Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Ringe tauschen zivil und kirchlich?
Ringe tauschen zivil und kirchlich?
 1
Sibylle  am 01.07.2007

Ringe tauschen zivil und kirchlich?

Hallo zäme, i ha mi grad gfragt wie dir das machet mit dä ringe!

tuschet dir dje am zivile und ziehtse när wieder ab für die kirchlächi trouuig?

lg




mir hürate am 07.06.2008 kirchlich! zivile no nid entschiede!



silbermond  am 01.07.2007

Re: Ringe tauschen zivil und kirchlich?

hm... das interessiert mich auch grad brennend. Bin gespannt auf die Antworten...



Grischa  am 01.07.2007

Re: Ringe tauschen zivil und kirchlich?

Hoi zämmä

Mir tüen d Ring bim Zivile tusche und ziehn se nochär wieder ab und erscht nach dr Chirchliche ziehn mer se denn immer a. Mir hän uns für das entschiede, dass mer chönne üebe, dass es denn in dr Chirche richtig klappt!!
06. Juli Standesamt - 14. Juli Kirche



bipo  am 01.07.2007

Re: Ringe tauschen zivil und kirchlich?

hoi zämä

aso mir düent d ring nur bi de kirchliche traurig "bruche".
mir düent a de zivile gar nöd ringdusche. den hemmer nur s standesamtliche blabla und nöd viel meh..
aber ich denke es kunt druf a uf was ihr meh wert leged?...
lg bipo
juhu de 25.08.07 kunt immer nöcher...



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.