saerli, ig mues dis Chleid geng widr ga agugge, es isch würklech mega schön.... *schwärm*

weiss grad gar nümme ob ig scho es Föteli vo mim ha ufeglade...hmmm.... also ganz sicher vo disem woni denn im Lade probiert ha (im Thema wos um d Marke isch gange vom Chleid) abr jetz isch MIIS ja cho i MINERE Farbkombination.



Tintel  am 02.08.2012

Re: Hochzeitskleid

zeeeeiiiiigeeeee:-)

lululuana:
saerli, ig mues dis Chleid geng widr ga agugge, es isch würklech mega schön.... *schwärm*

weiss grad gar nümme ob ig scho es Föteli vo mim ha ufeglade...hmmm.... also ganz sicher vo disem woni denn im Lade probiert ha (im Thema wos um d Marke isch gange vom Chleid) abr jetz isch MIIS ja cho i MINERE Farbkombination.



lululuana  am 02.08.2012

Re: Hochzeitskleid

mache uf dene Bilder so äs doofs Gsicht, dass ig mi entschide ha das wäg z schniide...hehe

einisch mit Stola und einisch ohni, wobi so uf em Bild gfallt mier MIT Stola definitiv besser.



Zottel  am 02.08.2012

Re: Hochzeitskleid

Ich würd gern es Foti uelade aber die I Phone Fotis sind vo de Datei her zgross und weiss nöd wie mers chan chliner mache



Tintel  am 02.08.2012

Re: Hochzeitskleid

Tue doch s Föteli vom iPhone uf de PC lade und det chasch es nachher direkt chliner mache unter Bildgrösse.

Zottel:
Ich würd gern es Foti uelade aber die I Phone Fotis sind vo de Datei her zgross und weiss nöd wie mers chan chliner mache



 1 .. 3 4 5 6 7 .. 9

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.