Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Ich sueche e Standort am Zuger oder Hallwylersee
Ich sueche e Standort am Zuger oder Hallwylersee
 1 2
sunny79  am 01.06.2010

Ich sueche e Standort am Zuger oder Hallwylersee

Sali zäme

Es isch so wiit und i werde nöchst johr 2011 im früehlig hürote
Es isch e so, dass mir nid innere Chile wend hürote sodern, dass de Standesbeamti ane see chunt und üs det duet vermähle. Danach wär denn au Apero vor Ort.

Kennt irgend öber es schös Plätzli am zuger oder Hallwylersee? Aargau, Solothurn ect

Herzliche Dank für üchi Tipps ;O) Grüessli



nimbini  am 01.06.2010

Re: Ich sueche e Standort am Zuger oder Hallwylersee

hey sunny 79

herzlichi gratulation! es isch allerdings eso, dass de standesbeamti nöd eifach irgendwo anechunnt, sondern dass es für die zivile trauuigsort git, wo vorgäh sind, die sind da leider nöd eso flexibel! wänn ihr e trauuig ame see wänd, dänn müessted ihr e freii trauuig mache und somit z.bsp. en freie theolog bueche....

lg



sheilyn  am 01.06.2010

Re: Ich sueche e Standort am Zuger oder Hallwylersee

gratuliere! ;)

t villette am zogersee könnsch? super schöne park schöns standesamt (quasi diräkt am see)... apero vor ort tip top möglech.
(findest im google einige bilder)




mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

Zuletzt bearbeitet am 01.06.2010



sunny79  am 01.06.2010

Re: Ich sueche e Standort am Zuger oder Hallwylersee

Hoi nimbini

Danke danke i ha mi sehr gfreut uf de atrag
Ok merci viiilmool i ha ebe würkli kei ahnig gah ob da goht oder nid mmh schade also du meinsch mer mue is standesamt und danach chönnt mer separat miteme theolog amene see e persönlichi trauig vorzieh? Kennsch eine?

Herzliche Dank für üchi Tipps ;O)



sunny79  am 01.06.2010

Re: Ich sueche e Standort am Zuger oder Hallwylersee

Hey sheilyn

was ihr hürotet a 3 orte? wow wie isch dä das so cho ? i wünsche dir jedefalls alles gueti es isch ja glie bi dir so wiit. Gnüss es und guets wätter wünsch ig dir.
villette kenn i nid i luege grad emol merci

Liebs grüessli



nimbini  am 01.06.2010

Re: Ich sueche e Standort am Zuger oder Hallwylersee

also es git au standesämter, wo ziviltrauuige z.bsp. ime schloss oder so vollziehnd, find ich persönlich dänn au no schöner als die zum teil lieblose trauzimmer uf dene gmeinde! wär ja villicht au e möglichkeit für eu! mir möchted eus gern vom nicolas lindt traue lah! er isch aber nöd theolog sondern schriftsteller... er hät au e homepage, chasch ihn google!

lg



sheilyn  am 01.06.2010

Re: Ich sueche e Standort am Zuger oder Hallwylersee

sali ;) jo ben langsam chribbelig! ;)

jo a 3 orte, das hed sech so per zuefall ergäh! well mer wohned annere gränze, wommer ah 2 kantön grad metem nörchste dorf ahgränzed ;)

ond so düemmer im AG üs traue loh in ZG apero mache und in LU s fäscht. ;)

villette hed jetzt im sommer au no cooli somemrnachts (vollmond) trauuige, wenn öpis speziells wetsch! ;)
i chas empfähle, mer hättet zerscht au dete welle hürote, hend aber ned ah üsem tag offe gha.

mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)

Zuletzt bearbeitet am 01.06.2010



sunny79  am 01.06.2010

Re: Ich sueche e Standort am Zuger oder Hallwylersee

Du im sini page ha i au agluegt (smile) so wies usgseht macht er sehr spezielli sache gäl die sicherlich e tolle tag vollendet.

Und ja ebe du seisch es imene chalte zimmer jawort geh isch ebe scho nid so toll

I gratuliere dir natürli au no ganz herzlich bi dir isch de atrag demfall scho länger passiert



sunny79  am 01.06.2010

Re: Ich sueche e Standort am Zuger oder Hallwylersee

Also das dönt ja speziell bi euch hey sheilyn find i guet.
i mue säge de tipp isch no guet und i wird mer da sicher i de nöchi bhalte gäl du meinsch die page? http://www.ziviltrauung.ch/traulokal-villette-cham-von-planta-saal



sheilyn  am 01.06.2010

Re: Ich sueche e Standort am Zuger oder Hallwylersee

jaja, muesch öpis mache! ;)

jo genau, das esch doch en gueti page, gfendsch aber scho no anders, wenn uf t cham site gosch standesamt, det stoht au no vell öber t trauuige. (momänt *such*)

hier:

http://www.cham.ch/de/verwaltung/dienstl...?dienst_id=2241



mer hürotet am 26.06.2010 - i 3 kantön! ;)



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.