Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Tauscht Ihr die Ringe schon beim zivilen?
Tauscht Ihr die Ringe schon beim zivilen?
 1
bienemaya

nicht registriert

am 09.03.2009

Tauscht Ihr die Ringe schon beim zivilen?

Hallo zäme

Mer send höt grad bim Zivilstandesamt go s Ehevorbereitigsgspröch führe...Jo es chont alles emer nöcher

Etz hani üch mol welle froge (aso nor a di wo zivil ond kirchlich Hürote) Tüent ehr üchi Ring scho bim Zivile ustusche oder erst bim Kirchliche?Mer planet s zivile im chline Rahme ohni grosses Tamtam...Be gspant uf üchi Antwort. lg Bienemaya

Mer hürotet zivil am 01.05.09 ond kirchlich am 13.06.09 :-))))



sommer76  am 09.03.2009

Re: Tauscht Ihr die Ringe schon beim zivilen?

also mir hürotet am 12 juni zivil und am 20.6 kirchlich.
machet am zivil nüt grosses nur mit de eltere go esse oder grilliere bi üs dahei. ring tuschet mir erst am kirchliche. wie wiit sind ihr? woher bisch?



fraztaz  am 10.03.2009

Re: Tauscht Ihr die Ringe schon beim zivilen?

tschou bienemaya

mir machäd das öppä so wie d'sommer76. zivil im chlinä rahmä numä mit dä trouzügä ohni ringä tuschä u näher z'viertä go ässä. d'ringä tüe mir de ir chirchä tuschä.

Am 05.09.09 isch es sowiet!



Tina  am 10.03.2009

Re: Tauscht Ihr die Ringe schon beim zivilen?

Hallo zusammen
Wir machen es auch ähnlich, nach dem Zivilen werden wir einen Apéro bei uns zu Hause machen im kleinen Rahmen und beim Kirchlichen werden wir die Ringe austauschen.



pearl  am 10.03.2009

Re: Tauscht Ihr die Ringe schon beim zivilen?

Hallo Bienemaya,

wir heiraten zivil am 23.April und haben das Gespräch mit der Standesbeamtin auch schon hinter uns gebracht.
Wir werden die Ringe am Zivilen nicht tauschen, dafür werden wir gemeinsam eine Kerze nach dem Ja-Wort anzünden. Vorne ist der Lebensbaum drauf und hinten das Familienwappen unseres Namens.
Danach gehen wir mit Trauzeugen (inkl. Partner) und Eltern fein Essen. Nix grosses, einfach gemütlich zusammen sitzen.
Die Ringe tauschen wir dann auch erst in der Kirche am 02.Mai

Liebe Grüsse pearl



Frangipani  am 10.03.2009

Re: Tauscht Ihr die Ringe schon beim zivilen?

Hi Sommer76!
So en Zuefall, mir händ genau die gliche Date wie Ihr!
Wo hürated ihr dänn?
mir werded d Ring au erst nach em kirchliche tuusche. Und zwar händ mir überleit, dass det ja vor allem au d Zeremonie wichtig isch und voll zur geltig chunt mitem ringtuusch und alles drum und dra. bim zivile chasch es ja mache wennd wotsch, euser meinig nach chunts det aber nöd glich zur geltig wie bim kirchliche. drum werded mir d ring erst nachem kirchliche alegge.



Taneli  am 10.03.2009

Re: Tauscht Ihr die Ringe schon beim zivilen?

Sali Zäme

Mer tusched d'Ring au ersch bim Kirchliche do mers ergendwie komisch fendet d'ring bim Zivile z'tusche. D'Ring wärdet jo ersch i de kirche vom Pfarrer gsägnet und denn sends för öis au werklech öisi Ehering.

Grüessli


Mer traued üs am 08.05.2009 & 09.05.2009



Kaz  am 10.03.2009

Re: Tauscht Ihr die Ringe schon beim zivilen?

Mer händ grad am Weekend, eus chli gedanke gmacht, und alles usgföllt. Min Verlobt fendet es esch ned nöötig wemmer sie am Zivile au tüend tüschle... Ich hät sie jetzt no gern Tüschlet, au wenn mer nüüt grosses mached (au esse met Eltern und Trauzeugen). Aber schliesslich esch mer jo vo dänn a Ghürate... Mal luege, ich han so sgfühl euse Standesbeamte tuet do dä scho au no es Wörtli meträde

Grüessli Kaz
9. Mai 2009... Ja ich will!



bienemaya

nicht registriert

am 10.03.2009

Re: Tauscht Ihr die Ringe schon beim zivilen?

Hye Sommer76 ech wohne im Böndnerland und du?
danke üch för d Antworte. Mer wärtit au nur met de Trauzüge ond Ahang go ässe nochem Zivile. Z erst möchet mer no e chline Apero för d Eltere ond anderi Gratulante.

Mer hürotet zivil am 01.05.09 ond kirchlich am 13.06.09 :-))))



surri  am 10.03.2009

Re: Tauscht Ihr die Ringe schon beim zivilen?


Sali bienemaya

Bei uns ist die zivile ja schon durch und wir haben auch nur mit trauzeugen und Anhang im Restaurant gegessen. Vorher haben wir ein kleines Apero für Eltern und Geschwister bei uns zu Hause gemacht. war toll!!!!!!!!!!!!¨¨
Wir haben die Ringe bereits am zivilen getauscht weil es noch soooooooooooooo lang goht bis mir kirchlich hürote! Mir wärde unseri Ring spez. graviere loh für di kirchliche Hochzit!
Freu mi mega und es goht jo au nümmi so lang!

Cu surri


Glücklich verhürotet sit em 19.12.08 mir chönnes chumm erwarte 22.08.09



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.