| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Namensänderung
 1 2 3 4
23.01.07 07:58
Teenspirit 

Re: Namensänderung

hmm.. de Name ändere loh, wenns Chind ged, fendi au chli blöd.. Äntwäder du entscheidisch di, diin Name ganz z bhalte oder nimmsch de neu Name ganz ah, fend ich.

Sicher esches komisch am Afang und ich chan au durchus verstoh, wenn öpper siin Name phaltet. Ich möcht weiss Gott au ned jede Name ah neh. Geschter hani en Chund gha, de hed "Finger" gheisse, ich mein, das chan mer absolut ned as Name vorstelle

@kki er chönnt jo au diin Name ahneh?

PEACH & ANI heiraten am 28.07.2007

23.01.07 10:25
kki 

Re: Namensänderung

Teenspirit, ich han 27 Jahr nacheme Maa gsuecht, wo min Name würd aanäh (also, aktiv gsuecht vilicht erscht sit 9 Jahr ) und keine gfunde. So nimmi halt jetzt dä Maa und sin Name, will nomal 27 (oder 9) Jahr warte magi nöd

23.01.07 10:27
sani 

Re: Namensänderung

@kki
SANI S`TRAUMHOCHZEIT 07.07.07

24.01.07 18:52
engel 
Re: Namensänderung

hallo zäme

oh do hets jo doch einige news geh- lessig!
i bi also au no chli am ringe, i cha ebbe beidi site verstoh und fändi beides ok. aber ebbe, sisch nit so eifach sich wirklich z entscheide....
schafft öbbe vo euch ufere gmeind?
muss meh dr pass sofort nach dr hochzyt ufe neue name loh umschriebe? will mir reise grad nach dr hochzyt ab+mi frog wäri öb i ächt die reis au no mit mim jetztige name chönnti mache, falls i sii name würdi aneh. weiss das öbber?

24.01.07 19:09
heidi 

Re: Namensänderung

Meine Schwägerin und ihr Mann sind ja ein paar Tage nach der Hochzeit flittern gegangen. Auf den alten Namen. Denn die Tickets musst du ja vorher bestellen und die kannst du nur auf den aktuellen Namen bestellen. Sie liess also ihren Pass noch so.

wir heiraten am 11. august 07
www.he-emch.ch/hochzeit.htm

24.01.07 22:23
sposa 

Re: Namensänderung

ich habe beîm Zivilstandsamt beantragt,
dass ich eine neue ID und einen neuen Pass gleich nach der Ziviltrauung ausgehändigt bekomme

Der Pass ist schon 2 Jahre abgelaufen, und die ID wäre eh einen Monat nach der Hochzeit abgelaufen.


Liebs Grüessli Sposa
07.06.07 & 07.07.07

24.01.07 22:25
Anasazi

nicht registriert

Re: Namensänderung

Mmmhh, aber wäg de Flitterwoche... die chansch doch noned mitem neue Name go bueche oder?

Du chunsch d`ID und de Pass grad nach de Trauuig über??? Cool.... wotti au

Ech hürote min Ängu am 07.07.07

24.01.07 22:26
sposa 

Re: Namensänderung

ja, grad nach em Unterschriebe

die zivili Trauuig isch ja 1 Monet vor em kirchliche


Liebs Grüessli Sposa
07.06.07 & 07.07.07

24.01.07 22:27
Manon 

Re: Namensänderung

ich wird au no mit em alte name go reise.
für mi aber au sälbstverständlich, dass ich dr name vom mit maa a nimm.
är wird zwar hüt immer mit mim name a sproche aber au das vergoht...

C & K in Love - 27. Juli 2007

24.01.07 22:27
Anasazi

nicht registriert

Re: Namensänderung

Cool ächt, wotti au

Ech hürote min Ängu am 07.07.07

 1 2 3 4
Namensänderung   entscheidisch   Zivilstandsamt   vorangestellt   sälbschtverständlich   Standesbeamte   Eheschliessung   Eheschliessig   Namensenderungen   Bindestrich   Ziviltrauung   selbstverständlich   sälbstverständlich   Unterschriebe   schliesslech   unterschriibe   namenänderung   Verbindigsstrich   S`TRAUMHOCHZEIT   Fluggsellschaft