Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Raummiete Region Sursee
Raummiete Region Sursee
 1 2 3
seeletaenzli  am 06.01.2010

Re: Raummiete Region Sursee

merci för d'infos.
inzwösche hend mer de perfekti ruum gfonde. 5 autominute ond ca. 25min z'fuess vo üs ewäg... ond genau üsne wönsch entsprächend, was ussehe ond budget betrefft.

juppiiii, chans chum erwarte!

etz muen i langsam uf d'chleidsuechi.


-- ~ 21.05.2010 ~ --



tinkerbell

nicht registriert

am 06.01.2010

Re: Raummiete Region Sursee


hallo seeletänzli

tönt super. was esch denn das förne ruum?



seeletaenzli  am 06.01.2010

Re: Raummiete Region Sursee

hallo tinkerbell

de ruum esch z'nottu... obe am sämpachersee... mer hed aber ussecht uf de pilatus...
im oberarig, falls der das was seid?

do wär söscht de link dezue:
http://www.roomcenter.ch/raumsuche_schwe...wil&index=0

leider send d'föteli det drof ned soooo vorteilhaft. in ächt werkts einiges besser.




-- ~ 21.05.2010 ~ --



tinkerbell

nicht registriert

am 06.01.2010

Re: Raummiete Region Sursee


wow, gseht toll us. vo dem ruum hani no nie ghört. muess mer merke!



seeletaenzli  am 06.01.2010

Re: Raummiete Region Sursee

jo mer gfallts au

ben au nor per zuefall druf gstosse... well ech öpper kenne, wo scho mol i dem ruum gsi esch.


-- ~ 21.05.2010 ~ --



Manu85  am 06.01.2010

Re: Raummiete Region Sursee

Hey cool hesch de Ruum scho.

För dis Chleid chani der no ei Tipp gäh: Mode Minder, Huttwil. Ech ha mis Chleid dete gfonde, bletzschnöu ond en Troum ond troumhafte Priis :-) Si hend emmer no einigi dete im Usverchouf, ech wörd secher mou go luege. Sehr, sehr nätti berotig.

´¨)
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨).
(¸.•´ (¸.•´ .•´
.•´ ¸.•*`•-»
(¸.•´ Unser Tag ••• 22.05.2010 •••



seeletaenzli  am 06.01.2010

Re: Raummiete Region Sursee

hey manu

merci vell mol! ben öber jede tipp froh :)
ech chom s'chleid vo minere mam gspändet öber, möcht aber ehres budget ned öberstrapaziere...

demfall gang i nöchschtens det verbi. ufs chleid freu mi jo scho fascht am meiste




-- ~ 21.05.2010 ~ --



Manu85  am 06.01.2010

Re: Raummiete Region Sursee

Mode Wicky in Beromünster hatte im November auch noch riesen Ausverkauf, da hat mir aber nix gefallen und die Beratung war für mich nicht so die Höhe
´¨)
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨).
(¸.•´ (¸.•´ .•´
.•´ ¸.•*`•-»
(¸.•´ Unser Tag ••• 22.05.2010 •••



seeletaenzli  am 06.01.2010

Re: Raummiete Region Sursee

jo bim mode wicky gang i so oder so no verbi..
mini eint tante schaffet det... zwor ned im verchauf... aber a säbem tag wo ech den det be scho...

ech han ergendwie no öberhaupt ke vorstellig, was ech möcht... ossert dass es relativ schlecht si sell ond mim schatz z'lieb chli wiblech betont


-- ~ 21.05.2010 ~ --



Manu85  am 06.01.2010

Re: Raummiete Region Sursee

Ich hatte auch keine Vorstellung von einem Kleid, ich fühlte mich total blöde weil alle danach fragten und ich keinen Schimmer hatte.

Weil ich nicht wie eine Prinzessin aussehen wollte stellt ich mir eher was schlichtes vor. Im Laden habe ich ein paar Kleider angezogen und nach nicht mal einer Stunde wusste ich, das ist es. Weil am Ständer sehen die alle gleich aus und ich liess mich einfach überraschen. Es ist jetzt etwas pompöser als ich dachte, aber wunderschön, ich fühlte mich sofort wohl. Glaub mir, du wirst was passendes finden....

Der Brautkleider-Laden in Stans ist bei vielen Bekannten von mir auch beliebt.....war ich aber nicht.


´¨)
¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨).
(¸.•´ (¸.•´ .•´
.•´ ¸.•*`•-»
(¸.•´ Unser Tag ••• 22.05.2010 •••



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.