| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG
 1 .. 17 .. 32 33 34 35 36
26.05.13 11:40
Manokasa 

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

FringillaVigo:
Ha gschwing e Frog a alli wonderxue-Bsteller, het jo paari wo ihres Zivil-Chleid vo dert hei u hie isch chürzlich über dä Shop diskutiert worde: Irgendwie fingeni ne uf etsy nüm. Weiss öper obs dr Shop überhaupt no gibt?

Ihre shop isch sowit ich weiss gschlosse worde will sie mit de bstellige nüme nahcho isch!

26.05.13 14:41
FringillaVigo 

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Merci, Manokasa! Das isch mega schad, will es het soo härzigi Chleider drbi gha Je nu, vilich geitr jo oh mau widr uf, oder es gibt de denn öpis verglichbars...

29.05.13 14:20
Sanis

nicht registriert

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

@nilisker
Dein Kleid ist ein echter Hammer! Sieht super aus!

29.05.13 14:33
dandi78 

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

Wow nisliker. Das Kleid ist wunderschön! Einfach toll. Das würde mir auch gefallen.

29.05.13 14:42
nisliker 

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

danke! habe lang gesucht da es aus der Kollegktion 2012 war! hoffe es passt auch. bekomme es mornge

Zuletzt bearbeitet am 29.05.13 14:43

29.05.13 14:53
elea 

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

ou wow has erst jetzt gseh nisliker! :) das esch jo en traum!!!!!!!!!! mein Gott das esch wörkli wonderschön! i wörd sogar i dem hürote (aso ned nor zivil)! musch de onebedngt es foti schecke wens becho hesch!!!! hesch vell müsse zahle wenni döf froge?

29.05.13 15:31
nisliker 

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

hey elea

ja derfsch :) ha 400 euro stat 710 euro zahlt. hoffe echt es gat! es isch ganz neu und unbenutzt. freu mi druf :)

29.05.13 15:33
elea 

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

ui dasch jo es schnäppli för sones tolls chleid!! hoffe es goht der!!! sesch nemli wörkli wooooonderschön! heschs bi ebay gseh?

was esch eigentli us dim schöne chleid vom modissa? ha gmeint das sig förs zivile?

Zuletzt bearbeitet am 29.05.13 15:33

29.05.13 15:39
nisliker 

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

hi elea

ja es isch würkli en tolle pris. aber ich mueses ja no apasse... unde chürze und all blettli wieder obe ahneie.. wird sicher au nochli öpis choste...

ja das vo de modissa hani für eusi verlobig gno. für szivile im winter wärs chli zchalt. cha ja schlecht stifel zume summerchleidli alege.....

29.05.13 15:42
elea 

Re: Standesamtkleid - FOTOSAMMLUNG

ah so.. hender de speziell no en verlobigs-party gmacht oder wie lauft das ab? :)

 1 .. 17 .. 32 33 34 35 36
wonderxue-Bsteller   vooooooooooooooolll   Zuletzt   Kleider   chleider   FOTOSAMMLUNG   Spitzen-Märchenprinzessinnenkleid   Bstelle   prod-324401330-235913   eeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmer   standesamt   BirthdayBride   bearbeitet   Festkleiderabteilig   bstellt   Clubtischlitüechli   Standesamtkleid   Maaaaaaaaaaaaaaaaaan   nisliker   prod-324383391-235913