Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG
Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG
 1 .. 17 .. 31 32 33 34 35 36
Feeldgood84  am 13.05.2013

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Nei, has natürlech no gänderet (2 Lüt meh bim ässe, wo eigentlech eifach am Apero iglade gsi wäre)...und das well mini Eltere die unterschti Schublade ufgmacht hei, so vo wäge "söscht gönd mer au nachem Apero hei!!" Sehr denäbe vo mine Eltere, also send mer halt gschpuuret...und das trüebt jetz d'Vorfreud scho chli.

Ou schön, De Früehlig 2014 wird sicher schöner aus de Früehlig 2013 De heit dir jo nochli Zeit zom vorbereite und organisiere!



daenu16  am 13.05.2013

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

ouuu ja, ich het sicher au noh geh! Ich glaub dEltere drülled au chli dure wenns um das goht.
Bi mir ide Familie (Vaters Site) gits e Schwöster und die het en Ma wo es riese Alkoholproblem het. Er benimmt sich amigs sehr denebet und drum händ min Brüeder und mini Cousine sie jewiels nur zum Apero iglade.
Bim Brüeder sinds denn gar nid cho (ich z'wiit gsi nur für Apero) und bide Cousine hett denn üsi Oma so es Durenand gmacht, dass sie denn doch mit dä gladene Gäscht mitcho sind....dTrauzüge hend sie denn fascht müese weg schicke...das isch doch denn au peinlich für die "ungladene Gäscht".

Ja das wär wünschenswert, aber me rechnet im April ja au nöd mit 25 Grad und Sunneschii, und isch denn au nöd enttüscht wenns schiffet ;)



valey  am 13.05.2013

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

sorry zeme wet kei spelverderberin si
aber de thread isch ja eig. zum eusi standesamt kleider zeige und über die rede :)
und idee tüüschle für kleider



daenu16  am 13.05.2013

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

du hesch recht, sorry
Mis Foti vom Kleid für s'Zivile chani leider nöd ufelade (Datei zu gross :(



FringillaVigo  am 17.05.2013

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Ha gschwing e Frog a alli wonderxue-Bsteller, het jo paari wo ihres Zivil-Chleid vo dert hei u hie isch chürzlich über dä Shop diskutiert worde: Irgendwie fingeni ne uf etsy nüm. Weiss öper obs dr Shop überhaupt no gibt?



toluwu

nicht registriert

am 17.05.2013

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Das wird mein Kleid sein: http://www.baur.de/is-bin/INTERSHOP.enfi...erm=67030075%20

Dazu noch ein schönes schwarzes Bolero und diese Schuhe http://www.baur.de/is-bin/INTERSHOP.enfi...erm=14892289%20

Und GG wird dazu einen schwarzen Anzug tragen mit lila Hemd und Krawatte.



kleinefeder  am 17.05.2013

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Sehr schön :D
Muss GG unbedingt auch mal zu lila oder rosa Hemden überrreden. Bis jetzt weigert er sich...



kleinefeder  am 17.05.2013

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Vigo:
Es scheint normal zu sein, dass die Chinesen nach einigen Monaten ihre Accounts löschen, bzw. andere Namen angeben. Ist auf Ebay auch so (hab da ein wenig Bestellerfahrung, zwar nicht bei Kleidern, aber sonst). Warum weiss ich nicht, ich schätze es hat etwas damit zu tun, wie "legal" das ganze ist, keine Ahnung...
Ich hab das Spitzenkleid, dass hier mal von Wonderxue gepostet wurde mal bei Google gesucht und bin auf eine Seite auf Etsy gestossen, auf der dieses Bild/Kleid ebenfalls zu haben ist. Schau mal rein, vielleicht ist es der gleiche Verkäufer...

http://www.etsy.com/shop/AngelWeddingDress?ref=seller_info



nisliker  am 24.05.2013

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

ich habe heute abend mein standesamtkleid ersteigert es heisst pronovias lepanto. unten ein paar bilder die ich im internet gefunden habe

ps: ganz neu, ungetragen und unverändert :)

Zuletzt bearbeitet am 24.05.13 23:18



daenu16  am 25.05.2013

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Woooow!!!! Hammer!



 1 .. 17 .. 31 32 33 34 35 36

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.